Agencja Reklamowa S4 wzmocniła działający już od czterech lat dział public relations. Do zespołu Moniki Biedy-szefowej działu PR, dołączyła Joanna Szpyt, która objęła stanowisko PR specialist.
Joanna Szpyt swoje doświadczenie zawodowe zdobywała w warszawskiej agencji Ciszewski Public Relations, gdzie pracowała w dziale FMCG, kompleksowo obsługując sieci handlowe, firmy farmaceutyczne oraz fundacje.
Do jej obowiązków w S4, gdzie objęła stanowisko PR Specialist, należy prowadzenie działań z zakresu public relations dla obecnych klientów działu, a szczególnie koordynowanie i realizacja dwuletniej kampanii „5 porcji warzyw, owoców lub soku” - projektu Krajowej Unii Producentów Soku. Joanna Szpyt jest absolwentką Politologii Uniwersytetu Pedagogicznego w Krakowie oraz Wydziału Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Jagiellońskiego.
Dział PR Agencji Reklamowej S4 funkcjonuje od 2005 roku i wraz z działami: eventów, new businessu i marketingu, których dyrektorem jest Marta Gajkowska, wchodzi w skład departamentu RS&D S4. W jego portfolio znalazły się m.in. takie firmy jak: Parkridge Holdings, Parkridge Retail Poland, ROCA Polska, Ferax, KUPS, Bella-Trade, Novartis, Szpital Dziecięcy im św. Ludwika.
Źródło: S4