logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Joanna Sroka, Natalia Borawska i Alek Frydrych w składach jury Young Creatives Cannes 2022

  PR 15.04.2022, przeczytano 1151 razy
ilustracja

Joanna Sroka, associate creative director, Natalia Borawska, creative director i Alek Frydrych, creative director zasilili składy jurorskie Young Creatives Cannes 2022. Konkurs skierowany jest do młodych pracowników i freelnacerów branży komunikacji marketingowej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/joanna-sroka%2C-natalia-borawska-i-alek-frydrych-w-skladach-jury-young-creatives-cannes-2022,395515,artykul.html

Po niemal 2-letniej przerwie młodzi kreatywni znów będą mieli okazję do rywalizacji w konkursie Young Creatives Cannes. Podobnie jak w poprzednich edycjach, uczestnicy zmierzą się z prawdziwymi briefami w siedmiu kategoriach — Print, Design, Film, Digital, PR, Media oraz Clients.

Zgłoszone prace będą oceniane przez wybitnych ekspertów z branży komunikacyjnej: dyrektorów kreatywnych, reżyserów, designerów, a także strategów, mediowców i marketerów.

Przewodniczącym kategorii Digital został Alek Frydrych. Prace w kategorii Print oraz Film oceniać będzie Natalia Borawska, natomiast w składzie jury kategorii Clients zasiądzie Joanna Sroka.

Zadanie konkursowe przedstawiane jest wszystkim 2-osobowym zespołom w jednym miejscu i czasie, a na opracowanie konceptu mają maksymalnie 48h. Konkurs przeznaczony jest dla pracowników agencji reklamowych, PR-owych, domów mediowych oraz działów marketingowych po stronie klienta, urodzonych po 24 czerwca 1990 roku.

Zwycięzcy Young Creatives Cannes 2022 będą mieli możliwość wyjazdu i udziału w międzynarodowy konkurs - Young Lions Competition w Cannes.

Tegoroczna odsłona konkursu Young Creatives Cannes jest wyjątkowa i zakończy się wręczeniem statuetek. Za pomysł i opracowanie totemów odpowiada duet Olga Koka Skowrońska – Totem Studio i Ernest Wińczyk – WunderKamera.

Źródło: VMLY&R Poland

www.vmlyr.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Zwycięzcy Sony World Photography Awards 2024
Podczas uroczystej gali w Londynie World Photography Organisation ogłosiła zwycięzców klasyfikacji generalnej konkursu Sony World Photography Awards 2024. Odbywająca się już po raz 17. ceremonia wręczenia nagród jest ważnym corocznym wydarzeniem, które ma na celu wyróżnienie najlepszych fotografów i zaprezentowanie zdjęć i historii, które w...
Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon
17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy...
Kierunek świętuje Dzień Kreatywności
Agencja reklamowa Kierunek Kreatywny świętując Międzynardowy Dzień Kreatywności 21 kwietnia, przygotowała na swoich social media mini konkurs, w którym do wygrania są plakaty przygotowane we współpracy z krakowską artystką MAD MOJO.  
Wspólnie z ekspertami z Fundacji Climate Strategies Poland przeprowadziliśmy szczegółowe badanie śladu węglowego Gali EFFIE Awards Poland 2023. Badanie to obejmowało trzy dni wydarzenia (dzień przed i dzień po) oraz uczestników gali, co pozwoliło uwzględnić różnorodne aspekty emisji związane z ich udziałem.
Kampania Kompanii Piwowarskiej z nagrodą ECU Sustainability Awards
Kompania Piwowarska po raz czwarty razem z Fundacją „Dom w Łodzi” prowadziła kampanię społeczną FASOFF, szerzącą świadomość na temat FAS czyli alkoholowego zespołu płodowego. Tym razem pod hasłem: „Będę TATĄ! - nie piję razem z nią”. Kampania otrzymała nagrodę ECU Sustainability Award przyznawaną podczas European Circular Retail Congress, będącego częścią...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764