logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Joanna Sroka, Natalia Borawska i Alek Frydrych w składach jury Young Creatives Cannes 2022

  PR 15.04.2022, przeczytano 606 razy
ilustracja

Joanna Sroka, associate creative director, Natalia Borawska, creative director i Alek Frydrych, creative director zasilili składy jurorskie Young Creatives Cannes 2022. Konkurs skierowany jest do młodych pracowników i freelnacerów branży komunikacji marketingowej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/joanna-sroka%2C-natalia-borawska-i-alek-frydrych-w-skladach-jury-young-creatives-cannes-2022,395515,artykul.html

Po niemal 2-letniej przerwie młodzi kreatywni znów będą mieli okazję do rywalizacji w konkursie Young Creatives Cannes. Podobnie jak w poprzednich edycjach, uczestnicy zmierzą się z prawdziwymi briefami w siedmiu kategoriach — Print, Design, Film, Digital, PR, Media oraz Clients.

Zgłoszone prace będą oceniane przez wybitnych ekspertów z branży komunikacyjnej: dyrektorów kreatywnych, reżyserów, designerów, a także strategów, mediowców i marketerów.

Przewodniczącym kategorii Digital został Alek Frydrych. Prace w kategorii Print oraz Film oceniać będzie Natalia Borawska, natomiast w składzie jury kategorii Clients zasiądzie Joanna Sroka.

Zadanie konkursowe przedstawiane jest wszystkim 2-osobowym zespołom w jednym miejscu i czasie, a na opracowanie konceptu mają maksymalnie 48h. Konkurs przeznaczony jest dla pracowników agencji reklamowych, PR-owych, domów mediowych oraz działów marketingowych po stronie klienta, urodzonych po 24 czerwca 1990 roku.

Zwycięzcy Young Creatives Cannes 2022 będą mieli możliwość wyjazdu i udziału w międzynarodowy konkurs - Young Lions Competition w Cannes.

Tegoroczna odsłona konkursu Young Creatives Cannes jest wyjątkowa i zakończy się wręczeniem statuetek. Za pomysł i opracowanie totemów odpowiada duet Olga Koka Skowrońska – Totem Studio i Ernest Wińczyk – WunderKamera.

Źródło: VMLY&R Poland

www.vmlyr.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Małgorzata Barcz Wadas dołącza do Timecode, jako managerka konkursu Timecode Akcja Animacja
Do zespołu Timecode Film Production dołączyła Małgorzata Barcz - Wadas. Objęła stanowisko project managerki i będzie odpowiadać za organizację oraz rozwój projektu Timecode Akcja Animacja – konkursu dla twórców animacji, organizowanego od 2017 roku przez dom produkcyjny Timecode.
Znamy nagrodzonych w tegorocznej edycji konkursu POS Stars
Podczas targów Festiwal Marketingu, 14 i 15 września miała miejsce 14. edycja konkursu na najlepsze display’e reklamowe.
Zwiastun Dying Light 2 Stay Human autorstwa Platige Image z nagrodą Silver Drum w kategorii Animacja
W piątek, 23 września 2022 r., odbyła się ceremonia Grand Award, podczas której jury wyróżniło najlepszych twórców i projekty. Wśród nagrodzonych w 28. edycji międzynarodowego festiwalu reklamowego Golden Drum znalazło się studio Platige Image, które otrzymało SILVER DRUM w kategorii Motion Craft - Animacja za trailer do gry Dying Light 2:...
Tomek Kosiński jurorem Kreatura 2022
W tegorocznej edycji konkursu do grona jury dołączył Tomek Kosiński, nasz Creative Director.
Ogłoszono nominacje w KTR - największym i najbardziej rzetelnym konkursie kreatywności w Polsce. 20 nominacji powędrowało do VMLY&R. Zwycięzców poznamy już 7 października.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764