Do zespołu agencji Moderio, specjalizującej się w usługach moderacji online, dołączyła Joanna Rudnicka.
Joanna Rudnicka objęła stanowisko Business Development Director. Będzie odpowiedzialna za rozwój portfolio klientów agencji, zarówno na rynku polskim, jak i za granicą.
- Dynamiczny rozwój e-commerce oraz usług online w ostatnim roku pokazał, że nasza oferta wpisuje się w potrzeby rynku. Szybka i sprawna komunikacja na linii marka-konsument to jeden z podstawowych fundamentów sprzedaży online. Dołączenie do naszego zespołu Joanny pozwoli nam efektywniej docierać do nowych klientów oraz reagować na ich potrzeby – mówi Daniel Grzesiuk, CEO Moderio.
Joanna Rudnicka od ponad 10-ciu lat pracuje w agencjach reklamowych i marketingowych, ostatnio jako account director w agencji K2. Odpowiadała za współpracę z kluczowymi klientami firmy, takimi jak: Samsung, PKO BP, Volkswagen, Disney, Leroy Merlin, Pepsico czy Warta.
Źródło: Moderio