logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Jola Polańska dołącza do 19 Południka

  PR 14.10.2020, przeczytano 774 razy
ilustracja

Jako Business Development Manager będzie odpowiedzialna za budowę długofalowej strategii sprzedaży i poszerzenie portfolio klientów agencji, która oprócz działań w zakresie strategii i kreacji planuje dalszy rozwój w obszarze digital, nowych technologii oraz wprowadzania na rynek produktów z obszaru IoT.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/jola-polanska-dolacza-do-19-poludnika,388789,artykul.html

Do jej zadań będzie należało także budowanie świadomości agencji oraz eksplorowanie nowych rynków dla rozwiązań marketingowych 19 Południka.

Jola Polańska posiada 10-letnie doświadczenie w budowaniu i rozwijaniu strategii biznesowych, sprzedaży i zarządzaniu projektami. Pracowała m.in. dla branży eventowej, reklamowej oraz IT. Założyła pierwszą w Polsce Agencję Rajdową. Wcześniej była związana z Netizens Digital Innovation House.

Z sukcesami realizowała projekty dla marek takich jak Amazon, Spektrum Tower, OBI, Lotos Rally Team, MediBox, Billon Group, BPSC, myKotty czy Nomtek.

19 Południk to niezależna agencja strategiczno - kreatywna. Zajmuje się tworzeniem
i wdrażaniem strategii komunikacji, kampaniami 360°, brandingiem, projektowaniem opakowań oraz tworzeniem platform kreatywnych, stron www i aplikacji mobilnych. Pracuje dla marek takich jak Lotos, Kaufland, Dan Cake i innych.

Źródło: 19 Południk

www.19poludnik.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764