logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Joanna Lenart awansuje w agencji Zenith

  PR 04.11.2024, przeczytano 660 razy
ilustracja

Joanna Lenart awansowała na stanowisko Biddable Director w zespole Growth Team agencji mediowej Zenith (Publicis Groupe). Zarządzać będzie zespołem odpowiedzialnym za dostarczanie innowacyjnych i efektywnych rozwiązań w obszarze mediów biddable, a także ścisłą współpracę z globalnymi platformami, takimi jak: Meta, Google czy TikTok.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/joanna-lenart-awansuje-w-agencji-zenith,406342,artykul.html

Joanna Lenart od ponad 10 lat związana jest z Grupą Publicis i Zenith, gdzie odpowiedzialna jest także za aktywne wdrażanie strategii „Power of One” poprzez otwartą i zintegrowaną współpracę z innymi jednostkami w ramach Publicis Groupe. Jej działania obejmują też współpracę z organizacjami NGO tj.: PAH, Fundacja Dajemy dzieciom SIłę, Fundacja rodzić po ludzku, Rak'n'Roll.

Joanna to doświadczona strateżka, wyspecjalizowana w pracy z branżami: FMCG, Retail, beauty i marketing oraz NGO. Członkini grupy IAB Social media. Na swoim koncie posiada szereg wyróżnień i nagród w konkursach zarówno efektywnościowych, jak i kreatywnych m.in.: Effie, MIXX i Kreatura.

Źródło: Publicis Groupe Poland

www.publicisgroupe.com

Dodatkowe informacje:

Agencja mediowa Zenith ma w swoim DNA ROI, jej ambicją jest takie łączenie danych, najnowszych technologii i najlepszych na rynku specjalistów, aby istotnie przyczyniać się do wzrostu biznesu swoich Klientów. Zespół Zenith w Polsce tworzy niemal 200 specjalistów z zakresu komunikacji i planowania mediów, content i performance marketingu, analityki i danych. W portfolio agencji znajduje sie ponad 60 czołowych globalnych i polskich Klientów, do największych z nich należą: Pepsico, AmRest (KFC, Pizza Hut), Rossmann, Adamed, Swarovski, Kompania Piwowarska, Disney, Credit Agricole, RTV Euro AGD, Sephora, Coty, Wedel, Electrolux czy Animex. Zenith, już po raz czwarty z rzędu, zajmuje drugie miejsce oraz uzyskuje ocenę DOMINANT w rankingu RECMA „Qualitative”. Agencja regularnie zdobywa wyróżnienia i nagrody za efektywność i kreatywność prowadzonych kampanii. W 2024 została okrzyknięta „Sukcesem Roku” przez Press Panorama Reklamy. W 2023 roku otrzymała Nagrodę Główną i tytuł "Grupy Mediowej Roku", w 2024 wyróżnienie i tytuł „Grupy Mediowej Roku” magazynu Media & Marketing Polska. Zenith jest częścią Publicis Groupe, pierwszej co do wielkości i najwyżej ocenianej grupy mediowej w Polsce według raportu RECMA „The Qualitative Evaluation Poland" w 2024.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Dawid Pożoga szefem marketingu w STS
Z początkiem grudnia Dawid Pożoga dołączył jako Chief Marketing Officer do STS, lidera rynku bukmacherskiego w Polsce. Zastąpił Pawła Rabantka, który odszedł z firmy po 11 latach pracy.
Rafał Szafraniec dołącza do Value Media
W grudniu do zespołu Value Media (Group One) w roli Business Directora dołączył Rafał Szafraniec, który będzie odpowiadać za rozwój współpracy pomiędzy agencją a Orange Polska, pracę dedykowanego zespołu współpracującego z klientem w zakresie rekomendacji biznesowych, kompleksowej obsługi mediowej oraz realizacji strategii marketingowych...
Do dentsu Polska dołączył Bartosz Malina
Do dentsu Polska dołączył Bartosz Malina i objął stanowisko Head of AI. Głównym zadaniem Bartosza będzie rozwijanie tego obszaru, budowanie zespołu konsultantów oraz wspieranie klientów dentsu w implementacji narzędzi AI oraz wdrażaniu innowacyjnych rozwiązań, które odpowiadają na zmieniające się potrzeby rynku zarówno w Polsce, jak i w całym...
Rafał Kaniecki dołącza do Salestube
Rafał Kaniecki, po ponad 10 latach pracy dla gigantów technologicznych takich jak Meta i TikTok, dołączył do Salestube jako Paid Social & Partnerships Director. W nowej roli będzie łączył działania kreatywne z technologicznymi, koncentrując się na opracowywaniu i wdrażaniu innowacyjnych narzędzi oraz strategii, które umożliwią klientom Salestube pełne...
Andrzej Mężyński nowym szefem Forsal.pl
Z początkiem grudnia Andrzej Mężyński objął stanowisko kierownika Forsal.pl, jednego z kluczowych serwisów ekonomicznych w Polsce. Jego 20-letnie doświadczenie dziennikarskie oraz znajomość nowoczesnych trendów w mediach przyczynią się do dalszego rozwoju portalu.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764