logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Joomp na targach branżowych

  PR 07.10.2022, przeczytano 248 razy

Branża reklamowa przeżywa w ostatnich dniach gorący okres targowy. Po polskiej imprezie „Festiwal marketingu” oraz brytyjskich ewentach z cyklu „The Big Promotional Trade Show”, przyszedł czas na turecki Promosyon Show w Stambule, rumuński Corporate Gift Show  w Bukareszcie i bułgarskie targi Copis w Sofii.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/joomp-na-targach-branzowych,397532,artykul.html

Na wszystkich wymienionych, kluczowych wydarzeniach poświęconych reklamie i artykułom promocyjnym są obecni reprezentanci portalu joomp - prostego w obsłudze, szybkiego i bezpłatnego narzędzia online wspierającego nawiązywanie nowych relacji biznesowych między agencjami reklamowymi, a dostawcami produktów reklamowych. Przedstawiciele serwisu joomp spędzają ten czas bardzo intensywnie na spotkaniach B2B oraz promowaniu portalu oraz jego dostawców wśród krajowych i zagranicznych wystawców.

Moderatorzy portalu zgodnie przyznają, że udział w targach pozwala nie tylko na lepsze zrozumienie rynku i poznanie jego aktualnych potrzeb, ale również wzmocnienie więzi z ludźmi z branży i nawiązanie nowych kontaktów. Targi  to również doskonała okazja do poznania opinii i komentarzy na temat swojego produktu, dzięki którym można go ciągle ulepszać i dostosowywać do potrzeb klientów. Bo jak podsumowuje Zespół Joomp: „Celem działania naszego portalu jest umożliwianie  budowania dobrych relacji i ułatwianie pracy firmom reklamowym”.

Źródło: GJC International Sp. z o.o. sp. k.

www.gjc.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764