logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Joanna z nową kampanią produktów linii Styling Effect

  PR 16.09.2020, przeczytano 363 razy
ilustracja

Pod hasłem ,,Twórz stylizacje, rób pielęgnację!” ruszyła kampania nowej linii produktów Laboratorium Kosmetycznego Joanna z serii Styling Effect. Wśród zaangażowanych są gwiazdy takie jak Walerija Żurawlewa, Rafał Brzozowski oraz Tomasz Barański.  Za koncepcję kreatywną i realizację kampanii odpowiada agencja Schulz brand friendly.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-joanna-z-nowa-kampania-produktow-linii-styling-effect,388466,artykul.html

Marka Joanna rozpoczęła kampanię promującą innowacyjne produkty do stylizacji i pielęgnacji włosów.

– Styling Effect to 16 nowoczesnych kosmetyków z unikalnym składem. W gamie znajdują się produkty utrwalające, wygładzające i nabłyszczające fryzurę, m.in. lakiery, pianki, spraye, olejki i gumy. Mają one pomagać w codziennej stylizacji i pielęgnacji. Zależy nam na dotarciu zarówno do kobiet, jak i mężczyzn. Zdecydowaliśmy, że najlepszym narzędziem będzie influencer marketing – komentuje Magdalena Wojciechowska, product manager Laboratorium Kosmetycznego Joanna.

Influencer marketing jest trzonem komunikacji kampanii, do której zaproszeni zostali m.in. Walerija Żurawlewa, Rafał Brzozowski, Tomasz Barański, Weronika Haza i Oliwia Bugała (Cheers my heels). Influencerzy będą testować produkty, a wybrani podejmą wyzwanie „Twórz stylizacje, rób pielęgnację”, w ramach którego opublikują na swoich kanałach propozycje stylizacji włosów z wykorzystaniem produktów z serii Styling Effect. Ponadto zorganizują konkursy, zachęcające obserwatorów do zaprezentowania własnych pomysłów na fryzury.

– Zdecydowaliśmy się, by do akcji zaangażować celebrytów oraz influencerów, ponieważ naszym celem jest zwiększenie zasięgu kampanii i dotarcie do osób w odpowiednim targecie, co dodatkowo zwiększa szanse na wzrost sprzedaży. Ponadto uważamy, że współpraca z influencerami jest naturalnym kierunkiem w tego typu kampaniach, a ich rekomendacje wciąż mają znaczenie, szczególnie w przypadku marek kosmetycznych – komentuje Justyna Ryńska, influencer marketing specialist, Schulz brand friendly.

Cała kampania dodatkowo została wzmocniona wysyłkami kreatywnymi, kampanią testową produktów, contentem eksperckim na portalach kobiecych, reklamą na platformie Tik-Tok oraz działaniami w social media.

Za przygotowanie konceptu kreatywnego i całościową realizację kampanii z influencerami odpowiada agencja Schulz brand friendly.

Źródło: Schulz brand friendly

www.schulz.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Klienci VMLY&R Poland, wśród Interbrand Best Global Brands 2020
Samsung, IKEA, adidas, Danone, 3M i Colgate to wybrane brandy, jakie znalazły się w zestawieniu najwartościowszych marek świata - Interbrand Best Global Brands 2020. Łączy je jedno - za ich lokalną lub regionalną obsługę reklamową odpowiada agencja VMLY&R Poland.
​Marcin Dec został nowym prezesem Sigmy Bis, agencji mediowej PKN ORLEN i PZU. To ceniony menadżer z ponad 20-letnim międzynarodowym doświadczeniem w branży mediowo-reklamowej, który będzie odpowiedzialny za budowanie i rozwój relacji biznesowych z klientami, współtworzenie strategii oraz nadzorowanie najważniejszych projektów agencji. W zarządzie Sigmy...
T-Mobile rozpoczyna kampanię pokazującą transformację, jaką przeszła firma: od tradycyjnej korporacji telekomunikacyjnej do czołowej firmy technologicznej. Prezentuje także możliwości, jakie dzięki tej zmianie zyskują pracownicy, szczególnie ci specjalizujący się w obszarze IT. Hasłem przewodnim kampanii jest #IWILLNOTSTOP, podkreślające zaangażowanie...
„Porozmawiajmy o Pie@#&%!$”– Czesław Mozil i Maria Rotkiel w akcji ING

Najnowsza inicjatywa ING Banku Śląskiego zachęca do otwartej rozmowy na ważny społecznie temat – pieniędzy. Czy jest to dla nas naturalne i łatwe? A może jednak budzi wiele trudności i napięć – ING odkrywa różne perspektywy stawiając na stand-upy i podcasty.
Nowa reklama TV Banku Millennium
23 października rozpoczyna się emisja nowej reklamy telewizyjnej Pożyczki Gotówkowej Banku Millennium (RRSO 15,32%). W towarzystwie Radka Kotarskiego przekonamy się, że wspaniałe zbiory muzealne można podziwiać nie wychodząc z domu.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764