logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Joanna Juchacz i Anna Kubas zwycięskim teamem w Young Creatives Cannes 2022

  PR 13.05.2022, przeczytano 303 razy
ilustracja

Znamy zwycięzców i wyróżnionych w tegorocznej edycji Young Creatives Cannes. Wśród nich znalazły się Joanna Juchacz i Anna Kubas z VMLY&R. Duet kreatywnych zwyciężył w kategorii DIGITAL.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/joanna-juchacz-i-anna-kubas-zwycieskim-teamem-w-young-creatives-cannes-2022,395832,artykul.html

W tegorocznej edycji Konkursu Young Creatives Cannes wzięło udział aż 117 zespołów. Młodzi kreatywni musieli zmierzyć się z briefami przygotowanymi przez partnerów konkursu.

W tym roku partnerami byli:

  • Kategorii PRINT: Ukraiński Dom w Warszawie - Fundacja "Nasz Wybór"
  • Kategorii FILM: YouTube dla Fundacji MultiOcalenie
  • Kategorii DIGITAL: HBO MAX
  • Kategorii DESIGN: Muzeum Etnograficzne w Warszawie
  • Kategorii PR: Samsung
  • Kategorii MEDIA: Fundacja Panoptykon
  • Kategorii CLIENTS: Fundacja Ekologiczna Pszczoła Musi Być

W obecnej edycji Young Creatives Cannes z ramienia VMLY&R wystartowało 11 młodych i kreatywnych, tworząc łącznie 7 zespołów. Powalczyli o zwycięstwo aż w czterech z siedmiu kategorii: DIGITAL, PR, FILM oraz PRINT.

Wręczenie Totemów Kreatywności zwycięzcom odbyło się 5 maja podczas gali w Państwowym Muzeum Etnograficznym w Warszawie.

Organizatorami konkursu są Cannes Lions, Young Creatives: Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, Klub Twórców Reklamy.

Źródło: VMLY&R Poland

www.vmlyr.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Aż 5 europejskich nagród IAB Mixx Awards dla polskich kampanii
25 maja 2022 podczas flagowej konferencji IAB Europe - Interact zostały rozdane europejskie nagrody za najlepsze kampanie digital. Polskie kampanie otrzymały aż 5 statuetek European MIXX Awards 2022. Gratulujemy Fundacji K.I.D.S. Klub Innowatorów Dziecięcych Szpitali, Publicis Worldwide Polska, MSL Group Poland, Adequate, Erbud i Gameset.
„Najmłodszy Headhunter na świecie” z nagrodą Mixx Awards Europe
Publicis Worldwide Poland otrzymała prestiżową nagrodę w Mixx Awards Europe 2022 – konkursie doceniającym najlepsze digitalowe kampanie w Europie. Projekt „Najmłodszy Headhunter na świecie” zrealizowany dla Fundacji K.I.D.S. otrzymał złotą statuetkę w kategorii Influencer Marketing.
Konkurs Artinpost 2022
ArtInPost 2022 - wystartowała trzecia edycja konkursu kreatywnego organizowanego przez InPost. Na zwycięzców czeka pula nagród o łącznej wartości ponad 47 000 złotych i udział ich prac w największej wystawie plenerowej w wybranych polskich miastach. 
Publicis Worldwide Poland jako jedyna polska agencja dostała nagrody w międzynarodowym konkursie kreatywnym Caples Awards. Projekt „Najmłodszy Headhunter na świecie” zrealizowany dla Fundacji K.I.D.S. otrzymał 3 brązowe statuetki w kategoriach: Digital B to B, Healthcare i Not for Profit.
Nikon z przyjemnością informuje o zdobytych nagrodach na prestiżowych światowych konkursach. Aż cztery produkty marki zwyciężyły i zdobyły nagrody w tegorocznym konkursie IF DESIGN AWARD. Ponadto pięć kolejnych produktów otrzymało nagrodę „Red Dot Award: Product Design 2022”. Z kolei w globalnym konkursie TIPA 2022 marka otrzymała trzy nagrody w różnych...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764