logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Joanna Okła na czele Essencemediacom Poland, Jakub Kossut odchodzi z firmy

  PR 09.02.2023, przeczytano 771 razy
ilustracja

Joanna Okła, szefowa strategii i wieloletnia członkini zarządu agencji, staje na czele EssenceMediacom jako Interim CEO. Przejmuje rolę Jakuba Kossuta, który odchodzi z firmy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/joanna-okla-na-czele-essencemediacom-poland%2C-jakub-kossut-odchodzi-z-firmy,398920,artykul.html

Zmiany na szczycie EssenceMediacom w Polsce: Joanna Okła przejmuje zarządzanie w agencji, zastępując tym samym Jakuba Kossuta, CEO spółki.

Joanna Okła od 2018 r. zasiada w zarządzie agencji, gdzie z dużym powodzeniem koordynowała dotąd kluczowe obszary działalności firmy: m.in. ofertę strategiczną i new business. Od 2 lat Okła pełniła równolegle funkcję Chief Strategy Officera, a jej kariera w EssenceMediacom Poland (wcześniej – MediaCom) sięga 2006 roku.

Joanna Okła współtworzyła rynkową pozycję agencji, która od lat utrzymuje się w ścisłej rynkowej czołówce – to 2. największa agencja mediowa w Polsce wg ostatnich danych COMvergence.

Okła w ostatnich latach blisko współpracowała z Jakubem Kossutem, ustępującym właśnie CEO. Kossut stał na czele Mediacom Warszawa (EssenceMediacom) od 2018 roku, a pracę w tej agencji rozpoczynał w 2003 roku.

- Dziękujemy Kubie za wielki wkład w sukces rynkowy EssenceMediacom w Polsce i doprowadzenie agencji do nowego rozdziału, właśnie pod tą marką. Przez lata współpracy Kuba dał się poznać jako świetny strateg, a wśród jego osiągnięć wspomnijmy choćby stworzenie w ramach MediaComu światowej klasy zespołu analitycznego, który od kilkunastu lat prowadzi globalne projekty wykraczające poza klasyczne kompetencje mediowe. Kuba zostawia firmę w świetnej formie i w dobrych rękach. Joanna Okła, znana rynkowi i reklamodawcom od najlepszej strony, to dla mnie gwarant stabilnego rozwoju EssenceMediacom w Polsce w najbliższym czasie - mówi Izabela Albrychiewicz, CEO GroupM Poland & Cluster Lead CEE.

- Po niemal 20 latach doskonałej pracy Kuba Kossut odchodzi z EssenceMediacom, aby podjąć nowe wyzwania. Życzymy Kubie wszystkiego najlepszego na przyszłość i dziękujemy mu za ogromny wkład w nasz biznes - dodaje Tim Irwin, CEO EMEA EssenceMediacom.

- Z ciekawością wyglądamy przyszłości. Dzięki połączeniu z Essence, oferta EssenceMediacom rozszerzy się o nowe narzędzia, odświeżamy także kulturę pracy. Pozytywne efekty tych zmian odczują klienci, bo w efekcie zapewnimy im sprawniejsze planowanie całego procesu komunikacji - uzupełnia Joanna Okła, nowa szefowa polskiego oddziału EssenceMediacom.

Źródło: EssenceMediacom

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

STS Partnerem Czołowym Pogoni Szczecin
STS podpisał kontrakt sponsorski z Pogonią Szczecin, czwartą drużyną minionego sezonu Ekstraklasy. Kontrakt będzie obowiązywać do końca rozgrywek 2026/2027. Na mocy porozumienia, STS został Partnerem Czołowym i oficjalnym bukmacherem klubu z Pomorza.
Marka Familijne z wakacyjną loterią konsumencką
1 lipca br. ruszyła loteria konsumencka „Mus to zobaczyć!” zorganizowana przez markę Familijne z portfolio firmy Colian. Na jej uczestników codziennie czeka gotówka, a w wielkim finale rodzinny wyjazd do krainy bajek pod Paryżem. Działania będą intensywnie promowane w mediach oraz w punktach sprzedaży w całej Polsce.
Bang & Olufsen w portfolio Home Sweet Home PR
Agencja Home Sweet Home PR została wybrana do obsługi komunikacyjnej marki Bang & Olufsen, jednej z najbardziej znanych i rozpoznawalnych na świecie marek z branży audio-wideo. Do głównych obowiązków HSH PR będzie należało prowadzenie biura prasowego marki, kreowanie wizerunku firmy w mediach, doradztwo w zakresie zakupu powierzchni reklamowych oraz koordynowanie...
Obiektyw Voigtlander APO Lanthar II 50 mm f/3,5 do Leica M
Niezmiernie miło jest nam poinformować o kolejnym obiektywie marki Voigtlander przeznaczonym do aparatów dalmierzowych Leica M.
HP sponsorem tytularnym zespołu Ferrari w Formule 1
Firmy Ferrari i HP ogłosiły wieloletnie partnerstwo, w ramach którego zobowiązują się wspólnie do rozwoju zrównoważonych innowacji i przyspieszenia rozwoju technologii w zespole Formuły 1 o nowej nazwie „Scuderia Ferrari HP”. Na samochodach i kombinezonach włoskiej ekipy pojawi się charakterystyczne niebieskie logo z białymi inicjałami.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764