logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Joanna Jankowska w dziale sprzedaży agencyjnej Selectivv

  PR 05.12.2019, przeczytano 738 razy

Joanna Jankowska dołącza do firmy Selectivv, która tym samym rozbudowuje swoje struktury sprzedaży agencyjnej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/joanna-jankowska-w-dziale-sprzedazy-agencyjnej-selectivv,384975,artykul.html

Selectivv realizuje kampanie reklamowe na smartfony i tablety w oparciu o profilowane dane o użytkownikach. Wykorzystując własną platformę DMP zwiększa skuteczność reklamy, dzięki dotarciu do precyzyjnie wyselekcjonowanych grup odbiorców. Pozyskiwane i analizowane dane z kanału mobile są również podstawą badań konsumentów w takich branżach, jak m. in.: handel, nieruchomości, transport czy turystyka.

Kim jest nowo zatrudniona osoba?

Joanna Jankowska od ponad 10 lat jest związana z branżą reklamy internetowej. Przed dołączeniem do Selectivv pracował w Monster Media Group, wydawcy takich serwisów rozrywkowych jak. Demotywatory.pl; Joemonster.org; Stylowi.pl. Odpowiedzialna była tam za monetyzacje powierzchni reklamowej serwisów wchodzących w skład grupy, rozwój produktu oraz kontakt z klientami.

Joanna obejmie stanowisko Business Development Managera, a dotychczasowe doświadczenie zdobywane w sprzedaży przekładać będzie na współpracę z domami mediowymi oraz agencjami reklamowymi.

To kolejna osoba po Piotrze Bronarskim, która wzmacnia dział sprzedaży Selectivv. W najbliższym czasie wspomniany dział planuje zatrudnienie kolejnych specjalistów.

Źródło: Selectivv

www.selectivv.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Marketing sensoryczny od Nekk
Agencja pharmamarketingowa NEKK odpowiada za wdrożenie dwóch nowych produktów w portfolio uznanej, aptecznej marki – APTEO. Strategia wdrożenia zakładała skorzystanie z bogactwa marketingu sensorycznego. Do promocji preparatów walczących z zapaleniem śluzówki nosa wykorzystano przekaz pozytywny oraz marketing zmysłów – kwiaty i zapachy...
Pandemia wywarła ogromny wpływ na globalne łańcuchy dostaw. Doprowadziło to między innymi do poważnych zmian w funkcjonowaniu sektora logistycznego, a same firmy przekonały się, jak ważne jest wsparcie technologii dla usprawnienia i efektywnego zarządzania przepływem towarów. W odpowiedzi na nowe wyzwania biznesowe Lexmark przedstawił rozwiązania technologiczne,...
Słoneczna kampania marki Iwostin
Zespół Opus B przygotował kampanię digital, promującą kosmetyki Iwostin Solecrin.
PZU pamięta o bohaterach Powstania Warszawskiego
1 sierpnia na budynku centrali PZU u zbiegu al. Jana Pawła II i ul. Grzybowskiej w Warszawie rozbłyśnie powstańcza kotwica. W ten sposób ubezpieczyciel złoży hołd uczestnikom Powstania Warszawskiego. Iluminacja będzie widoczna każdej nocy do 8 sierpnia. Jako mecenas Muzeum Powstania Warszawskiego PZU włączył się także w inne wydarzenia upamiętniające 77. rocznicę...
Książęce IPA zdobywa mury
Monumentalny mural Książęce IPA można już oglądać przy ul. Jaworzyńskiej 8 w Warszawie. To projekt zwycięzcy konkursu skierowanego do konsumentów piwa Książęce na kolaż przedstawiający piwny świat - z Książęcym IPA w roli głównej.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764