logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Joanna Hurda w Grey Group

  PR 15.06.2015, przeczytano 1228 razy

Do zespołu GREY Group dołączyła właśnie Joanna Hurda, obejmując stanowisko Regional Client Service & Shopper Marketing Directora. Do jej obowiązków będzie należało m. in. opracowanie strategii rozwoju shopper marketingu w agencji oraz wsparcie marek Procter & Gamble. Nominacja ta jest kolejnym etapem zmian w ścisłym kierownictwie agencji GREY, która przechodzi w ostatnim czasie proces transformacji, dostosowując się do wyzwań współczesnego biznesu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/joanna-hurda-w-grey-group,25155,artykul.html

Joanna Hurda jest znaną postacią w polskiej branży reklamowej. W swojej ponad 15-letniej karierze zdobywała doświadczenie w różnych obszarach reklamy i marketingu.  Przez 10 lat związana była z agencją Saatchi & Saatchi, gdzie przez 2 lata pełniła funkcję Managing Directora. Przez niemal 2 lata zarządzała również agencją Scholz & Friends. Pracowała także w firmie doradztwa strategicznego Touch Ideas, gdzie była odpowiedzialna za rozwój nowego biznesu. W agencji McCann Warsaw, jako Regional Account Director, zajmowała się obsługą firmy MasterCard w regione CEE. Doradzała również jako niezależny konsultant ds. strategii i komunikacji marki. W bogatym portfolio klientów, dla których pracowała znajdują się firmy z różnorodnych branż, zarówno marki znane na całym świecie, jak i te wiodące na polskim rynku: Visa, MasterCard, BNP Paribas, Carrefour, Kaufland, Rossman, IKEA, Tchibo, Cadbury Wedel, Maspex Wadowice (Kubuś, Tymbark), Pan Pomidor, Procter & Gamble (Ariel, Pampers, Olay, Head & Shoulders), Teatr Wielki Opera Narodowa, Mothercare, Novartis, Axa, Toyota, Carlsberg, Mercedes Benz oraz Netia. 

- Z wielką przyjemnością przyjęłam propozycję pracy w GREY Group. Znam i doceniam także Annę Pańczyk i jej dokonania, dlatego też jest mi niezwykle miło, że znowu będziemy razem pracować i budować wachlarz nowych usług, szczególnie w obszarze shopper marketingu – komentuje Joanna Hurda, Regional Client Service & Shopper Marketing Director w GREY Group Polska. 

Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami GREY Group Polska zaczyna inwestować w rozwój kompetencji shopper marketingowych. Wpisuje się to w globalną strategię sieci GREY, która już dzisiaj oferuje szereg unikatowych narzędzi pozwalających swoim klientom osiągać wspaniałe rezultaty w tym kanale komunikacji marketingowej.

Joanna Hurda dołączyła do ośmioosobowego zespołu ekspertów, odpowiedzialnego za strategię i rozwój biznesu GREY Group Polska. Tworzą go: Anna Pańczyk (Chief Executive Officer), Anna Konarska (Chief Financial Officer), Jakub Korolczuk (Executive Creative Director), Adam Śmiłowski (Strategic Operations Director), Katarzyna Szewczuk (Business Growth Director), Katarzyna Kluk (PR Client Service Director), Helena Olecka (Digital Client Service Director) oraz Monika Borowiecka (Trade Marketing Director).

Źródło: GREY Group

www.greygroup.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Ambasada Ukrainy przygotowała kampanię „Dziękuję Ci, Polsko!”
Ambasada Ukrainy w Rzeczypospolitej Polskiej oraz Komunikacyjne Media Centrum przy Ambasadzie Ukrainy w RP przygotowali kampanię komunikacyjną „Dziękuję Ci, Polsko!” ("Thank You, Poland!"). Jej celem jest podkreślenie wdzięczności Ukraińców wobec Polaków za ogromną pomoc w łagodzeniu skutków pełnoskalowej wojny, wywołanej przez Rosje, w której do dzisiaj cierpi naród...
Bartłomiej Stańczak liderem teamu ING w Mediahub
Bartłomiej Stańczak jako media communication director dołączył do domu mediowego Mediahub. Został liderem zespołu kompleksowo pracującego dla ING Banku Śląskiego SA, kluczowego klienta agencji.
Żabka Jush w nowej kampanii przekonuje, że czasami lepiej nie mieć czasu na zakupy
Kampania „Czasami lepiej nie mieć czasu na zakupy” jest kontynuacją zeszłorocznej komunikacji „No i super, że nie macie czasu na zakupy”. To odpowiedź Żabki Jush na sytuacje spotykające każdego z nas, kiedy wizyta w sklepie jest niemożliwa z różnych względów. To właśnie wtedy możemy zdecydować się na szybkie zakupy online....
Panasonic prezentuje nową generację monitorów klasy premium
Aby sprostać rosnącemu zapotrzebowaniu na profesjonalne monitory klasy premium, Panasonic Connect Europe zaprezentował najnowszą generację monitorów LCD 4K UHD – serię SQ2H, które pozwalają na pracę w trudnych warunkach oświetleniowych. Niezawodne monitory dostępne są w siedmiu rozmiarach ekranu - od 43 do 98 cali - i idealnie nadają się do sal konferencyjnych...
Leaseplan świętuje 60 lat obecności na świecie globalną kampanią
LeasePlan, wiodąca firma świadcząca usługi Car-as-a-Service z 1,9 mln pojazdów zarządzanych w blisko 30 krajach, obchodzi sześć dekad świadczenia usług wynajmu długoterminowego samochodów. Z okazji urodzin firma przygotowała globalną kampanię „60 years of matchmaking” oraz wyjątkową ofertę urodzinową dla małych i średnich firm.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764