logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Joanna Kazak dyrektorką zarządzającą Mindshare

  PR 27.11.2024, przeczytano 373 razy
ilustracja

Joanna Kazak, wieloletnia top managerka agencji, obejmuje rolę dyrektor zarządzającej Mindshare w Polsce. Jej awans zbiega się z odejściem Adriana Kaweckiego, który po 20 latach w strukturach firmy, zdecydował się podjąć nowe wyzwania zawodowe.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/joanna-kazak-dyrektorka-zarzadzajaca-mindshare,406638,artykul.html

Joanna Kazak przejmuje stery w Mindshare Polska, agencji mediowej działającej w ramach GroupM. Wieloletnia top managerka firmy, związana z Mindshare od 2005 roku, będzie teraz dyrektorką zarządzającą agencji i przejmie obowiązki Adriana Kaweckiego. Dotychczasowy CEO firmy postanowił rozpocząć nowy rozdział w swojej karierze.

W imieniu całej sieci i swoim własnym dziękuję Adrianowi za lata świetnej współpracy i zbudowanie stabilnej, innowacyjnej agencji. Wraz z Joanną, która od 2014 r. współtworzyła zarząd Mindshare, uczynili tę firmę nie tylko silnym biznesowo graczem, ale i przyjaznym miejscem pracy. Dlatego bardzo się cieszę, że Joanna zdecydowała się podjąć nowej roli. Dla klientów i pracowników Mindshare to gwarancja stabilności i profesjonalizmu – mówi Izabela Albrychiewicz, prezeska GroupM CEE.

Joanna Kazak była związana z Mindshare przez blisko 20 lat – od 2005 roku do kwietnia 2024 r., kiedy sieć powierzyła jej regionalną rolę związaną z obsługą jednego z największych klientów GroupM. Po zakończeniu tego projektu Kazak wraca do Mindshare, gdzie w toku swojej kariery odpowiadała m.in. za operacyjne zarządzanie agencją, obsługę klienta, rozwój talentów, negocjacje i trading. Była także liderką procesu transformacji GroupM – przypomnijmy, że grupa przez ostatnie dwa lata integrowała struktury i działania swoich spółek oraz marek specjalistycznych. Przed przejściem do Mindshare Joanna Kazak zdobywała doświadczenie m.in. w OMD.

W Mindshare zawsze wierzyliśmy w relacje budowane na szacunku, zaufaniu i profesjonalizmie. Czerpiąc z innowacji rozwijanych przez GroupM, potrafimy skutecznie wspierać marketerów w rozwiązywaniu ich biznesowych wyzwań. Tego kursu zamierzam się trzymać także w nowej roli, pilnując najwyższego poziomu obsługi klienta – zapowiada Joanna Kazak, nowa liderka Mindshare.

Źródło: GroupM

groupm.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Zmiany w zarządzie Allegro Brand Experience Agency
Do zarządu Allegro Brand Experience dołączyli Wojciech Ostrowski oraz Anna Rabczuk obejmując stanowiska: Operations Partner i Growth Partner.
Paulina Lewandowska dołączyła do zespołu PR Group One
Paulina Lewandowska dołączyła do zespołu PR Group One, obejmując stanowisko PR & Marketing Managera dedykowanego spółce Salestube. W nowej roli odpowiada za rozwój wizerunku marki i budowanie jej rozpoznawalności na rynkach międzynarodowych. Istotnym elementem jej pracy będzie także koordynacja kampanii marketingowych i wizerunkowych oraz współpraca z kluczowymi partnerami...
Dawid Pożoga szefem marketingu w STS
Z początkiem grudnia Dawid Pożoga dołączył jako Chief Marketing Officer do STS, lidera rynku bukmacherskiego w Polsce. Zastąpił Pawła Rabantka, który odszedł z firmy po 11 latach pracy.
Rafał Szafraniec dołącza do Value Media
W grudniu do zespołu Value Media (Group One) w roli Business Directora dołączył Rafał Szafraniec, który będzie odpowiadać za rozwój współpracy pomiędzy agencją a Orange Polska, pracę dedykowanego zespołu współpracującego z klientem w zakresie rekomendacji biznesowych, kompleksowej obsługi mediowej oraz realizacji strategii marketingowych...
Do dentsu Polska dołączył Bartosz Malina
Do dentsu Polska dołączył Bartosz Malina i objął stanowisko Head of AI. Głównym zadaniem Bartosza będzie rozwijanie tego obszaru, budowanie zespołu konsultantów oraz wspieranie klientów dentsu w implementacji narzędzi AI oraz wdrażaniu innowacyjnych rozwiązań, które odpowiadają na zmieniające się potrzeby rynku zarówno w Polsce, jak i w całym...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764