logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Joanna Biernacka w kreacji S4

  PR 01.03.2010, przeczytano 3037 razy

Do zespołu kreacji Agencji Reklamowej S4 dołączyła Joanna Biernacka, zajmując stanowisko creative group head. Jest ona pierwszym pracownikiem tego działu, zatrudnionym w warszawskim oddziale agencji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/joanna-biernacka-w-kreacji-s4,10305,artykul.html

Joanna Biernacka przed dołączeniem do S4 pracowała w agencji Leo Burnett Warszawa na stanowisku senior art directora. Wcześniej współpracowała z takimi agencjami jak m.in.: G7 Warszawa i Brainshop Uboot Warszawa. Realizowała również liczne własne projekty. Joanna Biernacka ma na swoim koncie projekty dla takich marek, jak m.in. Polkomtel, Bank Pekao SA, PTC Heyah, Unilever Polska, P&G, Adidas, Fiat, Commercial Union, Volvo, IKEA.
Realizacje, w których przygotowaniu uczestniczyła, zdobywały czołowe nagrody w polskich i zagranicznych konkursach reklamowych – m.in. Golden Drum, Złote Effie, Srebrne i Brązowe KTR, Złote Orły, Epica Winner, Srebrne Effie.

Nowa „esczterowiczka” studiowała na wydziale Grafiki Użytkowej w Europejskiej Akademii Sztuk w Warszawie.

W S4 Joanna Biernacka będzie odpowiadała za wsparcie kreatywne dla wiodących klientów agencji. Jest ona pierwszą osobą z zespołu kreacji, która pracuje w warszawskim oddziale firmy. Do tej pory całość działu kreacji S4, którym kierują Norbert Wawro – creative director oraz Dariusz Chwierut – creative executive director, skupiona była w Krakowie.

Źródło: S4

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Herbapol odświeża markę: rebranding i nowy logotyp
Herbapol, producent produktów ziołowych, ogłasza strategiczną zmianę w swojej linii kosmetyków. Firma postanowiła skupić się na eksponowaniu silnej i wiarygodnej marki Herbapol, rezygnując z submarki Polana. Zmiana ta jest efektem dogłębnych badań rynkowych i ma na celu wzmocnienie zaufania konsumentów oraz podkreślenie najwyższej jakości produktów...
Kampanie programmatic DOOH z platformą Display&Video360
AMS, Salestube i Value Media zrealizowały pierwsze kampanie programmatic DOOH za pośrednictwem platformy Display&Video360
Logo Superbet koszulkach Górnika Zabrze
Nowa, dwuletnia umowa, w ramach której logo Superbet znajdzie się na froncie koszulki Górnika Zabrze to ukoronowanie udanej współpracy w poprzednich trzech latach. – Chcemy razem budować wielkiego Górnika. Widzimy, że klub zmierza w dobrym kierunku i dlatego zdecydowaliśmy się jeszcze mocniej zaangażować w ten sponsoring – podkreśla Łukasz...
Premiera Danio Jogurt Pitny ze wsparciem Altavia Kamikaze + K2
Agencja Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg na koncept i realizację kreatywno-strategicznych działań aktywacyjnych związanych z launchem nowego produktu w portfolio Danone - Danio Jogurt Pitny.
Moc równowagi w kampanii Energi Obrót
Fotobalkonika, magazyny energii czy pompy ciepła – to tylko kilka z wielu produktów okołoenergetycznych, które w swojej ofercie posiada Energa Obrót. Spółka 15 lipca rozpoczyna nową kampanię świadomościowo-produktową sygnowaną hasłem Moc równowagi w Twoim ekosystemie. Kampania potrwa do końca października. Jej...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764