logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Jogurtowa kampania Bakomy: Kochanie, zaskocz mnie!

  PR 18.04.2014, przeczytano 1352 razy

Tempo życia współczesnych kobiet sprawia, że - także w kuchni - szukają rozwiązań szybkich, ale efektownych. Z myślą o codzienności zapracowanej, ale ambitnej, kochającej, ale mającej mało czasu Polki, Bakoma stworzyła kampanię „Kochanie, zaskocz mnie”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/jogurtowa-kampania-bakomy%3A-kochanie%2C-zaskocz-mnie%21,21413,artykul.html

Celem kampanii Bakoma „Kochanie, zaskocz mnie” jest dostarczenie zabieganym kobietom wielu kulinarnych inspiracji w przystępny i szybki sposób. Lekka i pełna humoru kampania internetowa Bakomy przewrotnie traktuje kulinarne niepowodzenia (konkurs na „Najbardziej Zaskakujące Kulinarne Wpadki”) i pokazuje, że odkrywanie nowych smaków - kiedy okrasi się je humorem, smakowitymi fotografiami i regularną porcją ciekawostek kulinarnych - może być miłym elementem codzienności.

Dzięki mediom społecznościowym i fanpage’owi www.facebook.com/KuchniaJogurtowa możliwe są interakcje kobiet, które łączy zainteresowanie nowoczesną i lekką kuchnią. Świadomość, że można liczyć na sprawdzone przepisy oraz wsparcie pełnych pasji i inspirujących blogerek kulinarnych oraz innych kobiet o podobnych zainteresowaniach sprawia, że do gotowania podchodzi się odważniej, bez obawy o porażkę.

Kampanię „Kochanie, zaskocz mnie!” wspierają dietetycy i blogerzy zdradzając na stronie www.facebook.com/KuchniaJogurtowa tajniki lekkiej i nowoczesnej Kuchni Jogurtowej. Z ich pomocą szukanie pomysłów na obiad czy kolację może odejść w niepamięć, a najbliższych – na pewno uda się zaskoczyć za sprawą prostych w przygotowaniu lekkich przekąsek dostępnych na stronie www.kuchniajogurtowa.pl, przedstawiającej przepisy z wykorzystaniem jogurtu Naturalnego Gęstego od Bakomy.

Źródło: Bakoma

www.kuchniajogurtowa.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Obiektyw Voigtlander APO Lanthar I 50 mm f/3,5 do Leica M
Niezmiernie miło jest nam poinformować o kolejnym obiektywie marki Voigtlander przeznaczonym do aparatów dalmierzowych Leica M.
Heytex Ecotex Frontlit w ofercie Antalis
Baner, który nie zawiera PVC? Materiał, który jest ultralekki, ale superwytrzymały? Wakacje już się zaczęły, ale nasi Zieloni Bohaterowie nie zwalniają tempa. Powitajcie jedną z naszych nowości – Heytex Ecotex Frontlit.
Pils odświeża identyfikację i komunikację
„Nasz PrzePils na piwo” to hasło kampanii reklamowej Lecha Pils promującej nowe opakowania piwa, prosto z Wielkopolski. Marka wprowadza na rynek butelki i puszki w nowej szacie graficznej, podkreślając lokalność Pilsa.
Sony ZV-E10 II i obiektyw E PZ 16–50 mm F3.5–5.6 OSS II
Sony wprowadza na rynek aparat ZV-E10 II, będący drugą generacją bestsellerowego modelu ZV-E10i. Korpus ZV-E10 jest obecnie podstawowym aparatem w przeznaczonej dla twórców treści serii Sony ZV. Stanowi wszechstronne, nieduże i łatwe w użyciu narzędzie dla początkujących i zaawansowanych twórców. Nowy ZV-E10 II będzie miał...
PLL LOT szuka strategicznej agencji reklamowej
Polska Grupa Lotnicza S.A., w imieniu Polskich Linii Lotniczych LOT S.A., ogłasza przetarg na wybór strategicznej agencji reklamowej do współpracy przy opracowaniu i realizacji kampanii wizerunkowej oraz bieżącej obsługi działań komunikacyjnych marki dla PLL LOT S.A.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764