logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Jet Line i Myled dołączają do akcji Godzina dla Ziemi WWF

  PR 26.03.2020, przeczytano 726 razy
ilustracjastrzałka

Agencje reklamowe Jet Line i MyLED wspólnie włączyły się do akcji Godzina dla Ziemi WWF. Od poniedziałku, na ekranach MyLED oraz witrynach MORE w Warszawie rozpocznie się emisja specjalnie przygotowanego na tę okazję spotu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/jet-line-i-myled-dolaczaja-do-akcji-godzina-dla-ziemi-wwf,386262,artykul.html

Dbanie o losy środowiska naturalnego jest niezwykle ważne, dlatego warto o nim przypominać, między innymi poprzez organizowanie inicjatyw społecznych takich jak godzina dla Ziemi WWF. Na całym świecie jest ona obchodzona nieprzerwanie od 2007 roku w ostatnią sobotę marca. Każdego roku uczestnicy tej proekologicznej akcji, o ustalonej porze, gaszą na godzinę światło, aby zmotywować innych do dbania losy naszej planety.

Już w najbliższą sobotę, 28 marca o godzinie 20:30, Jet Line i MyLED również zgaszą światło podczas symbolicznej Godziny dla Ziemi WWF. Agencje reklamowe przyłączą się do akcji poprzez wygaszenie ekranów DOOH, a także neonu Jet Line znajdującego się na dachu budynku, w którym znajduje się biuro firmy.

W tym roku, w Polsce akcja WWF odbywa się pod hasłem „Nie tamuj rzek! Niech płyną” i zwraca szczególną uwagę na kwestię regulowania naturalnego przepływu wody w rzekach oraz budowania tam.

Więcej informacji oraz petycja do Premiera przeciwko budowaniu nowych tam znajdują się na stronie www.godzinadlaziemi.pl.

Źródło: MyLED

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764