logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Jeżeli Anglia oberwie, to ona również: Mundial i przemoc domowa

   08.07.2018, przeczytano 923 razy
ilustracja

Przemoc domowa i mundial okazują się być ściśle powiązane: angielskie statystyki pokazują, że liczba zgłoszeń wzrasta o 26% podczas meczów z udziałem reprezentacji Anglii, a sięga 38% w razie przegranej. Agencja J. Walter Thompson London stworzyła poruszającą kampanię plakatową, podkreślającą związek między meczami piłki nożnej, a przypadkami przemocy domowej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/jezeli-anglia-oberwie%2C-to-ona-rowniez%3A-mundial-i-przemoc-domowa,37166,artykul.html

Na użytek kampanii "The Not-So-Beautiful Game" zrealizowanej dla National Center of Domestic Violence (Narodowe Centrum ds Przemocy w Rodzinie) przygotowano kreacje przedstawiające wizerunki flag narodowych utworzonych z ran i obrażen widocznych na ciałach maltretowanych kobiet. Na przykład jeden z plakatów dedykowanych sytuacji w Anglii przedstawia krew płynącą z nosa kobiety, tworzącą zarys Krzyża św. Jerzego, znajdującego się na angielskiej fladze. Wizerunkowi towarzyszy hasło " If England get beaten, so will she" ("Jeżeli Anglia oberwie, to ona również"). Podobne zabiegi wykonano na bazie flag Japonii i Szwajcarii.

Kampania prowadzona będzie z wykorzystaniem kanałów cyfrowych, materiałów drukowanych oraz reklamy zewnętrznej. Kreacje prezentowane są przy okazji mundialowych rozgrywek z udziałem Anglii, Szwajcarii i Japonii do końca trwania tegorocznych Mistrzostwa Świata w Piłce Nożnej.

Autorzy kampanii liczą na to, że odbiorcy zobaczą swe flagi w nowy, przemawiający do wyobraźni sposób podkreślając, że w czasie gdy kibice na całym świecie "z drżeniem" oglądają każdą grę, drżą także partnerzy niektórych futbolowych fanów...

Źródło: NCDV

ncdv.org.uk

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Rusza nowy cykl szkoleń online i warsztatów z drukowania 3D oraz pokrewnych technologii. CadXpert – wiodący dystrybutor drukarek 3D i skanerów 3D – przygotował serię bezpłatnych szkoleń online oraz szkoleń stacjonarnych, które mają przybliżyć technologie przyrostowe, urządzenia i materiały do druku 3D, a także ich zastosowania. Udział we...
Kampania Nałęczowianki z odświeżonym wizerunkiem
Nowoczesność zakorzeniona w tradycji – oto nowy, odświeżony wizerunek wody mineralnej Nałęczowianka. Rebrandingowi towarzyszy ogólnopolska kampania reklamowa.
PSPR wybrało nowe władze
Członkowie Polskiego Stowarzyszenie Public Relations na walnym zebraniu członków 8 lutego 2019 roku w Katowicach wybrali nowy zarząd i radę nadzorczą. Na czele PSPR stanęła Luiza Jurgiel-Żyła, wiceprezesami zostali Emilia Zakrzewska i Bartosz Milczarczyk. W zarządzie znaleźli się także Agnieszka Bednarczyk i Cyprian Maciejewski.
Badanie: Sport potrzebuje sponsorów
Ponad połowa Polaków lepiej ocenia firmy angażujące się w sponsoring sportu i kultury od tych, które się nie angażują. W ciągu ostatnich 10 lat wzrósł odsetek osób, które uważają, że sponsoring jest potrzebny w sporcie, zmalał zaś odsetek tych, którzy są zdania, że kultura potrzebuje sponsorów. Co piąty Polak przyznaje, że...
Ruszyła zimowa kampania reklamowa Frosty
FRoSTA wystartowała z nową kampanią, która potrwa do końca marca. Spoty, będące nową odsłoną kampanii „Mówimy jak jest”, emitowane są w stacjach telewizyjnych i radiowych. Podkreślają zalety produktów FRoSTY – brak dodatków do żywności oraz ich wysoką jakość. W kreacjach zobaczymy Mexican Chicken – kurczak z ryżem po...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764