logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

JMMJ świętuje 10-lecie swojej obecności na polskim rynku

  PR 14.02.2019, przeczytano 1271 razy

JMMJ, polski producent spersonalizowanych usług programistycznych, obchodzi właśnie swoje 10-lecie. Z tej okazji firma pragnie poinformować o odświeżonej identyfikacji wizualnej. Nowa koncepcja nawiązuje do wartości, którymi kieruje się JMMJ w swojej codziennej pracy -  podejściu Human 2 Human.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/jmmj-swietuje-10-lecie-swojej-obecnosci-na-polskim-rynku,381232,artykul.html

Nowe logo JMMJ symbolizuje dbałość o relacje – jest oparte na rosnących prostych. Ukazuje dynamizm zmian, a zarazem stały wzrost, rozwój i obiecującą przyszłość firmy. Swoim designem logo nawiązuje do poprzedniego, jest łącznikiem między przeszłością, która doprowadziła do tego, gdzie JMMJ jest dzisiaj, a przyszłością.

Nie ma już B2B ani B2C. Jest H2H”, mówi motto firmy. Jak ta koncepcja wdrażana jest w życie?

– Wierzymy, że w kontaktach biznesowych ważne są szczere i ludzkie relacje. Zaufanie, autentyczność, elastyczność, a przede wszystkim dobra komunikacja. W naszym przypadku nie są to jedynie puste frazesy, a wartości którymi kierujemy się na co dzień w pracy z klientami oraz w zespole. Na nich, wraz z Michałem Jankowskim, zbudowaliśmy naszą firmę i nimi zamierzamy kierować się w przyszłości. Chcieliśmy, aby nowe logo odzwierciedlało takie podejście – mówi Jacek Malinowski, Chief Technology Officer, współzałożyciel JMMJ.

JM&MJ

Za skrótem JMMJ stoją inicjały dwóch ambitnych osób, które chcą przedstawić swój biznes światu, dwóch liderów, którzy prowadzą za sobą zgrany zespół. Firma świadczy usługi z wykorzystaniem technologii blockchain, projektuje aplikacje mobilne na iOS, Android oraz Windows Phone, tworzy systemy CMS i strony internetowe, a także zapewnia obsługę migracji danych do chmury, m.in. za pomocą  Microsoft Azure.

Przedsiębiorstwo Jacka Malinowskiego oraz Michała Jankowskiego od lat realizuje projekty dla czołowych polskich i międzynarodowych podmiotów takich jak: Athlon Car Lease, DLL Group, Inter Cars, AutoMapa, Legia Warszawa, Mamazone.pl, DEKRA, Microsoft, 7N oraz CLIPATIZE.

Kreacją nowej identyfikacji wizualnej zajęła się Iwona Krzepiłko, UX/UI Designer, JMMJ.

Źródło: JMMJ

www.jmmj.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Drukarnia Chroma przechodzi rebranding
Drukarnia internetowa Chroma prezentuje swoje nowe oblicze.
Międzynarodowy Fotofestiwal: program i zaproszenie do Łodzi
Międzynarodowy Festiwal Fotografii w Łodzi już po raz 23. zaprezentuje krajobraz polskiej i światowej fotografii współczesnej. Premiery projektów m.in. Weroniki Gęsickiej i Przemka Dzienisa, gwiazdy międzynarodowej fotografii w opowieściach o transformacji i uwalnianiu, najciekawsze tematy fotograficzne sezonu – Fotofestiwal ogłosił program blisko trzydziestu wystaw...
CeraVe z reklamowym love-story w SkyShowtime i Tinderze
CeraVe jest jedną z trzech pierwszych marek, które otwierają nowy reklamowy rozdział na rynku globalnych serwisów streamingowych w Polsce. Kampania kremu od CeraVe, utrzymana w konwencji love-story, ruszyła premierowo na SkyShowtime. Komunikacja obejmuje też Tinder, YouTube, TVN Player oraz kino i social media. Za strategię i oprawę mediową akcji odpowiada Wavemaker.
Red Bull z kampanią 3D na nośnikach AMS Digital Indoor
W maju na Digital Indoor od AMS można zobaczyć pierwszą zasięgową kampanię wideo z efektem 3D. Spot przygotowany dla marki Red Bull promuje linię produktów pod hasłem „Summer edition”. Kampania dociera do mieszkańców 20 aglomeracji.
Pepsi i ogromna puszka w centrum Warszawy
W dniach 21-26 maja w samym sercu Warszawy pod Pałacem Kultury i Nauki od strony ul. Emilii Plater można skorzystać z wyjątkowej, immersyjnej atrakcji. Mowa o gigantycznej puszcze, która swoim kształtem oraz designem przypomina znany i kultowy napój gazowany. Fani nietypowych miejskich instalacji mogą przenieść się w zupełnie nowy wymiar dzięki spektakularnym cyfrowym...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764