logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Joanna Kazak Partnerem Zarządzającym Mindshare Polska

  PR 01.03.2016, przeczytano 551 razy

Joanna Kazak – dotychczas Partner, Exchange, Członek Zarządu Mindshare Polska – objęła nowo utworzone stanowisko w strukturach domu mediowego. Razem z Adrianem Kaweckim, Prezesem Zarządu, będzie koordynowała rozwój firmy na polskim rynku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/joanna-kazak-partnerem-zarzadzajacym-mindshare-polska,27667,artykul.html

Na nowo utworzonym stanowisku Joanna Kazak będzie współodpowiedzialna za wyznaczanie kierunku rozwoju Mindshare Polska, zarówno w obszarze strategicznym, jak i operacyjnym, a w szczególności za: ustalanie i realizację celów budżetowych, wyznaczanie nowych kierunków inwestycyjnych, rozwój technologiczny, badawczy i produktowy. Joanna Kazak reprezentuje również Zarząd Mindshare w kontaktach z kluczowymi Klientami firmy. Odpowiada także za trading oraz koordynację polityki personalnej i szkoleniowej domu mediowego.

Objęcie przez Joannę Kazak stanowiska Partnera Zarządzającego Mindshare to naturalny krok w jej rozwoju zawodowym i w rozwoju naszej firmy. Aśka jest doświadczonym doradcą strategicznym, który doskonale zna rynek i w pełni rozumie potrzeby naszych Klientów, a także potrafi być o krok przed nadchodzącymi zmianami rynkowymi. Zawsze stawia sobie wysoko poprzeczkę i bez wyjątku realizuje zamierzone cele. Jestem pewien, że to właściwa osoba na właściwym miejscu. Wspólnie nadamy Mindshare jeszcze większe tempo rozwoju. Serdecznie gratuluję Aśce awansu, a prywatnie ogromnie się cieszę, że już od 11 lat mam przyjemność z nią współpracować – powiedział Adrian Kawecki, Prezes Zarządu Mindshare Polska.

Z branżą mediową Joanna Kazak związana jest od 2002 roku. Do Mindshare dołączyła w 2005 roku, gdzie przez pierwsze lata zarządzała jednym z zespołów klienckich oraz prowadziła szkolenia z zakresu rynku mediów w Polsce, a także planowania i realizacji kampanii mediowych. W 2009 roku zbudowała pion Exchange – zespół ekspertów z dziedziny planowania, optymalizacji, negocjacji i zakupu mediów. Pion ten współpracuje z GroupM Trading w zakresie negocjowania warunków współpracy ze wszystkimi partnerami mediowymi dla Klientów Mindshare, a także wspiera zespoły klienckie w zakresie tworzenia najbardziej efektywnych rozwiązań mediowych oraz optymalizacji zakupu na etapie ich realizacji.

Z początkiem 2014 roku Joanna Kazak dołączyła do Zarządu Mindshare Polska. Funkcję Członka Zarządu łączyła z obowiązkami związanymi z koordynacją pracy działu Exchange – jako Partner, Exchange. Dziś prace tego zespołu koordynowane są przez Małgorzatę Bartoszewicz, Director, Exchange, Mindshare Polska, jednak Pion niezmiennie raportuje do Joanny Kazak.

Joanna Kazak jest absolwentką Zarządzania i Marketingu na Wydziale Ekonomicznym Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie.

Źródło: Mindshare Polska

www.mindshare.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Pakiet Ukraina - 10 nowych kanałów w ofercie Vectry
Od 16 kwietnia 2024 roku Vectra, wiodący dostawca usług internetowych, telewizyjnych i telefonii komórkowej w Polsce, wprowadza specjalną ofertę programową stworzoną z myślą o ukraińskich widzach. Nowy pakiet Ukraina obejmuje 10 programów w języku ukraińskim o różnorodnej tematyce — od wiadomości po rozrywkę, sport, edukację i programy dla dzieci.
II tura w mediach społecznościowych – porównanie kandydatow
Choć wyniki wyborów samorządowych zostały już ogłoszone, w wielu miastach wojewódzkich wciąż nie udało się wyłonić prezydentów miast podczas I tury wyborów. Należy zauważyć, że zgodnie z raportem PRCN „Kandydaci na Prezydentów miast wojewódzkich w social mediach - Który z kandydatów na prezydentów...
Fake kNOw more: emocje a podatność młodzieży na dezinformację
Młodzi ludzie są bardzo narażeni na manipulację w internecie. Często klikają w różne treści nie zdając sobie sprawy, że robią to pod wpływem emocji. To właśnie one stanowią punkt wyjścia w programie Fake kNOw more , który pokazuje młodzieży, że lepsze rozpoznawanie emocji, pozwala podejmować bardziej przemyślane decyzje także te w internecie....
Raport Seegame: potencjał reklamowy Twitcha
Reklamy na platformach live streamingowych są coraz popularniejszym sposobem dotarcia do pożądanych grup odbiorców – na Twitchu, już co trzecia osoba zwraca na nie uwagę 1 . Które kreacje przyciągają wzrok społeczności, co motywuje ją do oglądania reklam, a także jakie elementy powinien zawierać angażujący przekaz? Open Mobi (na...
Polskie Radio z wpisem o stanie likwidacji w KRS
Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego, jako reprezentant Skarbu Państwa będącego właścicielem 100% akcji Spółki, informuje, że Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy dokonał wpisu do Krajowego Rejestru Przedsiębiorców, na mocy którego Polskie Radio zostało postawione w stan likwidacji. Jedynym uprawnionym organem do zarządzania Spółką jest likwidator Paweł Majcher.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764