logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Joanna Parczyńska wydawczynią obszaru Kultura i multimedia Gazety Wyborczej

  PR 02.01.2018, przeczytano 624 razy

Od stycznia 2018 r. wydawczynią nowego obszaru Kultura i multimedia w "Gazecie Wyborczej" będzie Joanna Parczyńska, do tej pory kierująca działem wideo Wyborcza.pl.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/joanna-parczynska-wydawczynia-obszaru-kultura-i-multimedia-gazety-wyborczej,34989,artykul.html

W swojej nowej roli Joanna Parczyńska nadzorować będzie rozwój marki CoJestGrane24, obszar Kultura w "Gazecie Wyborczej", a także działalność Centrum Premier Czerska 8/10, jednocześnie zarządzając działaniami wideo dziennika.

Dotychczasowi wydawcy tych obszarów pozostają w swoich rolach, będą jednak raportować bezpośrednio do Joanny Parczyńskiej. Wydawcą CoJestGrane24 jest Beata Jaworowska, obszaru Kultura w "Gazecie Wyborczej" - Barbara Piegdoń, a za Centrum Premier Czerska 8/10 odpowiada Anna Kołtunowicz.

- Kultura i multimedia to obszar bardzo dynamicznie rozwijający się w "Gazecie Wyborczej" i cieszący się coraz większym zainteresowaniem naszych odbiorców. W 2018 r. specjalnie dla nich będziemy m.in. częściej wydawać "Książki. Magazyn do czytania", organizować jeszcze więcej ciekawych spotkań i wydarzeń kulturalnych - nie tylko w Centrum Premier Czerska 8/10, a także tworzyć kolejne atrakcyjne materiały wideo i projekty specjalne, jak choćby plebiscyt na Płytę Roku "Gazety Wyborczej". Jestem przekonany, że połączenie tych wszystkich działań w ramach nowego obszaru energicznie zarządzanego przez Joannę Parczyńską pozwoli "Gazecie Wyborczej" jeszcze lepiej wykorzystać wszystkie szanse rozwoju w tym zakresie - mówi Jerzy Wójcik, wydawca "Gazety Wyborczej".

Joanna Parczyńska od sierpnia 2016 r. kieruje działem wideo Wyborcza.pl. Swoją karierę menedżerską zaczynała w Agorze - początkowo w dziale sprzedaży "Gazety Wyborczej". Wprowadziła na rynek ogólnopolski bezpłatny dziennik "Metro", który został liderem w swoim segmencie - była jego wydawcą i zarządzała pionem prasy bezpłatnej Agory. W latach 2011, 2013-2015 związana z firmą Polska Press przeprowadziła rebranding gazety "Nasze Miasto" oraz proces integrowania serwisów wydawcy pod nazwą Naszemiasto.pl. W latach 2012-2013 była country managerem Gemius Polska, odpowiedzialnym m.in. za współpracę z PBI. Od 2015 roku zasiada w Europejskiej Radzie Dyrektorów INMA.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Facebook przegrywa w sądzie: nie może cenzurować, jak chce i kogo chce
Blokując konta i grupy Społecznej Inicjatywy Narkopolityki (SIN), Meta naruszyła dobra osobiste organizacji. Sąd wydał właśnie przełomowy wyrok w sprawie prowadzonej przez Fundację Panoptykon, potwierdzając tym samym, że platformy internetowe nie mogą blokować, jak chcą i kogo chcą. A osoby zablokowane mają prawo do sądu we własnym kraju.
Gremi Media jedynym polskim wydawcą 5. edycji Subscriptions Academy
Gremi Media bierze udział w pięciomiesięcznym prestiżowym programie Subscriptions Academy EMEA 2024, realizowanym przez FT Strategies, pod patronatem Googleʼa. Program ma na celu wspieranie zaawansowanych cyfrowo wydawców w przyspieszaniu wzrostu przychodów ze sprzedaży subskrypcji.
Telewizja Polska integruje działania marketingowe
Telewizja Polska rozszerza Biuro Reklamy o departament marketingu. Dotychczasowe działania marketingowe zostaną połączone w ramach jednego Biura Reklamy i Marketingu pod kierownictwem Marcina Gudowicza. Nowa inicjatywa organizacyjna, która obejmie zarówno działalność marketingową, sprzedażową, jak i reklamową, ma na celu stworzenie efektywnej i spójnej struktury, która...
Radosław Kotarski prowadzącym teleturnieju „Va Banque”
We wtorek, 2 kwietnia o godz. 18:10 TVP2 zaprasza widzów na pierwszy odcinek ,,Va Banque" w całkowicie nowej odsłonie, którego gospodarzem będzie Radosław Kotarski - znany popularyzator wiedzy, pisarz i dziennikarz.
Komunikat Spółki Telewizja Polska S.A. w likwidacji
W dniu 21 marca br. Telewizja Polska S.A. w likwidacji skierowała do prokuratury zawiadomienie w sprawie szeregu nieprawidłowości przy zawieraniu umów, w których zaciągane były wielomilionowe zobowiązania, co narazić mogło TVP na szkodę wielkich rozmiarów. To efekt trwających działań kontrolnych prowadzonych w Spółce.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764