logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Jola Leniec dołącza do Timecode Film Production

  PR 27.09.2021, przeczytano 345 razy
ilustracja

Do zespołu Timecode Film Production dołączyła Jola Leniec. Będzie odpowiadać za organizację i rozwój konkursu Timecode Akcja Animacja.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/jola-leniec-dolacza-do-timecode-film-production,393137,artykul.html

Leniec ma duże doświadczenie w komunikacji marketingowej i zarządzaniu projektami mediowymi. Przez kilkanaście lat pracowała w UM Poland jako communication/media manager, a w ostatnich latach wspierała swoimi kompetencjami Fundację Ośrodka KARTA oraz Fundację im. Stefana Batorego.

W Timecode objęła stanowisko project managerki i będzie odpowiadać za organizację oraz rozwój konkursu dla twórców animacji, organizowanego od 2017 roku przez dom produkcyjny Timecode.

- Nasz konkurs rośnie razem z popularnością animacji w reklamie. Kiedy pandemia czasowo ograniczyła możliwość realizacji reklam filmowych, wielu klientów doceniło możliwości jakie w komunikacji marki daje animacja. Obserwujemy stale rosnące zainteresowanie konkursem ze strony branży. Dlatego podjęliśmy decyzję, o zatrudnieniu osoby, która będzie zarządzać i rozwijać naszą inicjatywę. Cieszę się, że dołączyła do nas Jola Leniec, która jest doświadczoną i skuteczną managerką. - powiedział Tomek Dławichowski – managing director Timecode Film Production.

Czwarta edycja konkursu Timecode Akcja Animacja ruszyła 16 września. Jego celem jest umożliwienie zaistnienia w branży kreatywnej zdolnym twórcom i twórczyniom animacji reklamowej. Konkurs odbywa się pod hasłem przewodnim ANIMACJA DLA PLANETY. Partnerami głównymi w tym roku zostali: Energa Obrót, Fixly, Goodvalley, Nexera, Tefal oraz Veolia, a partnerami kreatywnymi agencje: Advalue Engaged, Feeders, Nieagencja, OpusB i PZL.

Źródło: Timecode Film Production

www.timecode.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Do grona klientów agencji dołączyła marka batoników Corny. 19 Południk zajmie się jej komunikacją na polskim rynku.
Sharp/Nec na ISE 2023
Sharp NEC Display Solutions Europe prezentuje najnowsze technologie wyświetlania obrazu na targach ISE 2023 w Barcelonie na stoisku E600 w hali 3. Na największej i najważniejszej na świecie wystawie dla dostawców usług AV oraz integratorów systemów Sharp/NEC przedstawia szersze portfolio i ekspercką wiedzę dwóch wiodących japońskich marek pod jednym szyldem. Odwiedzający mają...
Panasonic zaprezentował na targach ISE 2023 nowe rozwiązania 4K
Panasonic Connect Europe zaprezentował dziś na targach ISE 2023 cztery nowe rozwiązania przeznaczone do współpracy biznesowej, edukacji i rozrywki opartej na lokalizacji. Najnowsze produkty umacniają wiodącą pozycję rynkową firmy w dziedzinie technologii 4K Visual oraz Pro-AV. Panasonic oferuje kompleksową gamę projektorów 4K o pojemności do 50 000 lm,...
Marek Olwert nowym Senior Paid Social Specialist w SalesTube
Marek Olwert dołącza do agencji MarTech & e-commerce SalesTube (Group One) jako Senior Paid Social Specialist. Wzmocni team zarządzany przez Paid Social Manager Agnieszkę Dobrenko.
Kamikaze wzmacnia zespół obsługi klienta
Do zespołu obsługi klienta agencji Kamikaze, na stanowiska Account Executive, dołączyły 2 nowe osoby – Dorota Pomykała oraz Jan Sosnowski. Na co dzień pracują w łódzkim biurze agencji, która ma również oddział w Warszawie.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764