logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Joanna Jankowska w dziale sprzedaży agencyjnej Selectivv

  PR 05.12.2019, przeczytano 253 razy

Joanna Jankowska dołącza do firmy Selectivv, która tym samym rozbudowuje swoje struktury sprzedaży agencyjnej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/joanna-jankowska-w-dziale-sprzedazy-agencyjnej-selectivv,384975,artykul.html

Selectivv realizuje kampanie reklamowe na smartfony i tablety w oparciu o profilowane dane o użytkownikach. Wykorzystując własną platformę DMP zwiększa skuteczność reklamy, dzięki dotarciu do precyzyjnie wyselekcjonowanych grup odbiorców. Pozyskiwane i analizowane dane z kanału mobile są również podstawą badań konsumentów w takich branżach, jak m. in.: handel, nieruchomości, transport czy turystyka.

Kim jest nowo zatrudniona osoba?

Joanna Jankowska od ponad 10 lat jest związana z branżą reklamy internetowej. Przed dołączeniem do Selectivv pracował w Monster Media Group, wydawcy takich serwisów rozrywkowych jak. Demotywatory.pl; Joemonster.org; Stylowi.pl. Odpowiedzialna była tam za monetyzacje powierzchni reklamowej serwisów wchodzących w skład grupy, rozwój produktu oraz kontakt z klientami.

Joanna obejmie stanowisko Business Development Managera, a dotychczasowe doświadczenie zdobywane w sprzedaży przekładać będzie na współpracę z domami mediowymi oraz agencjami reklamowymi.

To kolejna osoba po Piotrze Bronarskim, która wzmacnia dział sprzedaży Selectivv. W najbliższym czasie wspomniany dział planuje zatrudnienie kolejnych specjalistów.

Źródło: Selectivv

www.selectivv.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Total z kampanią przygotowaną z agencją Olmeka
Firma Total Polska przygotowała promocję konsumencką, której celem jest podniesienie poziomu świadomości paliwa Total Excellium i benefitów jakie ono oferuje. Za przygotowanie działań marketingowych związanych z akcją prowadzoną pod hasłem ”Zatankuj i odbierz maskotkę!” – w tym m.in. kampanię outdoor, POS i Social Media – odpowiada agencja Olmeka Creation House.
„Archipelag Beztroski” - nowa kampania wizerunkowa Rainbow
Archipelag Rainbow czuwa, przewiduje, sprawdza, dba…
Większy dział Tech&Lab 180heartbeats + Jung v Matt
Paweł Malinowski i Adam Selwon dołączyli do zespołu kompetencyjnego TECH &LAB agencji 180heartbeats + Jung v Matt.
Epson wprowadza 12-kolorowe drukarki i proofery
Firma Epson wprowadziła na rynek swoje pierwsze 12-kolorowe drukarki wielkoformatowe oferujące najszerszą w historii przestrzeń kolorów z 99% pokryciem skali Pantone1. Gwarantując wymagane na potrzeby profesjonalnego proofingu niezawodne odwzorowanie kolorów i wymaganą w druku wysokonakładowym wydajność, drukarki SureColor SC-P7500 (24-calowa) i SC-P9500 (44-calowa) są...
VMLY&R Poland z kampanią dla marki Lay’s dla 33 krajów
„Wkręć się w filmy z Lay’s" (eng. „Sink into the movies with Lay’s”) to hasło nowej, regionalnej kampanii tej marki, przygotowanej przez agencję VMLY&R Poland. Działania swoim zasięgiem obejmą 33 kraje Europy Środkowo-Wschodniej i Azji.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764