Zgodnie z ideologią Keep Walking, marka Johnnie Walker od zawsze inspiruje, aby nie stać w miejscu i odważnie czerpać z życia pełnymi garściami. W ramach najnowszej kampanii „City Walkers – nieodkryte ścieżki”, bohaterzy dzielą się nieznanymi dotąd historiami, udowadniając, że niecodziennie doświadczenia oraz wyzwania to dobra okazja do rozwoju i zbliżenia się do realizacji marzeń.
W ramach kampanii „City Walkers – nieodkryte ścieżki” powstały cztery filmy ze znanymi postaciami z różnych dziedzin kultury i sztuki. Głównym bohaterem i przewodnikiem we wszystkich odcinkach jest Janusz Chabior – „The Walker”, który odwiedzając wspólnie z gośćmi kultowe warszawskie miejscówki, odkrywa nieopowiedziane dotąd historie, które w nieoczekiwany sposób wpłynęły na ich życie. - Nigdy nie wiesz, jakie doświadczenie zaprocentuje w Twoim życiu – komentuje Janusz Chabior, oddając esencję przekazu projektu.
Towarzyszami Janusza w wycieczce po Warszawie są prawdziwi „Walkerzy” – ludzie podążający własnymi ścieżkami w celu realizacji marzeń, inspirują motywacją i wytrwałością w zbieraniu cennych doświadczeń. W ramach serii video zobaczymy zderzenie historii oraz przemyśleń Chabiora i czterech bohaterów: producenta filmowego i reżysera – Igora Ignacego Leśniewskiego, rapera oraz właściciela jednej z największych wytwórni hip-hopowych w Polsce SBM – Solara, DJ-ki Tycjany oraz youtuberki - Kasi Meciński.
Filmy emitowane będą w tygodniowych odstępach na kanałach social media marki Johnnie Walker.
- Koncept i komunikacja: Diageo / agencja MSL
- Scenariusz i reżyseria: Krzysztof Kosz
- Muzyka: Wojciech Urbański
- Ilustracje: Magdalena Miszczak
- Produkcja: TRUSKAVKA
Źródło: Diageo, MSL