JMMJ, polski producent spersonalizowanych usług programistycznych, obchodzi właśnie swoje 10-lecie. Z tej okazji firma pragnie poinformować o odświeżonej identyfikacji wizualnej. Nowa koncepcja nawiązuje do wartości, którymi kieruje się JMMJ w swojej codziennej pracy - podejściu Human 2 Human.
Nowe logo JMMJ symbolizuje dbałość o relacje – jest oparte na rosnących prostych. Ukazuje dynamizm zmian, a zarazem stały wzrost, rozwój i obiecującą przyszłość firmy. Swoim designem logo nawiązuje do poprzedniego, jest łącznikiem między przeszłością, która doprowadziła do tego, gdzie JMMJ jest dzisiaj, a przyszłością.
„Nie ma już B2B ani B2C. Jest H2H”, mówi motto firmy. Jak ta koncepcja wdrażana jest w życie?
– Wierzymy, że w kontaktach biznesowych ważne są szczere i ludzkie relacje. Zaufanie, autentyczność, elastyczność, a przede wszystkim dobra komunikacja. W naszym przypadku nie są to jedynie puste frazesy, a wartości którymi kierujemy się na co dzień w pracy z klientami oraz w zespole. Na nich, wraz z Michałem Jankowskim, zbudowaliśmy naszą firmę i nimi zamierzamy kierować się w przyszłości. Chcieliśmy, aby nowe logo odzwierciedlało takie podejście – mówi Jacek Malinowski, Chief Technology Officer, współzałożyciel JMMJ.
JM&MJ
Za skrótem JMMJ stoją inicjały dwóch ambitnych osób, które chcą przedstawić swój biznes światu, dwóch liderów, którzy prowadzą za sobą zgrany zespół. Firma świadczy usługi z wykorzystaniem technologii blockchain, projektuje aplikacje mobilne na iOS, Android oraz Windows Phone, tworzy systemy CMS i strony internetowe, a także zapewnia obsługę migracji danych do chmury, m.in. za pomocą Microsoft Azure.
Przedsiębiorstwo Jacka Malinowskiego oraz Michała Jankowskiego od lat realizuje projekty dla czołowych polskich i międzynarodowych podmiotów takich jak: Athlon Car Lease, DLL Group, Inter Cars, AutoMapa, Legia Warszawa, Mamazone.pl, DEKRA, Microsoft, 7N oraz CLIPATIZE.
Kreacją nowej identyfikacji wizualnej zajęła się Iwona Krzepiłko, UX/UI Designer, JMMJ.
Źródło: JMMJ