logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

JMMJ świętuje 10-lecie swojej obecności na polskim rynku

  PR 14.02.2019, przeczytano 1265 razy

JMMJ, polski producent spersonalizowanych usług programistycznych, obchodzi właśnie swoje 10-lecie. Z tej okazji firma pragnie poinformować o odświeżonej identyfikacji wizualnej. Nowa koncepcja nawiązuje do wartości, którymi kieruje się JMMJ w swojej codziennej pracy -  podejściu Human 2 Human.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/jmmj-swietuje-10-lecie-swojej-obecnosci-na-polskim-rynku,381232,artykul.html

Nowe logo JMMJ symbolizuje dbałość o relacje – jest oparte na rosnących prostych. Ukazuje dynamizm zmian, a zarazem stały wzrost, rozwój i obiecującą przyszłość firmy. Swoim designem logo nawiązuje do poprzedniego, jest łącznikiem między przeszłością, która doprowadziła do tego, gdzie JMMJ jest dzisiaj, a przyszłością.

Nie ma już B2B ani B2C. Jest H2H”, mówi motto firmy. Jak ta koncepcja wdrażana jest w życie?

– Wierzymy, że w kontaktach biznesowych ważne są szczere i ludzkie relacje. Zaufanie, autentyczność, elastyczność, a przede wszystkim dobra komunikacja. W naszym przypadku nie są to jedynie puste frazesy, a wartości którymi kierujemy się na co dzień w pracy z klientami oraz w zespole. Na nich, wraz z Michałem Jankowskim, zbudowaliśmy naszą firmę i nimi zamierzamy kierować się w przyszłości. Chcieliśmy, aby nowe logo odzwierciedlało takie podejście – mówi Jacek Malinowski, Chief Technology Officer, współzałożyciel JMMJ.

JM&MJ

Za skrótem JMMJ stoją inicjały dwóch ambitnych osób, które chcą przedstawić swój biznes światu, dwóch liderów, którzy prowadzą za sobą zgrany zespół. Firma świadczy usługi z wykorzystaniem technologii blockchain, projektuje aplikacje mobilne na iOS, Android oraz Windows Phone, tworzy systemy CMS i strony internetowe, a także zapewnia obsługę migracji danych do chmury, m.in. za pomocą  Microsoft Azure.

Przedsiębiorstwo Jacka Malinowskiego oraz Michała Jankowskiego od lat realizuje projekty dla czołowych polskich i międzynarodowych podmiotów takich jak: Athlon Car Lease, DLL Group, Inter Cars, AutoMapa, Legia Warszawa, Mamazone.pl, DEKRA, Microsoft, 7N oraz CLIPATIZE.

Kreacją nowej identyfikacji wizualnej zajęła się Iwona Krzepiłko, UX/UI Designer, JMMJ.

Źródło: JMMJ

www.jmmj.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764