logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Joomp na wydarzeniach branżowych w styczniu

  PR 30.01.2023, przeczytano 1607 razy
ilustracjastrzałka

Dopiero co zaczął się miesiąc, a Joomp już zdążył być obecny na trzech imprezach targowych w tym sezonie. Nie zwalniamy tempa i cały czas promujemy portal Joomp podczas imprez branżowych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/joomp-na-wydarzeniach-branzowych-w-styczniu,398814,artykul.html

Na początku miesiąca w dniach od 10.01- 12.01 odwiedziliśmy Targi PSI w Düsseldorfie, gdzie jako zwiedzający uczestniczyliśmy w tym 3 dniowych wydarzeniu. W media roomie mogliście Państwo zobaczyć również wydawany przez naszą firmę corocznie katalog European Suppliers Book, a magazyn Gifts Journal, którego również jesteśmy wydawcą był patronem medialnym wydarzenia.

Ten tydzień był bardzo intensywny, ponieważ 10 stycznia Joomp był obecny ze stoiskiem również na Targach Ready Stock Fair, które odbyły w dniach 10.01-11.01 w Hotelu Hilton w Warszawie. Jest to wydarzenie, które skupia producentów, handlowców, właścicieli firm e-commerce różnych branż, również produktów reklamowych. Tam agencjom i dostawcom prezentowaliśmy funkcje i korzyści jakie płyną z korzystania z portalu.

Nasza firma też miała swój udział w znanym dość wydarzeniu na rynku reklamowym – Forum Branży Eventowej,  w którym  rokrocznie biorą udział agencje eventowe, agencje marketingowe, agencje PR, klienci końcowi, agencje incentive travel, wedding plannerzy. Eventy są kluczowe dla działań wizerunkowych i sprzedażowych przedsiębiorstw i miejscowości.  Dlatego Forum Branży Eventowej to zawsze punkt obowiązkowy w styczniu. Byliśmy partnerem tego wydarzenia i bardzo się cieszymy z możliwości promocji.

Te wydarzenia już za nami, ale to nie koniec sezonu targowego, wielkimi krokami zbliża się największe wydarzenie branży reklamowej – Targi Rema Days Warsaw. Już za tydzień będzie można zapoznać się z ofertą Joompa na stoisku F3.02. A w kolejnym tygodniu zapraszamy na targi Promo Show, gdzie będziemy obecni w hali nr 3 na stoisku G4.

ilustracjastrzałka

Źródło: GJC International Sp. z o.o. sp. k.

www.gjc.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764