logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Joanna Lach w More Communications Agency

  PR 26.11.2020, przeczytano 749 razy
ilustracja

Do zespołu more communications agency dołączyła Joanna Lach, która objęła stanowisko Account Executive.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/joanna-lach-w-more-communications-agency,389325,artykul.html

Lach będzie odpowiadała za prowadzenie projektów związanych m.in. z branżą transportową i realizację działań z zakresu komunikacji korporacyjnej, w tym relacje z mediami, pozycjonowanie eksperckie oraz komunikację B2B.

Doświadczenie zawodowe zdobywała początkowo w dziale marketingu firmy DOZ S.A. Następnie zasiliła zespół agencji brandingowej Papaja Studio, gdzie doradzała firmom w procesach rebrandinu oraz budowania nowych marek. W Instytucie Studiów Wschodnich jako członek działu prasowego zajmowała się kompleksową obsługą komunikacyjną, media relations oraz social media Forum Ekonomicznego. Ostatnio związana była z agencją Partner of Promotion, gdzie jako Account Executive pracowała przy projektach z branży nieruchomości, transportu i technologii.

Źródło: more communications agency

www.more-ca.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764