logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Jeżeli Anglia oberwie, to ona również: Mundial i przemoc domowa

   08.07.2018, przeczytano 1338 razy
ilustracja

Przemoc domowa i mundial okazują się być ściśle powiązane: angielskie statystyki pokazują, że liczba zgłoszeń wzrasta o 26% podczas meczów z udziałem reprezentacji Anglii, a sięga 38% w razie przegranej. Agencja J. Walter Thompson London stworzyła poruszającą kampanię plakatową, podkreślającą związek między meczami piłki nożnej, a przypadkami przemocy domowej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/jezeli-anglia-oberwie%2C-to-ona-rowniez%3A-mundial-i-przemoc-domowa,37166,artykul.html

Na użytek kampanii "The Not-So-Beautiful Game" zrealizowanej dla National Center of Domestic Violence (Narodowe Centrum ds Przemocy w Rodzinie) przygotowano kreacje przedstawiające wizerunki flag narodowych utworzonych z ran i obrażen widocznych na ciałach maltretowanych kobiet. Na przykład jeden z plakatów dedykowanych sytuacji w Anglii przedstawia krew płynącą z nosa kobiety, tworzącą zarys Krzyża św. Jerzego, znajdującego się na angielskiej fladze. Wizerunkowi towarzyszy hasło " If England get beaten, so will she" ("Jeżeli Anglia oberwie, to ona również"). Podobne zabiegi wykonano na bazie flag Japonii i Szwajcarii.

Kampania prowadzona będzie z wykorzystaniem kanałów cyfrowych, materiałów drukowanych oraz reklamy zewnętrznej. Kreacje prezentowane są przy okazji mundialowych rozgrywek z udziałem Anglii, Szwajcarii i Japonii do końca trwania tegorocznych Mistrzostwa Świata w Piłce Nożnej.

Autorzy kampanii liczą na to, że odbiorcy zobaczą swe flagi w nowy, przemawiający do wyobraźni sposób podkreślając, że w czasie gdy kibice na całym świecie "z drżeniem" oglądają każdą grę, drżą także partnerzy niektórych futbolowych fanów...

Źródło: NCDV

ncdv.org.uk

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764