logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Jet-Tec lepszy niż oryginał...

DariaKostera  PR 03.10.2002, przeczytano 1377 razy

W sklepie internetowym www.agawa.pl będącym wyłącznym przedstawicielem producenta alternatywnych wkładów do drukarek atramentowych, firmy DCI, na rynku polskim – rozpoczęła się wielka akcja poszerzania oferty towarowej marki Jet Tec.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/jet-tec-lepszy-niz-oryginal...,1239,artykul.html


Nowe drukarki, nowe wymagania klientów oraz wciąż rosnąca konkurencja przyczyniły się do ofensywnych działań Firmy AGAWA.PL Sp z o.o.
Na rynku prawie nie może być drukarki, do której sklep tomaszowski nie byłby wstanie dostarczyć alternatywnych, a przez to tańszych materiałów eksploatacyjnych. W momencie powstawania sklepu, aż do dnia dzisiejszego głównym celem działania jest i będzie zaspokojenie potrzeb wszystkich użytkowników urządzeń drukujących, kopiujących i faksujących.
Obecnie, do najważniejszych pozycji towarowych, wprowadzonych w bieżącym tygodniu należą:
- Kolorowe kartridże do drukarki EPSON STYLUS C42UX ( nr oryginalnego kartridża T037040)
- Kolorowe kartridże do drukarki EPSON STYLUS PHOTO 950 (nr kartridza oryginalnego T033140/240/340/440/540/640)

W najbliższym czasie swoją ofertę firma skieruje także do właścicieli drukarek Epson Stylus C62, którzy dzięki temu będą mogli eksploatować swoją drukarkę dużo tańszym kosztem.
WWW.AGAWA.PL


+ + +

Tekst opublikował użytkownik: DariaKostera

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764