logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Jolanta Marcinkowska-Bierzońska nową dyrektorką artystyczną "Wysokich Obcasów" i "Wysokich Obcasów Extra"

  PR 07.09.2018, przeczytano 1377 razy

Od sierpnia br. wizualną oprawą cotygodniowych wydań "Wysokich Obcasów" i miesięcznika "Wysokie Obcasy Extra" zajmuje się Jolanta Marcinkowska-Bierzońska, która została dyrektorką artystyczną tych tytułów. Natomiast do działu mody w "Wysokich Obcasach Extra” dołączyła we wrześniu br. Kamila Wagner.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/jolanta-marcinkowska-bierzonska-nowa-dyrektorka-artystyczna-_wysokich-obcasow_-i-_wysokich-obcasow-extra_,37833,artykul.html

Jolanta Marcinkowska-Bierzońska od wielu lat związana jest z branżą mediów, była szefową redakcji i dyrektorką artystyczną wielu tytułów prasowych.

W ostatnim czasie, od 2017 r. prowadziła pod względem artystycznym publikacje Wydawnictwa TJ - magazyny "Weranda" i "Weranda Country", a w latach 2011-2017 była dyrektorką artystyczną pisma "Zwierciadło". Za swoją pracę dla tego tytułu otrzymała ważne, branżowe nagrody - m.in. Art Front 2017 za wydania specjalne, a także II Nagrodę Grand Front 2015 i Art Front 2014.

Wcześniej związana była z wydawnictwem Burda i Hachette Filipacchi, m.in. jako dyrektor kreatywna magazynów "Elle Decoration" i "Mój Piękny Dom", dyrektor artystyczna i redaktor naczelna "Elle Decoration" oraz zastępca dyrektora artystycznego "Elle". Była też kierownikiem działu Upowszechniania Wzornictwa w Instytucie Wzornictwa Przemysłowego i wykładowczynią na wydziale Sztuka Mediów i Scenografii na Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie. Jest absolwentką tej uczelni - kierunku Architektura wnętrz i Grafika, a także stypendystką Academie Minerva z Groningen w Holandii.

Na stanowisku dyrektorki artystycznej marki "Wysokie Obcasy" Jolanta Marcinkowska-Bierzońska zastąpiła Annę Dyakowską.

Dodatkowo, do zespołu "Wysokich Obcasów Extra" we wrześniu br. dołączyła Kamila Wagner jako redaktorka w dziale mody. Poprzednio, od 2014 r. pracowała w magazynie "Glamour", gdzie zajmowała takie samo stanowisko. Jest absolwentką Uniwersytetu Jagiellońskiego, w 2012 r. skończyła studia licencjackie na kierunku Filologia rosyjska. Obecnie jest słuchaczką podyplomowych studiów SGH z zakresu marketingu internetowego.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764