logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Joomp na wydarzeniach branżowych w lutym

  PR 01.03.2023, przeczytano 1039 razy

Luty był bardzo intensywnym miesiącem dla zespołu Joomp, ponieważ braliśmy udział w dwóch ważnych imprezach branżowych w Polsce.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/joomp-na-wydarzeniach-branzowych-w-lutym,399139,artykul.html

Pierwszym wydarzeniem były Targi RemaDays Warsaw, które odbyły się w dniach 1.02-3.02 w Nadarzynie na terenie Ptak WarsawExpo. Stoisko Joomp odwiedziło kilkuset zwiedzających z kraju jak i z zagranicy. Przeprowadziliśmy owocne rozmowy i setki prezentacji przedstawiając zalety portalu. Pozytywnym akcentem targów RemaDays, była obecność w wydarzeniu towarzyszącym, RemaCongress. Każdego dnia mieliśmy okazję przeprowadzić prelekcję, prezentując narzędzie, które spotkało się z pozytywnym odbiorem gości. Było to bardzo inspirujące doświadczenie. Mimo, że emocje po targach opadły my już nie możemy się doczekać kolejnej edycji RemaDays 2024.

Tydzień później, Joomp ponownie pojawił się w stolicy, tym razem podczas Targów Promo Show, które odbyły się w dniach 8.02-9.02 na terenie EXPO XXI. Na stoisku Joompa udało się spotkać wiele agencje reklamowych z kraju i zzagranicy, które bardzo pozytywnie przyjęły narzędzie, które znacząco wspiera rynek reklamy w kraju i Europie.

Bardzo dziękujemy organizatorom za możliwość bycia częścią tych wydarzeń i mamy nadzieję, że kolejne będą dla nas równie inspirujące. Wskakujcie na Joomp.pl gdzie codziennie można odkrywać nowe inspiracje produktowe, składać szybkie zapytania do dostawców, którzy oferują tysiące produktów i usług reklamowych.

Źródło: GJC International Sp. z o.o. sp. k.

www.gjc.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764