Do Veovee, warszawskiej agencji digitalowej, dołączyła Joanna Bosakirska. Jako Chief Business Officer stanęła na czele działu client service i będzie odpowiedzialna m.in. za jego rozwój. Zespół agencji zasili również Milena Wieleńska oraz Karol Giżowski. Oboje objęli stanowiska Account Managerów.
Joanna Bosakirska z branżą marketingową jest związana od ponad 16 lat. Specjalizuje się w monitorowaniu działań operacyjnych firm, ocenie strategii biznesowych oraz opracowywaniu i wdrażaniu zmian zwiększających ich efektywność. W Veovee na stanowisku Chief Business Officer jest odpowiedzialna za zarządzanie działem client service oraz jego rozwój, dbanie o relacje z klientami agencji, a także działania new business. Wcześniej na stanowisku Chief Business Director w Media Direction OMD (Omnicom Media Group) zarządzała jednym z zespołów klienckich, zajmującym się tworzeniem strategii komunikacji, planowaniem i zakupem mediów oraz specjalistycznymi usługami oferowanymi przez dom mediowy. Poprzednio przez 5 lat pracowała w Arena Media (Havas Media Network), ostatnio jako Business Unit Managing Partner, zajmując się m.in. zarządzaniem zespołem client service oraz realizacją planów sprzedażowych i biznesowych firmy. Odpowiadała również za wzmocnienie jej pozycji rynkowej. Doświadczenie zawodowe zdobywała też w takich agencjach jak: Isobar, Havas Creative (wcześniej Euro RSCG), GoldenSubmarine czy OS3. Współtworzone przez nią kampanie były nagradzane w prestiżowych polskich konkursach reklamowych m.in. w Effie Awards, Mixx Awards czy Golden Arrow.
- Mam duże doświadczenie w pracy zarówno po stronie domów mediowych, jak i agencji reklamowych. Chcę wykorzystać je w zbudowaniu bardzo silnego i efektywnego zespołu client service, który będzie nie tylko realizował cele klientów i wspierał ich merytorycznie, ale przede wszystkim będzie partnerem podczas tworzenia przez nich strategii mediowych marek. Pierwszy krok na drodze do realizacji tego celu już postawiliśmy, zmieniając dotychczasową strukturę agencji. Wprowadziliśmy zespoły kliencie, w ramach których każda firma ma do swojej dyspozycji zarządzającego projektami accounta oraz osoby z działów kreatywno-produktowego oraz developmentu. Wierzę, że wprowadzone zmiany pozwolą nam wnieść nową jakość do agencji i w krótkim czasie wejść na kolejny poziom rozwoju - mówi Joanna Bosakirska, Chief Business Officer w Veovee.
Milena Wieleńska i Karol Giżowski stanęli na czele dwóch zespołów klienckich, powstałych w ramach zmiany struktury agencji. Będą odpowiedzialni za obsługę jednych z największych na polskim rynku domów mediowych, w tym planowanie, monitorowanie, realizację i optymalizację kampanii online oraz koordynację pracy dedykowanych klientom zespołów.
Milena Wieleńska specjalizuje się w realizacji kampanii marketingowych, wykorzystujących nowe technologie, m.in. AI, ML, VR czy Metaverse. Doskonale porusza się też w obszarach analityki i data science, dzięki czemu realizowane przez nią działania charakteryzują się ponadprzeciętną konwersją. Karierę zawodową w branży digital marketingowej rozpoczęła w 2013 r. Ostatnio była związana z Hybrid.ai, gdzie jako Sales Manager odpowiadała za realizację projektów kontekstowych z wykorzystaniem Metaverse i VR. Wcześniej przez ponad dwa lata pełniła rolę Agency Sales Specialist w Justtag, zajmując się m.in. dostarczaniem danych online i offline do kampanii programatycznych. Poprzednio pracowała również w LTTM, największej w Europie Centralnej grupie świadczącej usługi z zakresu influencer i wideo marketingu, a także w Edipresse, realizując projekty reklamowe dla marek luksusowych m.in. w takich tytułach, jak: Harper’s Bazaar, Cosmopolitan, Esquire czy Playboy.
Karol Giżowski z branżą reklamową jest związany od 2004 r., specjalizuje się w planowaniu kampanii online. Przed dołączeniem do Veovee przez dwa lata pracował w Grupie Infor.pl, gdzie jako Menedżer ds. Reklamy Online był odpowiedzialny za obsługę domów mediowych w zakresie kompleksowej realizacji kampanii reklamowych online we wszystkich serwisach wydawcy. Wcześniej był związany z Grupą Interia.pl. Na stanowisku Senior Account Manager zajmował się sprzedażą powierzchni reklamowych w serwisach grupy oraz realizacją kampanii internetowych głównie dla agencji z Grupy Publicis i ich największych klientów m.in. Allegro, Totalizatora Sportowego, Grupy Żywiec, Kompanii Piwowarskiej czy Samsunga. Ściśle współpracował też z działami zarządzania produktami reklamowymi Grupy Interia.pl oraz projektów specjalnych, biorąc czynny udział w tworzeniu i realizacji sekcji specjalnych oraz dedykowanych akcji niestandardowych dla strategicznych partnerów portalu. Przedtem przez blisko 10 lat jako Key Account Manager w Grupie AdNext odpowiadał za pozyskiwanie nowych klientów oraz sprzedaż powierzchni offline i online. Doświadczenie zawodowe zdobywał również w Carisma Entertainment Group oraz Bonnier Business Media.
Źródło: Veovee