logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Jola Leniec dołącza do Timecode Film Production

  PR 27.09.2021, przeczytano 465 razy
ilustracja

Do zespołu Timecode Film Production dołączyła Jola Leniec. Będzie odpowiadać za organizację i rozwój konkursu Timecode Akcja Animacja.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/jola-leniec-dolacza-do-timecode-film-production,393137,artykul.html

Leniec ma duże doświadczenie w komunikacji marketingowej i zarządzaniu projektami mediowymi. Przez kilkanaście lat pracowała w UM Poland jako communication/media manager, a w ostatnich latach wspierała swoimi kompetencjami Fundację Ośrodka KARTA oraz Fundację im. Stefana Batorego.

W Timecode objęła stanowisko project managerki i będzie odpowiadać za organizację oraz rozwój konkursu dla twórców animacji, organizowanego od 2017 roku przez dom produkcyjny Timecode.

- Nasz konkurs rośnie razem z popularnością animacji w reklamie. Kiedy pandemia czasowo ograniczyła możliwość realizacji reklam filmowych, wielu klientów doceniło możliwości jakie w komunikacji marki daje animacja. Obserwujemy stale rosnące zainteresowanie konkursem ze strony branży. Dlatego podjęliśmy decyzję, o zatrudnieniu osoby, która będzie zarządzać i rozwijać naszą inicjatywę. Cieszę się, że dołączyła do nas Jola Leniec, która jest doświadczoną i skuteczną managerką. - powiedział Tomek Dławichowski – managing director Timecode Film Production.

Czwarta edycja konkursu Timecode Akcja Animacja ruszyła 16 września. Jego celem jest umożliwienie zaistnienia w branży kreatywnej zdolnym twórcom i twórczyniom animacji reklamowej. Konkurs odbywa się pod hasłem przewodnim ANIMACJA DLA PLANETY. Partnerami głównymi w tym roku zostali: Energa Obrót, Fixly, Goodvalley, Nexera, Tefal oraz Veolia, a partnerami kreatywnymi agencje: Advalue Engaged, Feeders, Nieagencja, OpusB i PZL.

Źródło: Timecode Film Production

www.timecode.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764