logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Jim Beam z nietypową promocją na barce w Gdańsku

  PR 27.08.2021, przeczytano 982 razy
ilustracjastrzałka

Jim Beam w ramach polskiej odsłony kampanii „Always welcome” organizuje w Gdańsku wyjątkowy i jedyny taki w Polsce koncert MROZU – na płynącej po Motławie barce. Występ odbędzie się 3 września w ramach ogólnopolskiej trasy „Jim Beam Welcome Sessions Tour”. Barka, na której wystąpi MROZU wraz z zespołem wyruszy o godzinie 19.00 z przystani przy Długim Pobrzeżu 12, tuż obok Zielonego Mostu. Jednostka z muzykami na pokładzie popłynie w górę rzeki wzdłuż gdańskiej Starówki, a potem wróci tą samą trasą, by jak najwięcej fanów mogło zobaczyć ten niezwykły koncert.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/jim-beam-z-nietypowa-promocja-na-barce-w-gdansku,392773,artykul.html

MROZU, czyli Łukasz Mróz, to jeden z najpopularniejszych polskich muzyków. Fani znają go z energetycznych i wpadających w ucho przebojów takich jak „Aura”, „Nic do stracenia”, „Jak nie my to kto”, a ostatnio także z singla „Złoto”, który zapowiada nową płytę i już zanotował ponad 4 mln wyświetleń na You Tube. W pierwszy piątek września te i inne utwory MROZU zaśpiewa w Gdańsku na nietypowej, ruchomej scenie - barce. Widowisko jest kulminacją trasy koncertowej „Jim Beam Welcome Sessions Tour”, organizowanej w ramach globalnej kampanii marketingowej „Always welcome”. Gdański koncert będzie można obserwować z nabrzeży i mostów – od Wyspy Spichrzów do terenów stoczniowych. W tym miejscu koncertowa barka zawróci i ponownie dopłynie do mostu na wysokości Zielonej Bramy, gdzie zakończy się trwający około godziny występ.

- Wszystkie poprzednie koncerty MROZA w ramach trasy Welcome Sessions Tour były kameralnymi i biletowanymi wydarzeniami, a teraz organizujemy występ otwarty i jedyny w swoim rodzaju, wychodząc do widowni. Koncert na płynącej po Motławie barce będzie kulminacyjnym wydarzeniem trasy i pierwszym takim widowiskiem, w którym bierze udział MROZU – mówi Marta Krybus, senior brand manager Stock Polska, dystrybutora Jim Beam.

Trasa koncertowa Welcome Sessions Tour to powrót MROZU do miast, które muzyk szczególnie ceni za niezwykłą atmosferę i w których zawsze czuł się dobrze przyjmowany. Na tej liście oprócz Gdańska znalazły się m.in. Wrocław, gdzie zaczęła się kariera Łukasza Mroza, a także Kraków, Poznań, czy Warszawa. Motywem przewodnim trasy jest idea ciepłego przyjęcia, które leży u podstaw kampanii Jim Beam Always Welcome. Na świecie jej ambasadorami zostały gwiazdy muzyki takie jak Jack Garrett, Fontaines DC, Jose Gonzalez oraz Wolf Alice. Ambasadorem polskiej odsłony kampanii jest właśnie MROZU.

 - Bardzo się cieszę, że będę mógł spotkać się z fanami w Gdańsku w tak niezwykły sposób. Projekt muzyczny zorganizowany przez Jim Beam stawia akcent na powroty do miejsc, gdzie zostało się ciepło przyjętym, gdzie można czuć się swobodnie i dobrze, niezależnie od tego, kim się jest. Lata temu, jako początkujący artysta, dostałem taki kredyt zaufania w kilku miejscach podczas swojej pierwszej trasy klubowej. Wśród takich miejsc jest Gdańsk. Wracam więc tutaj chętnie i mam nadzieję, że moi fani z Trójmiasta i nie tylko przyjdą obserwować ten niecodzienny, otwarty dla wszystkich, koncert – zapowiada Łukasz Mróz.

Przy organizacji gdańskiego wydarzenia w ramach kampanii „Jim Beam Always Welcome” ze Stock Polska współpracowały agencje Propeller Film,  Red8 i Practum Consulting.

Źródło: Practum Consulting

www.practum.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764