Jako Business Development Manager będzie odpowiedzialna za budowę długofalowej strategii sprzedaży i poszerzenie portfolio klientów agencji, która oprócz działań w zakresie strategii i kreacji planuje dalszy rozwój w obszarze digital, nowych technologii oraz wprowadzania na rynek produktów z obszaru IoT.
Do jej zadań będzie należało także budowanie świadomości agencji oraz eksplorowanie nowych rynków dla rozwiązań marketingowych 19 Południka.
Jola Polańska posiada 10-letnie doświadczenie w budowaniu i rozwijaniu strategii biznesowych, sprzedaży i zarządzaniu projektami. Pracowała m.in. dla branży eventowej, reklamowej oraz IT. Założyła pierwszą w Polsce Agencję Rajdową. Wcześniej była związana z Netizens Digital Innovation House.
Z sukcesami realizowała projekty dla marek takich jak Amazon, Spektrum Tower, OBI, Lotos Rally Team, MediBox, Billon Group, BPSC, myKotty czy Nomtek.
19 Południk to niezależna agencja strategiczno - kreatywna. Zajmuje się tworzeniem
i wdrażaniem strategii komunikacji, kampaniami 360°, brandingiem, projektowaniem opakowań oraz tworzeniem platform kreatywnych, stron www i aplikacji mobilnych. Pracuje dla marek takich jak Lotos, Kaufland, Dan Cake i innych.
Źródło: 19 Południk