logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Joanna Jędrasik na czele Walk Digital

  PR 12.04.2018, przeczytano 1156 razy

Dwa unity grupy marketingowej Walk – Walk Digital i Walk Social Media zostały połączone pod brandem Walk Digital. Managing Directorem nowo utworzonego unitu została Joanna Jędrasik, która wcześniej zarządzała Walk Social Media jako Head of Social Media.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/joanna-jedrasik-na-czele-walk-digital,36131,artykul.html

- Jedną z podstawowych zasad dobrego service design’u jest modelowanie procesów tak, aby były one tak proste, jak to możliwe. Struktura ma za tym nadążać. Połączenie business unitów Walk Digital i Walk Social Media jest tego typu działaniem. Na czele połączonych struktur staje Joasia, która łączy ogromną wiedzę narzędziową z obszaru digitalu z umiejętnością szerokiego kontekstowego zrozumienia potrzeb klienta, jeżeli wykraczają one poza klasyczny digital – powiedział Przemek Staniszewski, Partner Walk.

Obecnie zespół Walk Digital liczy 24 osoby i jest prowadzona rekrutacja na kilka stanowisk. W jego ramach funkcjonuje client service, komórka technologiczna, strategiczna oraz social mediowa, a także dział kreacji, którym od lutego br. zarządza Bartosz Jaroszewski, Digital Creative Director. Unit realizuje działania m.in. dla takich klientów jak: CEDC (Aperol, Frontera, Glenfiddich), Dilmah, Fundacja Nutricia, Gaspol, Grupa Adamed, Nikon, OFF Festival, Sony Mobile, Skyscanner, Traficar, Vision Express.

- Nowe stanowisko to duże wyzwanie, ale również duże wyróżnienie. Jest mi niezmiernie miło, że Zarząd Walk obdarzył mnie zaufaniem i wiem, że jestem gotowa sprostać postawionym przede mną wymaganiom. Swoją pracę rozpoczęłam od ustrukturyzowania działu. Chcę, aby Walk Digital zapewniał klientom obsługę full service w obszarze digital oraz kompleksowe usługi w zakresie mediów cyfrowych. W związku z tym naszym kolejnym krokiem będzie położenie silnego nacisku na rozwój kompetencji technologicznych – powiedziała Joanna Jędrasik, Managing Director Walk Digtial.

Joanna Jędrasik z Walk jest związana od 4 lat, a z branżą reklamową od ponad 9 lat. Specjalizuje się w działaniach z obszaru digital. Na stanowisku Managing Directora w Walk Digital do jej obowiązków należą m.in. zarządzanie pracą zespołu i rozwojem biznesowym unitu, nadzór merytoryczny nad działaniami realizowanymi dla klientów, koordynacja procesów new businessowych oraz projektów cross-unitowych. Wcześniej jako Head of Social Media w Walk Social Media odpowiadała za rozwój unitu, przygotowywanie strategii komunikacji oraz zarządzanie projektami realizowanymi dla klientów. Przed dołączeniem do Walk była związana m.in. z McCann & MRM jako Social Media Manager oraz z Agencją Atom Media Interaktywne, gdzie pełniła funkcję Dyrektora Działu ePR. W swojej karierze realizowała działania z zakresu komunikacji w mediach społecznościowych i cyfrowych m.in. dla takich klientów jak: Carlsberg, CEDC (Aperol, Frontera, Glenfiddich), Chevrolet, Coca-Cola, Dilmah, Grupa Adamed, KFC, L'Oreal Paris, MasterCard, Mattell, Nespresso, Nikon, Skyscanner, Traficar, Van Pur, Vision Express.

Źródło: Walk

www.walk.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Bolton Polska wybiera agencję Streetcom
BOLTON Polska rozwija współpracę z agencją Streetcom od 2 lat i teraz ponownie wybrała ją do realizacji kampanii Influencer marketingowych dla swoich brandów. Streetcom odpowiada za działania przede wszystkim dla marek Rio Mare i Meglio.
Agencja mediowa Initiative (IPG Mediabrands) po raz trzeci z rzędu wygrała przetarg na kompleksową obsługę mediową FoodCare. Oznacza to kontynuację współpracy rozpoczętej w maju 2022 roku.
PR Hub oraz Instytut Psychologii Polskiej Akademii Nauk nawiązały współpracę pod kątem obsługi PR naukowego projektu badawczego podejmującego tematykę kulturowo wrażliwych miar rozwoju społecznego i dobrostanu społecznego. Projekt realizowany jest w ramach grantu Narodowego Centrum Nauki w programie GRIEG.
More Bananas i Semcore partnerami biznesowymi
Agencje More Bananas i firma Semcore zostały partnerami biznesowymi. Mają wspólnie prowadzić i realizować działania marketingowe dla polskich i zagranicznych marek.
Julia Żugaj i konkurs na parówkowe śniadanie w kampanii Tarczyński
Marka Tarczyński wystartowała z nową akcją konkursową, w której zachęca do podzielenia się swoimi kreatywnymi przepisami na śniadanie z wykorzystaniem parówek z linii Tarczyński Naturalnie. To nie tylko okazja do dobrej zabawy w kuchni, ale również szansa na wygranie niepowtarzalnych nagród. Autor przepisu, który podbije serce Julii Żugaj,...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764