logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Język robotów w nowej identyfikacji wizualnej Transcom

  PR 17.12.2018, przeczytano 644 razy
ilustracjastrzałka

„Passionate about creating smarter people experiences everyday”, to rozszerzenie hasła związanego z identyfikacją wizualną. Wyraża wartości, które wyznaczają kierunek działań i komunikacji Transcomu. Oznacza przejawianą przez firmę ciągłą pasję do tworzenia jeszcze lepszych i inteligentniejszych doświadczeń każdego dnia. Zgodnie z nowym podejściem organizacji, doświadczenia te nie dotyczą już wyłącznie klientów, konsumentów albo pracowników, ale wszystkich tych grup, czyli ludzi w ogóle.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/jezyk-robotow-w-nowej-identyfikacji-wizualnej-transcom,380552,artykul.html

- Nasze nowa wartość korporacyjna pokazuje, że w skali globalnej przeszliśmy szereg zmian i przekształciliśmy Transcom w firmę jeszcze bardziej innowacyjną i zorientowaną na ludzi. Emanacją tego hasła jest zarówno pasja pracowników, nasze podejście do nich, jak i mocne skoncentrowanie na potrzebach konsumentów. Ponadto wprowadziliśmy do oferty nowe rozwiązania technologiczne bazujące na sztucznej inteligencji, takie jak Virtual Agents, Robotic Process Automation czy analizy konwersacyjne. Dzięki nim możemy jeszcze lepiej wspierać klientów. Odświeżona identyfikacja wizualna jest odzwierciedleniem nowego języka komunikacji Transcom i przypieczętowaniem zmian, które przeszliśmy – mówi Grzegorz Baran z Transcom

ilustracjastrzałka

Szablon graficzny

Nowy system jest bardzo nowoczesny i odzwierciedla wizję firmy poprzez zestaw znaków graficznych. Podstawowym elementem są geometryczne wzory – głównie koła i prostokąty – które mają obrazować język maszyn. We wszystkich materiałach i komunikatach firmy jest on łączony z hasłami oraz zdjęciami ludzi komunikujących się ze sobą, wchodzących w interakcje w rzeczywistych sytuacjach i naturalnym świetle. W ten sposób nowa tożsamość wizualna Transcom ma symbolizować misję firmy, czyli łączenia inteligentnej technologii z pasją i talentem ludzi.

ilustracjastrzałka

Logo

Logotyp, choć pozostał bardzo podobny do poprzedniego, ma zaktualizowaną formę i kolory. Uzupełnia go nowy symbol „T:”, który może być stosowany dodatkowo, jako skrócona wersja w sytuacjach, gdy przestrzeń na grafikę jest ograniczona., np. w social mediach czy prezentacjach.

ilustracjastrzałka

Kolorystyka

Paleta barw to połączenie eleganckich i żywych kolorów, które pozwalają uzyskać zrównoważony, a jednocześnie dynamiczny wygląd. Dodatkowe, jaśniejsze odcienie każdego koloru pozwalaj na wiele różnych zastosowań i modelowanie stylem grafiki.

ilustracjastrzałka

Źródło: Transcom

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764