logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Joanna Lorynowicz nową naczelną „Elle”

  PR 09.07.2021, przeczytano 363 razy
ilustracja

Od 19 sierpnia 2021 r. Joanna Lorynowicz będzie redaktorką naczelną miesięcznika „Elle”, wydawanego przez Burda Media Polska (BMP). Nowa naczelna ma bogate doświadczenie w kreowaniu luksusowych pism kobiecych i nowe pomysły na polskie wydanie Elle.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/joanna-lorynowicz-nowa-naczelna-_elle_,392223,artykul.html

Od 2017 r. do 2020 r. była zastępczynią redaktora naczelnego miesięcznika „Vogue Polska”. Współtworzyła koncepcję pisma, debiutującego na naszym rynku w 2018, później czuwała nad jego zawartością tekstową. Współpracowała z kluczowymi klientami magazynu z branży mody, urody i zdrowia.

Poprzednio, od 2006 roku, pracowała dla „Twojego Stylu”, początkowo jako szefowa działu uroda, a później przez ponad 10 lat zastępczyni redaktora naczelnego pisma. Odpowiadała za dodatki tematyczne związane ze stylem życia, czuwała też nad największym konkursem kosmetycznym w Polsce – „Doskonałość Roku Twój Styl”.

Wcześniej związana była m.in. z miesięcznikiem „Marie Claire”
i tygodnikiem „Gala”. Współpracowała także z dwutygodnikiem „Vivą” i „Gazetą Wyborczą”. Marcin Świderek, który od kwietnia tego roku pełni obowiązki redaktora naczelnego „Elle”, po objęciu stanowiska przez nową naczelną, ponownie skupi się na prowadzeniu działu mody miesięcznika.

- Dziękując Marcinowi za podwójny wysiłek na rzecz Elle, bardzo cieszymy się na współpracę z Joanną. To niezwykle doświadczona redaktorka, która ma odpowiednie kompetencje zarówno w tworzeniu prasy luksusowej dla kobiet, jak i treści digitalowych. Ważne dla nas jest również jej wieloletnie doświadczenie we współpracy z klientami reklamowymi. Liczymy na kontynuację sukcesów „Elle” i na nowe, świeże koncepcje rozwoju oferty magazynu. – mówi Michał Helman, Chief Commercial Officer Burda Media Polska.

- „Elle” to jedno z najważniejszych pism dla kobiet, wyrosły na nim pokolenia Europejek. Na naszym rynku od lat ma ugruntowaną pozycję, nie tylko jako magazyn o modzie, ale też przewodnik po współczesnym świecie. Chciałabym, żeby pozostając takim, było aktualne, wrażliwe na to, co tu i teraz, bliskie Polkom. Wspierające je w dążeniu do samoświadomości, niezależności i spełnienia w różnych sferach życia, ale też dające chwilę wytchnienia, bo ta niezmiennie jest nam potrzebna. - dodaje Joanna Lorynowicz.

Pierwszy numer „Elle”ukazał się we Francji w 1945 r. Obecnie magazyn wydawany na 45 rynkach jest największą kobiecą marką medialną na świecie. W Polsce „Elle” ukazuje się od 1994 roku, a w 2012, była pierwszą marką magazynową, która wprowadziła wersję online. Elle.pl w maju 2021 miała 2,7 mln unikalnych użytkowników i 7,4 mln odsłon.

Źródło: Burda Media Polska Sp. z o.o.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Według raportu specjalnego „Biura Reklamy 2021”, realizowanego przez Kantar Polska na zlecenie redakcji magazynu „Media Marketing Polska”, Biuro Reklamy Ringier Axel Springer Polska zdobyło pierwsze miejsce i tytuł „Biura Reklamy Internetowej Roku” oraz wyróżnienie w kategorii „Biura Reklamy Prasowej. Dzienniki”.
„Paszporty wolności” - nowa inicjatywa Telewizji Polskiej
„Paszporty wolności” to wyjątkowy projekt Zarządu Telewizji Polskiej, którego celem jest przywrócenie pamięci i zasłużonego miejsca w historii jej nieznanym bohaterom, dla których patriotyzm, odwaga i prawda były jedynym słusznym wyborem w czasach walki z systemem komunistycznym w powojennej Polsce.
Wśród 7 prac nominowanych w kategorii Reportaż audio do tegorocznych nagród Grand Press znalazł się cykl „Piecza” dziennikarza Radia TOK FM Michała Janczury.
Kody QR na antenie TVN24
TVN24 wprowadziła przy wybranych programach pojawiające się na ekranach kody QR. Po zeskanowaniu, kod przekierowuje widza do portalu tvn24.pl, bezpośrednio do powiązanego z emitowanym materiałem artykułu. Kod QR pojawia się podczas najważniejszych i najciekawszych informacji czy reportaży z kraju i ze świata. Do tej pory największą popularności cieszyły się wiadomości o...
W raporcie „Biura Reklamy 2021” przygotowanym przez branżowy magazyn „Media&Marketing Polska” Grupa Wyborcza - zespół sprzedaży Wyborcza.pl i „Gazety Wyborczej” zdobył nagrodę specjalną oraz tytuł „Speca od cyfryzacji”. Tandem Media otrzymał wyróżnienie za oferowanie atrakcyjnych formatów i rozwiązań, a AMS...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764