logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Joanna Jankowska w dziale sprzedaży agencyjnej Selectivv

  PR 05.12.2019, przeczytano 433 razy

Joanna Jankowska dołącza do firmy Selectivv, która tym samym rozbudowuje swoje struktury sprzedaży agencyjnej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/joanna-jankowska-w-dziale-sprzedazy-agencyjnej-selectivv,384975,artykul.html

Selectivv realizuje kampanie reklamowe na smartfony i tablety w oparciu o profilowane dane o użytkownikach. Wykorzystując własną platformę DMP zwiększa skuteczność reklamy, dzięki dotarciu do precyzyjnie wyselekcjonowanych grup odbiorców. Pozyskiwane i analizowane dane z kanału mobile są również podstawą badań konsumentów w takich branżach, jak m. in.: handel, nieruchomości, transport czy turystyka.

Kim jest nowo zatrudniona osoba?

Joanna Jankowska od ponad 10 lat jest związana z branżą reklamy internetowej. Przed dołączeniem do Selectivv pracował w Monster Media Group, wydawcy takich serwisów rozrywkowych jak. Demotywatory.pl; Joemonster.org; Stylowi.pl. Odpowiedzialna była tam za monetyzacje powierzchni reklamowej serwisów wchodzących w skład grupy, rozwój produktu oraz kontakt z klientami.

Joanna obejmie stanowisko Business Development Managera, a dotychczasowe doświadczenie zdobywane w sprzedaży przekładać będzie na współpracę z domami mediowymi oraz agencjami reklamowymi.

To kolejna osoba po Piotrze Bronarskim, która wzmacnia dział sprzedaży Selectivv. W najbliższym czasie wspomniany dział planuje zatrudnienie kolejnych specjalistów.

Źródło: Selectivv

www.selectivv.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Agencja mediowa Starcom Polska (Publicis Groupe Polska) uruchomiła własny podcast zatytułowany „Rozmowy Strategiczne”, który ma się stać dla Klientów agencji i całej brażny marketingowej, następnym po serwisie www.cmoinsider.pl źródłem wiedzy i inspiracji na temat najbardziej aktualnych tendencji w biznesie i komunikacji marketingowej.
Portfolio agencji poszerzyło się o Klienta z branży zdalnej edukacji. ContentHouse jest odpowiedzialny za realizację działań contentmarketingowych dla platformy nauki języka angielskiego Tutlo.
#Mamkontrolę – kampania społeczna, która otwarcie mówi o spożywaniu alkoholu
Problem nadmiernego i szkodliwego spożywania alkoholu dotyczy większej liczby osób niż pozornie się wydaje. Niepowodzenia w pracy, urodziny kolegi, nerwowy dzień – wszystko może być pretekstem.
Druk 3D zmienia oblicze branży rozrywkowej
Niemal każde studio filmowe posiada już drukarkę 3D. Rekwizytorzy, filmowcy i projektanci kostiumów wykorzystują tę technologię na różnych poziomach. Drukowanie w 3D pozwoliło stworzyć repliki kości dinozaurów na potrzeby filmu „Jurassic World”. Film „Czarna Pantera” dostał Oscara za kostiumy stworzone właśnie na drukarkach 3D. Polskie...
Agencja Keypr dla Fundacji Sue Ryder
Fundacja Sue Ryder wybrała Agencję Public Relations keyPR do obsługi całościowych działań komunikacyjnych. Współpraca rozpoczęła się w lipcu 2020 i potrwa 12 miesięcy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764