logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Joanna Ceplin i Barbara Krysztofczyk stworzyły program rozwojowy „PR na nowe czasy”

  PR 25.04.2023, przeczytano 453 razy

8 maja w Instytucie Marki Online i Komunikacji należącym do Joanny Ceplin (autorki bestsellerowej książki „Uwierz w swoją markę online i rozwijaj swój biznes”) startuje nowy program rozwojowy “PR na nowe czasy”, którego opiekunką merytoryczną jest Barbara Krysztofczyk, była szefowa PR-u m.in. Anny Lewandowskiej i Szymona Hołowni. Wśród wykładowców najbardziej znane postacie polskiej branży PR.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/joanna-ceplin-i-barbara-krysztofczyk-stworzyly-program-rozwojowy-_pr-na-nowe-czasy_,399759,artykul.html

“PR na nowe czasy” to 4-miesięczne szkolenie, które pozwoli na rozszerzenie umiejętności branżowych i zdobycie przydatnych obecnie na rynku pracy kompetencji zawodowych. Szkolenie prowadzone jest w formie wykładów online na żywo plus dodatkowo uczestnicy otrzymują dostęp do materiałów na platformie. Po ukończeniu kursu każdy uczestnik przystąpi do egzaminu, a jego umiejętności poświadczy certyfikat i zaświadczenie MEiN.

Nowy program został przygotowany od podstaw, wraz z najlepszymi ekspertami w dziedzinie public relations i dostosowany do obecnych wymagań branży. Wśród wykładowców tego kierunku znajdują się m.in. PR managerka Igi Świątek, byłą szefowa sztabu wyborczego Władysława Kosiniaka-Kamysza w wyborach prezydenckich, wiceprezeska Polskiego Stowarzyszenia Public Relations czy dyrektorka komunikacji korporacyjnej Nationale-Nederlanden.

Nowe, postovidowe czasy, w których żyjemy, podczas toczącej się wojny na Ukrainie i kryzysu gospodarczo-ekonomicznego różnią się od rzeczywistości, którą znaliśmy jeszcze kilka lat temu. Okoliczności te sprawiają też, że wiele osób podnosi swoje umiejętności zawodowe lub szuka okazji do przebranżowienia, aby lepiej wpasować się w potrzeby rynku pracy.

- To ważne, aby w obecnych czasach dostrzegać  nowe możliwości komunikacji, formaty i nowe media, Trzeba nadążać za tym, co dzieje się na świecie, i jakie przemiany zachodzą w branży PR i marketingu. Właśnie dlatego powstał kierunek “PR na nowe czasy” w IMOK.edu.pl, aby stworzyć okazję do rozwoju, który dostosowany jest do zmieniającej się rzeczywistości - mówi Joanna Ceplin, założycielka Instytutu Marki Online i Komunikacji.

Opiekunką merytoryczną kursu jest Barbara Krysztofczyk, doświadczona ekspertka ds. strategii komunikacji, wizerunku i wystąpień publicznych. Do niedawna kierowała m.in. działaniami PR dla Anny Lewandowskiej i wszystkich jej marek, pełniła też funkcję rzeczniczki prasowej sportsmanki. Wcześniej była trenerką medialną Szymona Hołowni i szefową PR jego kampanii prezydenckiej z 2020 roku. W przeszłości pracowała też m.in. z Donaldem Tuskiem i Bronisławem Komorowskim, a przez 13 lat – jako prezeska i współwłaścicielka – kierowała renomowaną agencją PRową i social mediową. Krysztofczyk w 2021 roku znalazła się na liście magazynu Forbes Woman  „Top25 Mistrzyń LinkedIna”, a w roku 2022 zajęła pierwsze miejsce w konkursie LinkedIn Top Influencer.

- Obserwuję branżę PR od niemal 20 lat i to jak niesamowicie zmienił się nasz zawód i wymagane w nim kompetencje robi ogromne wrażenie! A z każdym rokiem ten rozwój zdaje się jeszcze mocniej przyspieszać… dlatego tak bardzo potrzebny jest dziś na rynku kurs, który wychodzi naprzeciw nowym wyzwaniom. Nowym narzędziom. Nowej rzeczywistości. Jestem przekonana, że nasze nowatorskie podejście do nauczania i projektowania tego programu spodoba się uczestnikom i da im wiedzę oraz umiejętności, których tak bardzo poszukuje dziś PR-owy rynek pracy - mówi Barbara Krysztofczyk, szefowa agencji Krystal Point i opiekunka merytoryczna kierunku PR w IMOK.

Źródło: Instytut Marki Online i Komunikacji

www.imok.edu.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764