logo
WIADOMOŚCI

Jeżeli Anglia oberwie, to ona również: Mundial i przemoc domowa

redakcja   08.07.2018, przeczytano 721 razy
ilustracja

Przemoc domowa i mundial okazują się być ściśle powiązane: angielskie statystyki pokazują, że liczba zgłoszeń wzrasta o 26% podczas meczów z udziałem reprezentacji Anglii, a sięga 38% w razie przegranej. Agencja J. Walter Thompson London stworzyła poruszającą kampanię plakatową, podkreślającą związek między meczami piłki nożnej, a przypadkami przemocy domowej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/jezeli-anglia-oberwie,-to-ona-rowniez:-mundial-i-przemoc-domowa,37166,artykul.html

Na użytek kampanii "The Not-So-Beautiful Game" zrealizowanej dla National Center of Domestic Violence (Narodowe Centrum ds Przemocy w Rodzinie) przygotowano kreacje przedstawiające wizerunki flag narodowych utworzonych z ran i obrażen widocznych na ciałach maltretowanych kobiet. Na przykład jeden z plakatów dedykowanych sytuacji w Anglii przedstawia krew płynącą z nosa kobiety, tworzącą zarys Krzyża św. Jerzego, znajdującego się na angielskiej fladze. Wizerunkowi towarzyszy hasło " If England get beaten, so will she" ("Jeżeli Anglia oberwie, to ona również"). Podobne zabiegi wykonano na bazie flag Japonii i Szwajcarii.

Kampania prowadzona będzie z wykorzystaniem kanałów cyfrowych, materiałów drukowanych oraz reklamy zewnętrznej. Kreacje prezentowane są przy okazji mundialowych rozgrywek z udziałem Anglii, Szwajcarii i Japonii do końca trwania tegorocznych Mistrzostwa Świata w Piłce Nożnej.

Autorzy kampanii liczą na to, że odbiorcy zobaczą swe flagi w nowy, przemawiający do wyobraźni sposób podkreślając, że w czasie gdy kibice na całym świecie "z drżeniem" oglądają każdą grę, drżą także partnerzy niektórych futbolowych fanów...

Źródło: NCDV

ncdv.org.uk

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Kolejny startup inwestuje w ploter Mutoh Valuejet 1624 X
Druk Komplex to firma z Kościana w fazie startupu. Po analizie dostępnych na rynku technologii druku wielkoformatowego, wybór padł na technologię żywiczną i ploter Mutoh ValueJet 1624 X.
Zintegrowana kampania suszarki Infinity marki Vileda
Marka Vileda, oferująca produkty w kategorii suszarek na pranie inwestuje w jej rozwój – właśnie rozpoczęła dużą, zintegrowaną kampanię 360. To pierwsza w Polsce kampania marketingowa asortymentu suszarek. Vileda promuje kategorię jednym ze swoich topowych produktów – suszarką Infinity.
Złota Loteria Frosty ze wsparciem reklamowym
Ile waży sztabka złota? Okazję do tego, aby sprawdzić to osobiście daje FRoSTA. Nie tylko złoto, ale wiele innych nagród pieniężnych czeka na uczestników jesiennej loterii firmy.
Agencja Clue PR członkiem IAB Polska
We wrześniu br. agencja Clue PR, działająca w regionie Europy Środkowo-Wschodniej i specjalizująca się w komunikacji nowych technologii została przyjęta do Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska.
Prime Time PR z nowym Social Media Specialist
Wraz z początkiem września do zespołu agencji Prime Time PR dołączyła Paulina Kołodziej.
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone