logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Joomp na wydarzeniach branżowych w lutym

  PR 01.03.2023, przeczytano 610 razy

Luty był bardzo intensywnym miesiącem dla zespołu Joomp, ponieważ braliśmy udział w dwóch ważnych imprezach branżowych w Polsce.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/joomp-na-wydarzeniach-branzowych-w-lutym,399139,artykul.html

Pierwszym wydarzeniem były Targi RemaDays Warsaw, które odbyły się w dniach 1.02-3.02 w Nadarzynie na terenie Ptak WarsawExpo. Stoisko Joomp odwiedziło kilkuset zwiedzających z kraju jak i z zagranicy. Przeprowadziliśmy owocne rozmowy i setki prezentacji przedstawiając zalety portalu. Pozytywnym akcentem targów RemaDays, była obecność w wydarzeniu towarzyszącym, RemaCongress. Każdego dnia mieliśmy okazję przeprowadzić prelekcję, prezentując narzędzie, które spotkało się z pozytywnym odbiorem gości. Było to bardzo inspirujące doświadczenie. Mimo, że emocje po targach opadły my już nie możemy się doczekać kolejnej edycji RemaDays 2024.

Tydzień później, Joomp ponownie pojawił się w stolicy, tym razem podczas Targów Promo Show, które odbyły się w dniach 8.02-9.02 na terenie EXPO XXI. Na stoisku Joompa udało się spotkać wiele agencje reklamowych z kraju i zzagranicy, które bardzo pozytywnie przyjęły narzędzie, które znacząco wspiera rynek reklamy w kraju i Europie.

Bardzo dziękujemy organizatorom za możliwość bycia częścią tych wydarzeń i mamy nadzieję, że kolejne będą dla nas równie inspirujące. Wskakujcie na Joomp.pl gdzie codziennie można odkrywać nowe inspiracje produktowe, składać szybkie zapytania do dostawców, którzy oferują tysiące produktów i usług reklamowych.

Źródło: GJC International Sp. z o.o. sp. k.

www.gjc.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Kampania promująca drukarki Canon ze spotami w TV i muralem w centrum Warszawy
Spoty w największych stacjach telewizyjnych, mural przy metrze Politechnika, akcja influencerska, promocja w social mediach oraz na największych portalach informacyjnych – Canon wystartował ze swoją zintegrowaną kampanią pod hasłem “Piękno zasługuje na wydruk z jakością Canon”. Jej celem jest upowszechnienie w Polsce domowych wydruków oraz zbudowanie...
Europejska premiera Samsung The Wall for Virtual Production podczas targów IBC 2023
Dwa modele The Wall są już dostępne w Europie, umacniając pozycję Samsung jako lidera w obszarze wirtualnych studiów produkcyjnych XR (extended reality)
Międzynarodowy Festiwal Fotografii Przyrodniczej „Wizje Natury” to wydarzenie, które już od 18 lat integruje miłośników przyrody. Firma Nikon objęła rolę sponsora strategicznego festiwalu, konkursów Związku Polskich Fotografów Przyrody „Fotograf Roku 2023” oraz Otwartego Ogólnopolskiego Konkursu Fotografii Przyrodniczej...
Nowa grupa komunikacji marketingowej – Creative Brand Stories – skupia trzy agencje o specjalizacjach obejmujących komplementarne obszary komunikacji marketingowej. Jej celem jest dostarczanie marketerom kompleksowych rozwiązań w ramach experiential marketingu. Creative Brand Stories integruje w sobie kompetencje firm: Bossa Nova Events – od ponad 16 lat działającej w...
Rusza kampania „Tydzień Lasów FSC”
Tydzień Lasów to kampania zainicjowana przez Forest Stewardship Council, która podkreśla korzyści zrównoważonej gospodarki leśnej. Jej celem jest zwrócenie uwagi przedsiębiorców i konsumentów na to, w jaki sposób odpowiedzialna gospodarka leśna przyczynia się do ochrony środowiska, przeciwdziała spadkowi bioróżnorodności oraz...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764