logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

José Mourinho, Bukayo Saka i Aitana Bonmatí w kampanii Snickers

  PR 08.05.2025, przeczytano 220 razy
ilustracjastrzałka

Wystartowała najnowsza odsłona kampanii Snickers „Wypadasz z gry?”, do której zostały zaangażowane znane osobistości ze świata piłki nożnej: José Mourinho, Aitana Bonmatí oraz Bukayo Saka. Marka nawiązuje do pozycjonowania „Głodny nie jesteś sobą”, tym razem prezentując futbolowe odsłony takich momentów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/jos%C3%A9-mourinho%2C-bukayo-saka-i-aitana-bonmat%C3%AD-w-kampanii-snickers,408696,artykul.html

Tegoroczna kampania marki Snickers z portfolio Mars jest ewolucją ubiegłorocznej, która oswajała „przypały” – czyli zabawne wpadki kibiców. Teraz marka w szeroko zakrojonych działaniach digitalowych prezentuje krótkie wywiady z gwiazdami świata piłki nożnej. José Mourinho, Aitana Bonmatí oraz Bukayo Saka dzielą się z kibicami momentami, kiedy „wypadli z gry”, odpowiadając m.in. na pytania o czerwone kartki czy… dziurawe skarpetki. Sięgnięcie po batona Snickers pozwala im wrócić do formy i stanąć na nogi.

– W tym roku marka również zaprasza konsumentów do świata futbolowych emocji. Bardzo się cieszmy, że gwiazdy wielkoformatowej piłki nożnej: José Mourinho – utytułowany portugalski trener piłkarski, Aitana Bonmatí – hiszpańska piłkarka i mistrzyni świata, oraz Bukayo Saka – skrzydłowy grający w angielskiej lidze oraz reprezentacji Anglii, w humorystyczny sposób odkrywają karty sportowych wpadek i momentów, w których każdy może być „poza grą”. Zdarza się to bowiem zarówno kibicom, jak i najlepszym sportowcom – mówi Gábor Villányi, Portfolio & Brand Activation Manager Snickers w Europie Centralnej w Mars.

Kluczowym elementem kampanii jest też loteria konsumencka, w której uczestnicy mają szansę wygrać udział w zorganizowanym spotkaniu z Bukayo Saką.

Wśród nagród znajduje się pakiet wyjazdowy dla 2 osób na spotkanie z piłkarzem Bukayo Saką, a także 8 konsol Sony PlayStation 5, 8 konsol Xbox Series S oraz 8 konsol Nintendo Switch.

W ramach kampanii przygotowano specjalne formaty video, które pojawią się na kanałach digitalowych. Aktywacja jest planowana również na Facebooku, Instagramie oraz YouTubie. Do punktów sprzedaży przygotowano również materiały POS.

Za kreację kampanii reklamowej odpowiada agencja The&Partnership. Planowanie i zakup mediów na rynku polskim realizuje essencemediacom. Obsługę loterii konsumenckiej powierzono agencji Brandcomm, natomiast za kompleksową obsługę działań PR odpowiada Garden of Words Group.

Źródło: Mars Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Polak opakowuje wiedeński Ringturm
W tym roku wieżowiec Ringturm stoi pod znakiem Polski: krakowski artysta Marcin Maciejowski opakowuje biurowiec pracą „Linking Tales”. Na parterze można bezpłatnie obejrzeć wystawę „Modernizm w Krakowie”.
Kampania „Own the Moment”: Hisense sponsorem FIFA Club World Cup 2025
Firma Hisense rozpoczęła nową kampanię marketingową, której hasło przewodnie „Own the Moment” (łap chwile) zwraca naszą uwagę na to, jak poprzez wspólne doświadczenia - takie jak oglądanie wyczekiwanych Klubowych Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej 2025 FIFA Club World Cup 2025 - możemy zbliżyć się do siebie i czerpać większą radość z życia....
Przepis na dezinformację w kampanii edukacyjnej Ministerstwa Cyfryzacji
Szczypta prawdy, przerobione zdjęcie, całość doprawiona strachem - to najprostszy "przepis na dezinformację". Pod takim właśnie tytułem Ministerstwo Cyfryzacji uruchomiło nową kampanię edukacyjną, aby przeciwdziałać dezinformacji. Składa się na nią cykl edukacyjnych filmów, które w przystępny sposób opwiadają o mechanizmach i skutkach...
Kondycja content marketingu 2025
Marketerzy inwestujący w content marketing chcą płacić więcej za jakość treści i uwagę użytkownika, a nie za ilość dostarczonych materiałów – wynika z nowego raportu Stowarzyszenia Content Marketing Polska pod honorowym patronatem IAB Polska i DIMAQ. Spowoduje to wzrost znaczenia ekonomii uwagi i roli tzw. Super Userów.
AdEx - Reklama online z wysokim wzrostem w roku 2024
W roku 2024 roku rynek reklamowy cyfrowej, dzięki dynamice wzrostu na poziomie 20%, przekroczył wartość 9,5 mld zł.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764