logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Jeżeli Anglia oberwie, to ona również: Mundial i przemoc domowa

   08.07.2018, przeczytano 1336 razy
ilustracja

Przemoc domowa i mundial okazują się być ściśle powiązane: angielskie statystyki pokazują, że liczba zgłoszeń wzrasta o 26% podczas meczów z udziałem reprezentacji Anglii, a sięga 38% w razie przegranej. Agencja J. Walter Thompson London stworzyła poruszającą kampanię plakatową, podkreślającą związek między meczami piłki nożnej, a przypadkami przemocy domowej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/jezeli-anglia-oberwie%2C-to-ona-rowniez%3A-mundial-i-przemoc-domowa,37166,artykul.html

Na użytek kampanii "The Not-So-Beautiful Game" zrealizowanej dla National Center of Domestic Violence (Narodowe Centrum ds Przemocy w Rodzinie) przygotowano kreacje przedstawiające wizerunki flag narodowych utworzonych z ran i obrażen widocznych na ciałach maltretowanych kobiet. Na przykład jeden z plakatów dedykowanych sytuacji w Anglii przedstawia krew płynącą z nosa kobiety, tworzącą zarys Krzyża św. Jerzego, znajdującego się na angielskiej fladze. Wizerunkowi towarzyszy hasło " If England get beaten, so will she" ("Jeżeli Anglia oberwie, to ona również"). Podobne zabiegi wykonano na bazie flag Japonii i Szwajcarii.

Kampania prowadzona będzie z wykorzystaniem kanałów cyfrowych, materiałów drukowanych oraz reklamy zewnętrznej. Kreacje prezentowane są przy okazji mundialowych rozgrywek z udziałem Anglii, Szwajcarii i Japonii do końca trwania tegorocznych Mistrzostwa Świata w Piłce Nożnej.

Autorzy kampanii liczą na to, że odbiorcy zobaczą swe flagi w nowy, przemawiający do wyobraźni sposób podkreślając, że w czasie gdy kibice na całym świecie "z drżeniem" oglądają każdą grę, drżą także partnerzy niektórych futbolowych fanów...

Źródło: NCDV

ncdv.org.uk

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Mediaplus: wirtualna influencerka w kampanii elektrycznych BMW
Agencja Mediaplus (Group One), która koordynuje wszystkie działania mediowe w digitalu Grupy BMW w regionie CS oraz zespoły kompetencyjne w tym obszarze, prowadzi komunikację nowego w pełni elektrycznego modelu BMW iX2 oraz nowej wersji BMW X2. W działaniach reklamowych wykorzystana została wirtualna influencerka — Lil Miquela. Premierowa kampania w digitalu realizowana jest...
Kampania „Dziedzictwo Beko” - urządzenia na pokolenia
Firma Beko, jeden z największych producentów artykułów gospodarstwa domowego na świecie, rozpoczęło kampanię „Dziedzictwo Beko”. Jej głównym celem jest ponowne zdefiniowanie standardów trwałości sprzętów AGD. W odważnej i nieszablonowej kreacji powaga miesza się z humorem, tworząc niekonwencjonalną narrację z ważnym...
Lotna odpowiedzialna za projekt opakowań Seko
Agencja kreatywna i brandingowa Lotna przygotowała nowe projekty opakowań dla jednej z linii produktowych marki SEKO – jednej z największych firm w kraju zajmujących się przetwórstwem i produkcją dań rybnych.
Włoskie specjały w digitalowej kampanii Makłowicz i Synowie
Makłowicz i Synowie rusza z digitalową kampanią, której celem jest promocja autentycznie włoskich produktów dostępnych w ofercie firmy. Są to makarony pochodzące z Bari w regionie Apulia w południowych Włoszech oraz oliwy z Emilia-Romagna, regionu leżącego na północy Włoch, obfitego w gaje oliwne. Osią kampanii będzie cykl filmów zrealizowanych w...
Dzień Ziemi: Ptaszek Staszek o Raporcie ESG Carlsberg
Carlsberg Polska już po raz ósmy zaprezentował roczny bilans działań w obszarze zrównoważonego rozwoju. By mówić ciekawie o skomplikowanych projektach i budować zaangażowanie wokół odpowiedzialnościowych działań firmy, w komunikacji raportu zastosowano obrazkowy język humoru, który przyciąga uwagę i intryguje.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764