logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Joanna Hurda w Grey Group

  PR 15.06.2015, przeczytano 1283 razy

Do zespołu GREY Group dołączyła właśnie Joanna Hurda, obejmując stanowisko Regional Client Service & Shopper Marketing Directora. Do jej obowiązków będzie należało m. in. opracowanie strategii rozwoju shopper marketingu w agencji oraz wsparcie marek Procter & Gamble. Nominacja ta jest kolejnym etapem zmian w ścisłym kierownictwie agencji GREY, która przechodzi w ostatnim czasie proces transformacji, dostosowując się do wyzwań współczesnego biznesu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/joanna-hurda-w-grey-group,25155,artykul.html

Joanna Hurda jest znaną postacią w polskiej branży reklamowej. W swojej ponad 15-letniej karierze zdobywała doświadczenie w różnych obszarach reklamy i marketingu.  Przez 10 lat związana była z agencją Saatchi & Saatchi, gdzie przez 2 lata pełniła funkcję Managing Directora. Przez niemal 2 lata zarządzała również agencją Scholz & Friends. Pracowała także w firmie doradztwa strategicznego Touch Ideas, gdzie była odpowiedzialna za rozwój nowego biznesu. W agencji McCann Warsaw, jako Regional Account Director, zajmowała się obsługą firmy MasterCard w regione CEE. Doradzała również jako niezależny konsultant ds. strategii i komunikacji marki. W bogatym portfolio klientów, dla których pracowała znajdują się firmy z różnorodnych branż, zarówno marki znane na całym świecie, jak i te wiodące na polskim rynku: Visa, MasterCard, BNP Paribas, Carrefour, Kaufland, Rossman, IKEA, Tchibo, Cadbury Wedel, Maspex Wadowice (Kubuś, Tymbark), Pan Pomidor, Procter & Gamble (Ariel, Pampers, Olay, Head & Shoulders), Teatr Wielki Opera Narodowa, Mothercare, Novartis, Axa, Toyota, Carlsberg, Mercedes Benz oraz Netia. 

- Z wielką przyjemnością przyjęłam propozycję pracy w GREY Group. Znam i doceniam także Annę Pańczyk i jej dokonania, dlatego też jest mi niezwykle miło, że znowu będziemy razem pracować i budować wachlarz nowych usług, szczególnie w obszarze shopper marketingu – komentuje Joanna Hurda, Regional Client Service & Shopper Marketing Director w GREY Group Polska. 

Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami GREY Group Polska zaczyna inwestować w rozwój kompetencji shopper marketingowych. Wpisuje się to w globalną strategię sieci GREY, która już dzisiaj oferuje szereg unikatowych narzędzi pozwalających swoim klientom osiągać wspaniałe rezultaty w tym kanale komunikacji marketingowej.

Joanna Hurda dołączyła do ośmioosobowego zespołu ekspertów, odpowiedzialnego za strategię i rozwój biznesu GREY Group Polska. Tworzą go: Anna Pańczyk (Chief Executive Officer), Anna Konarska (Chief Financial Officer), Jakub Korolczuk (Executive Creative Director), Adam Śmiłowski (Strategic Operations Director), Katarzyna Szewczuk (Business Growth Director), Katarzyna Kluk (PR Client Service Director), Helena Olecka (Digital Client Service Director) oraz Monika Borowiecka (Trade Marketing Director).

Źródło: GREY Group

www.greygroup.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Fundacja Bądź rozpoczęła kampanię 1,5 proc. podatku
W tym tygodniu rozpoczęła się kampania Fundacji Małgosi Braunek Bądź zachęcająca do przekazywania 1,5 proc. podatku na jej działania statutowe. Kampanię wspiera seria spotów reklamowych w których udział wzięli m. in. Jakub Żulczyk oraz Wojciech Eichelberger.
Streetcom z kampanią influencer marketingową dla Philips
Agencja Streetcom wygrała przetarg i zrealizuje kampanię influencer marketingową dla urządzeń z linii Philips OVI. Głównym celem realizowanych działań jest poszerzanie świadomości i budowanie zaufania do nowej kategorii produktów oraz wygenerowanie pozytywnego buzz w sieci. Działania potrwają do końca kwietnia br.
Sama Wybierz Samorząd: kampania profrekwencyjna
Kobiety już raz osiągnęły duży sukces. Pokazały, jaką mają moc – tłumnie poszły głosować w wyborach 15 października, podnosząc znacznie ogólną frekwencję. To wciąż za mało, żeby zmienić świat – każdymi wyborami możemy i powinnyśmy decydować o kluczowych dla nas sprawach. Ważne jest, by istotne dla nas kwestie wreszcie miały wystarczający priorytet w...
Inglot klientem agencji Lepont
Polska marka kosmetyczna Inglot, istniejąca na rynku od 1983 roku, dołączyła do grona klientów Lepont, powierzając agencji adaptację strategii komunikacji PR i influencer marketingową, działania media relations, prowadzenie biura prasowego, wysyłki kreatywne oraz projekty specjalne.
Endorfina Events świętuje 15 urodziny
21 marca w warszawskim klubie Moon odbył się jubileusz agencji endorfina events. Przyjaciele, rodzina, partnerzy biznesowi, klienci, obecni oraz byli pracownicy, celebrowali ten wyjątkowy moment w historii firmy. 200 gości miało okazję wspólnie wspominać kluczowe momenty w historii firmy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764