logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Joanna Biernacka w kreacji S4

  PR 01.03.2010, przeczytano 3027 razy

Do zespołu kreacji Agencji Reklamowej S4 dołączyła Joanna Biernacka, zajmując stanowisko creative group head. Jest ona pierwszym pracownikiem tego działu, zatrudnionym w warszawskim oddziale agencji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/joanna-biernacka-w-kreacji-s4,10305,artykul.html

Joanna Biernacka przed dołączeniem do S4 pracowała w agencji Leo Burnett Warszawa na stanowisku senior art directora. Wcześniej współpracowała z takimi agencjami jak m.in.: G7 Warszawa i Brainshop Uboot Warszawa. Realizowała również liczne własne projekty. Joanna Biernacka ma na swoim koncie projekty dla takich marek, jak m.in. Polkomtel, Bank Pekao SA, PTC Heyah, Unilever Polska, P&G, Adidas, Fiat, Commercial Union, Volvo, IKEA.
Realizacje, w których przygotowaniu uczestniczyła, zdobywały czołowe nagrody w polskich i zagranicznych konkursach reklamowych – m.in. Golden Drum, Złote Effie, Srebrne i Brązowe KTR, Złote Orły, Epica Winner, Srebrne Effie.

Nowa „esczterowiczka” studiowała na wydziale Grafiki Użytkowej w Europejskiej Akademii Sztuk w Warszawie.

W S4 Joanna Biernacka będzie odpowiadała za wsparcie kreatywne dla wiodących klientów agencji. Jest ona pierwszą osobą z zespołu kreacji, która pracuje w warszawskim oddziale firmy. Do tej pory całość działu kreacji S4, którym kierują Norbert Wawro – creative director oraz Dariusz Chwierut – creative executive director, skupiona była w Krakowie.

Źródło: S4

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764