logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Joanna Ignaczak dołącza do zespołu Communications Publicis Groupe

  PR 24.06.2022, przeczytano 350 razy
ilustracja

Joanna Ignaczak, dotychczas Senior PR Manager w Agencji MSL, dołączyła do zespołu Communications Publicis Groupe, obejmując nowo utworzone stanowisko dyrektorki ds. komunikacji wewnętrznej i employer brandingowej całej Grupy.  


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/joanna-ignaczak-dolacza-do-zespolu-communications-publicis-groupe,396387,artykul.html

Do głównych obowiązków Joanny Ignaczak w nowej roli, oprócz tworzenia strategii i taktyki działań komunikacji wewnętrznej, należy zarządzanie komunikacją employer brandingową grupy. Ignaczak dołączyła do zespołu Communications, kierowanego przez Piotra Ruszaka, Chief Communications Officera Publicis Groupe i jednocześnie będzie ściśle współpracowała z Talent Teamem, którego liderką jest Monika Krawiec - Zaworska, Chief Talent Officer.

- Jako największa grupa komunikacji marketingowej w Polsce, oferujemy naszym Klientom wszystkie kluczowe kompetencje i usługi, niezbędne do rozwoju biznesu firm i budowania wzrostu wartości marek. Za tymi kompetencjami i usługami stoi blisko 1700 ekspertów właściwie wszystkich dziedzin marketingu i wsparcia sprzedaży. Talenty, które do nas dołączają, niezależnie od ich doświadczenia, znajdują u nas niemal nieograniczone możliwości transformowania swojej kariery, tak jak wciąż dynamicznie rozwijają się nasze Agencji i departamenty specjalistyczne. – mówi Piotr Ruszak - Chcemy jeszcze mocniej niż do tej pory pokazać wyjątkowy na rynku potencjał rozwoju zawodowego w Publicis Groupe w Polsce i na świecie, ogromną Ilość wiedzy, którą można u nas zdobyć i magnetyczną kulturę naszej organizacji. Wiem, że Joanna ze swoim bogatym doświadczeniem, ale przede wszystkim pasją do pracy z ludźmi, umiejętnością obserwacji i wrażliwością na potrzeby pracowników, świetnie się w nowej roli sprawdzi.

Joanna Ignaczak z branżą Public Relations związana jest od dwunastu lat. Specjalizuje się w obsłudze spółek mediowych, e-commerce i startupów. Doświadczenie zdobywała opracowując i wdrażając strategie komunikacji dla polskich i międzynarodowych klientów z sektorów: public relations, reklamy, mediów, lifestyle, fashion & design oraz nieruchomości. Ostatnio pracowała w agencji MSL (Publicis Groupe), gdzie od 2016 roku odpowiadała za komunikację agencji, budowanie relacji z interesariuszami, Thought Leadership, Employer Branding oraz promocję nowych produktów i usług firmy.

Źródło: Publicis Groupe

www.publicisgroupe.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Dentsu Polska rusza z kampanią outdoorową
8 sierpnia Grupa Reklamowa Roku 2022 rozpoczęła outdoorową kampanię pod hasłem „Mamy wszystko pod jednym dachem. Brakuje tylko Ciebie”. Billboardy zachęcające do dołączenia do zespołu dentsu Polska pojawiły się w Warszawie i Białymstoku. 
Intermarché kontynuuje remodeling swoich sklepów
Grupa Muszkieterów konsekwentnie się rozwija, by jak najlepiej odpowiadać na potrzeby i oczekiwania swoich klientów oraz franczyzobiorców. Dlatego sieć Intermarché postawiła na remodeling supermarketów w koncepcie Power, którego filarem są kategorie świeże. Sklepy zyskały zupełnie nowy wizerunek i zapewniają klientom jeszcze...
Robert Makłowicz w kampanii Alfa Romeo
Dwa z ostatnich odcinków programu Roberta Makłowicza publikowanych na kanale YouTube autora powstały we współpracy z marką Alfa Romeo (Grupa Stellantis). Współpraca jest elementem kampanii promującej najnowszego hybrydowego SUV-a Alfa Romeo Tonale i była koordynowana przez agencje należące do Publicis Groupe: LiquidThread, Leo Burnett, Performics i Starcom.
Praca z leżaka w Hiszpanii? Whites stawia na „Workation”
Krzesła zmienione na leżaki, a biuro na jakikolwiek miejsce do pracy – byle z WiFi i z widokiem. Od września ludzie z zespołów agencji Whites będą sprawdzać, czy bliskość wody, słońca i ciekawe otoczenie może poprawiać produktywność, integrować i relaksować.
Edukacyjna gra AR w kampanii dzielnicy Wisła
Nadwiślańskie bulwary i plaże tętnią życiem – zarówno mieszkańcy, jak i turyści chętnie spędzają lato nad brzegami Wisły. Nie jest to jednak wyłącznie miejsce spotkań – to również wizytówka i serce Warszawy z bogatą historią. Aby zachęcić odwiedzających do odkrywania jej tajemnic, Dzielnica Wisła w ramach tegorocznej kampanii przygotowała...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764