logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Joanna Okła na czele Essencemediacom Poland, Jakub Kossut odchodzi z firmy

  PR 09.02.2023, przeczytano 932 razy
ilustracja

Joanna Okła, szefowa strategii i wieloletnia członkini zarządu agencji, staje na czele EssenceMediacom jako Interim CEO. Przejmuje rolę Jakuba Kossuta, który odchodzi z firmy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/joanna-okla-na-czele-essencemediacom-poland%2C-jakub-kossut-odchodzi-z-firmy,398920,artykul.html

Zmiany na szczycie EssenceMediacom w Polsce: Joanna Okła przejmuje zarządzanie w agencji, zastępując tym samym Jakuba Kossuta, CEO spółki.

Joanna Okła od 2018 r. zasiada w zarządzie agencji, gdzie z dużym powodzeniem koordynowała dotąd kluczowe obszary działalności firmy: m.in. ofertę strategiczną i new business. Od 2 lat Okła pełniła równolegle funkcję Chief Strategy Officera, a jej kariera w EssenceMediacom Poland (wcześniej – MediaCom) sięga 2006 roku.

Joanna Okła współtworzyła rynkową pozycję agencji, która od lat utrzymuje się w ścisłej rynkowej czołówce – to 2. największa agencja mediowa w Polsce wg ostatnich danych COMvergence.

Okła w ostatnich latach blisko współpracowała z Jakubem Kossutem, ustępującym właśnie CEO. Kossut stał na czele Mediacom Warszawa (EssenceMediacom) od 2018 roku, a pracę w tej agencji rozpoczynał w 2003 roku.

- Dziękujemy Kubie za wielki wkład w sukces rynkowy EssenceMediacom w Polsce i doprowadzenie agencji do nowego rozdziału, właśnie pod tą marką. Przez lata współpracy Kuba dał się poznać jako świetny strateg, a wśród jego osiągnięć wspomnijmy choćby stworzenie w ramach MediaComu światowej klasy zespołu analitycznego, który od kilkunastu lat prowadzi globalne projekty wykraczające poza klasyczne kompetencje mediowe. Kuba zostawia firmę w świetnej formie i w dobrych rękach. Joanna Okła, znana rynkowi i reklamodawcom od najlepszej strony, to dla mnie gwarant stabilnego rozwoju EssenceMediacom w Polsce w najbliższym czasie - mówi Izabela Albrychiewicz, CEO GroupM Poland & Cluster Lead CEE.

- Po niemal 20 latach doskonałej pracy Kuba Kossut odchodzi z EssenceMediacom, aby podjąć nowe wyzwania. Życzymy Kubie wszystkiego najlepszego na przyszłość i dziękujemy mu za ogromny wkład w nasz biznes - dodaje Tim Irwin, CEO EMEA EssenceMediacom.

- Z ciekawością wyglądamy przyszłości. Dzięki połączeniu z Essence, oferta EssenceMediacom rozszerzy się o nowe narzędzia, odświeżamy także kulturę pracy. Pozytywne efekty tych zmian odczują klienci, bo w efekcie zapewnimy im sprawniejsze planowanie całego procesu komunikacji - uzupełnia Joanna Okła, nowa szefowa polskiego oddziału EssenceMediacom.

Źródło: EssenceMediacom

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Kaufland i Dr. Max promują profilaktykę zdrowotną
Wiedza, profilaktyka i dbałość o codzienne nawyki, to kluczowe elementy troski o zdrowie, które promuje wspólna inicjatywa sieci Kaufland, Dr. Max Drogeria oraz Stowarzyszenie Dr. Max Zdrowie. W ramach ogólnopolskiej akcji „Przystanek Zdrowie” w 20 miastach w mobilnych centrach zdrowia będzie można bezpłatnie zrobić badania oraz uzyskać porady...
Rośnie rynek reklamy. Internet siłą napędową
Estymowana wartość netto rynku reklamowego w Polsce w pierwszym kwartale 2025 r. wyniosła blisko 3 mld zł, co oznacza wzrost o 5,3% rok do roku, wynika z najnowszego Raportu o Rynku Reklamy w Polsce, tworzonego przez Publicis Groupe Polska.
Po wzrostowym zeszłym roku z mocnymi wynikami pomimo niekorzystnego otoczenia, pierwsze trzy miesiące 2025 roku oznaczały dla specjalizującej się w inżynierii oprogramowania i rozwiązaniach transformacji cyfrowej Grupy Fabrity osłabienie rezultatów.
WebTalk realizuje kampanię dla Burger King
WebTalk rozpoczyna współpracę z nowym klientem – agencja wygrała przetarg na realizację kampanii 360° dla marki Burger King. 22 maja miał premierę spot promujący kanapkę Chick’n Crunch “To pewne na 100%” .
Ekrany Samsung w odnowionym kinie Pathé Palace w Paryżu
Kino Pathé Palace w Paryżu zostało ponownie otwarte po renowacji. Nowa „szata” przeniosła je w nową erę technologii, m.in. dzięki sześciu ekranom Samsung Onyx cinema LED. Transformacji dopełnił ekran The Wall, 8K MICRO LED zainstalowany w holu obiektu.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764