logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Joanna Kowieska – z agencji Insignia do 19 Południka

  PR 02.08.2022, przeczytano 794 razy
ilustracja

Dział PR 19 Południka wzmocniła Joanna Kowieska, obejmując stanowisko PR & marketing managerki. Będzie odpowiedzialna za realizację strategii komunikacji agencji, dbanie o jej wizerunek oraz współpracę z mediami.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/joanna-kowieska-%E2%80%93-z-agencji-insignia-do-19-poludnika,396787,artykul.html

Kowieska posiada ponad ośmioletnie doświadczenie w branży PR, zarówno w sektorze pozarządowym, jak i biznesowym. Dotychczas była związana z krakowskimi agencjami - Insignia oraz Eskadra - w których odpowiadała za PR oraz realizację projektów komunikacyjnych dla obsługiwanych klientów.

Współpracowała z markami takimi jak Open Eyes Economy Summit, Tatrzański Park Narodowy, Szlachetna Paczka, RMF 4Racing Team, Galeria Serenada, Surfshark, EuroLege czy Wennect.

Źródło: 19 Południk

www.19poludnik.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764