logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Jogurty pitne bez cukru w kampanii Activia

  PR 25.06.2024, przeczytano 364 razy

W odpowiedzi na rosnące zapotrzebowanie konsumentów na produkty niezawierające cukrów dodanych oraz zainteresowanie jogurtami w formie pitnej, portfolio marki Activia zostało poszerzone o nowe warianty smakowe produktów pitnych bez dodatku cukru: truskawka-banan oraz mango-banan. Jogurty Activia to także wsparcie dla zdrowia jelit. Zawierają wapń pomagający w prawidłowym funkcjonowaniu enzymów trawiennych oraz żywe kultury bakterii. Rozszerzeniu oferty towarzyszy kampania marketingowa.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/jogurty-pitne-bez-cukru-w-kampanii-activia,404773,artykul.html

Konsumenci coraz częściej dążą do prowadzenia zdrowszego stylu życia, czego wyrazem jest m.in. poszukiwanie produktów spożywczych bez dodatku cukru. Jak pokazują wyniki badań, 51% klientów deklaruje, że spożywa mniej produktów zawierających cukier, a 27% aktywnie szuka wariantów o jego ograniczonej ilości lub całkowicie go pozbawionych1. Równolegle rośnie także zainteresowanie jogurtami w formie pitnej - w 2023 roku segment ten zanotował wzrost na poziomie 19,8% w ujęciu wartościowym2.

Stale i uważnie wsłuchujemy się w potrzeby konsumentów, monitorujemy także sytuację na rynku. Wzbogacenie portfolio marki Activia o dwa kolejne warianty jogurtów pitnych bez dodatku cukru to odpowiedź na trendy oraz oczekiwania. Warto podkreślić, że tak jak inne produkty marki Activia, również wspierają one zdrowie jelit i komfort trawienia, dzięki obecności żywych kultur jogurtowych, które przyjmowane w odpowiedniej ilości wspomagają proces trawienia laktozy, co jest szczególnie ważne dla osób mających z tym trudności. Naturalną korzyścią troski o zdrowie jelit jest również lepsze samopoczucie. Trzeba jednak pamiętać, że kluczowe znaczenie ma zbilansowana dieta i zdrowy styl życia – mówi Wiktoria Zoremba, Młodsza Kierowniczka Marki Activia.

Wprowadzeniu nowych produktów na rynek towarzyszy wielokanałowa kampania marketingowa. W telewizji prezentowane są spoty, których autorem jest agencja NAV agency. Realizowane są także działania z influencerami, za które odpowiada agencja Tears of Joy oraz aktywności w mediach społecznościowych, koordynowane przez NAV agency. Zaplanowano również aktywacje konsumenckie.

Źródło: Danone

Dodatkowe informacje:

1 Nielsen Grudzień’23; IPSOS FoofTrends 2023, Mintel Newsletter: Sugar Reduction 6’23; Panel Gospodarstw Domowych GfK.

2 Tamże.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Kampania „Own the Moment”: Hisense sponsorem FIFA Club World Cup 2025
Firma Hisense rozpoczęła nową kampanię marketingową, której hasło przewodnie „Own the Moment” (łap chwile) zwraca naszą uwagę na to, jak poprzez wspólne doświadczenia - takie jak oglądanie wyczekiwanych Klubowych Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej 2025 FIFA Club World Cup 2025 - możemy zbliżyć się do siebie i czerpać większą radość z życia....
Przepis na dezinformację w kampanii edukacyjnej Ministerstwa Cyfryzacji
Szczypta prawdy, przerobione zdjęcie, całość doprawiona strachem - to najprostszy "przepis na dezinformację". Pod takim właśnie tytułem Ministerstwo Cyfryzacji uruchomiło nową kampanię edukacyjną, aby przeciwdziałać dezinformacji. Składa się na nią cykl edukacyjnych filmów, które w przystępny sposób opwiadają o mechanizmach i skutkach...
Kondycja content marketingu 2025
Marketerzy inwestujący w content marketing chcą płacić więcej za jakość treści i uwagę użytkownika, a nie za ilość dostarczonych materiałów – wynika z nowego raportu Stowarzyszenia Content Marketing Polska pod honorowym patronatem IAB Polska i DIMAQ. Spowoduje to wzrost znaczenia ekonomii uwagi i roli tzw. Super Userów.
AdEx - Reklama online z wysokim wzrostem w roku 2024
W roku 2024 roku rynek reklamowy cyfrowej, dzięki dynamice wzrostu na poziomie 20%, przekroczył wartość 9,5 mld zł.
Reklama OOH w Polsce – 1. kw. 2025
Rynek reklamy zewnętrznej w Polsce rozpoczął 2025 rok od lekkiego wzrostu. W I kwartale wartość sprzedaży w trzech głównych segmentach – Klasyczne OOH, City Transport i Digital OOH – wyniosła 169,18 mln PLN, co oznacza wzrost o 1,1% rok do roku.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764