logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Johnnie Walker z kampanią „City Walkers – nieodkryte ścieżki”

  PR 24.08.2022, przeczytano 935 razy
ilustracjastrzałka

Zgodnie z ideologią Keep Walking, marka Johnnie Walker od zawsze inspiruje, aby nie stać w miejscu i odważnie czerpać z życia pełnymi garściami. W ramach najnowszej kampanii „City Walkers – nieodkryte ścieżki”, bohaterzy dzielą się nieznanymi dotąd historiami, udowadniając, że niecodziennie doświadczenia  oraz wyzwania to dobra okazja do rozwoju i zbliżenia się do realizacji marzeń.    


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/johnnie-walker-z-kampania-_city-walkers-%E2%80%93-nieodkryte-sciezki_,396986,artykul.html

W ramach kampanii „City Walkers – nieodkryte ścieżki” powstały cztery filmy ze znanymi postaciami z różnych dziedzin kultury i sztuki. Głównym bohaterem i przewodnikiem we wszystkich odcinkach jest Janusz Chabior – „The Walker”, który odwiedzając wspólnie z gośćmi kultowe warszawskie miejscówki, odkrywa nieopowiedziane dotąd historie, które w nieoczekiwany sposób wpłynęły na ich życie. - Nigdy nie wiesz, jakie doświadczenie zaprocentuje w Twoim życiu – komentuje Janusz Chabior, oddając esencję przekazu projektu.

Towarzyszami Janusza w wycieczce po Warszawie są prawdziwi „Walkerzy” – ludzie podążający własnymi ścieżkami w celu realizacji marzeń, inspirują motywacją i wytrwałością w zbieraniu cennych doświadczeń. W ramach serii video zobaczymy zderzenie historii oraz przemyśleń Chabiora i czterech bohaterów: producenta filmowego i reżysera – Igora Ignacego Leśniewskiego, rapera oraz właściciela jednej z największych wytwórni hip-hopowych w Polsce SBM –  Solara, DJ-ki Tycjany oraz youtuberki - Kasi Meciński.

Filmy emitowane będą w tygodniowych odstępach na kanałach social media marki Johnnie Walker.

  • Koncept i komunikacja: Diageo / agencja MSL
  • Scenariusz i reżyseria: Krzysztof Kosz
  • Muzyka: Wojciech Urbański
  • Ilustracje: Magdalena Miszczak
  • Produkcja: TRUSKAVKA

Źródło: Diageo, MSL

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764