logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

JP2 o wolności: Projekt Sztuka w drodze

   19.10.2018, przeczytano 1221 razy
ilustracjastrzałka

Na ulicach Warszawy pojawiły się billboardy i plakaty przystankowe z ilustracjami inspirowanymi nauczaniem Jana Pawła II o wolności. Prace przygotowali polscy artyści tworzący w nurcie urban artu. Akcja ma zachęcać do kontemplacji piękna w przestrzeni miasta oraz do zatrzymania się w codziennym biegu. Pomysłodawcą projektu „Sztuka w drodze” jest Centrum Myśli Jana Pawła II, warszawska instytucja kultury.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/jp2-o-wolnosci%3A-projekt-sztuka-w-drodze,379814,artykul.html

STGU jest partnerem projektu organizowanego przez Centrum Myśli Jana Pawła II zatytułowanego Sztuka w Drodze. Do udziału w projekcie zaproszeni zostali polscy przedstawiciele urban artu młodego pokolenia:

  • Sławomir ZBIOK Czajkowski,
  • Mariusz Libel
  • Aleksandra Pulińska z Vera Icon.

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

Zależało nam, by w gronie twórców znaleźli się przedstawiciele bardzo różnych wrażliwości we współczesnej sztuce – tłumaczy Marcin Nowak, koordynator projektu „Sztuka w drodze”.

Działaniom artystycznym w przestrzeni miasta towarzyszyć będą debaty w Centrum Sztuki Współczesnej – Zamku Ujazdowskim, które jest partnerem projektu. Pierwsza z nich, zatytułowana „Mural a ikona”, odbędzie się już 18 października o godzinie 18:00. Spotkanie poprowadzi Ewa Kiedio, głos w dyskusji zabiorą Filip Tofil, Rafał Roskowiński, Mateusz Środoń oraz o. Tomasz Biłka OP. Wstęp wolny.

Źródło: STGU

www.stgu.pl

fot. P. Podlewski

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Zagrożone gatunki w 3D: kampania LG na Times Square
Zapowiadając nadejście Dnia Ziemi 2024, firma LG Electronics, zaprezentowała dziś trójwymiarowy anamorficzny obraz na billboardzie na Times Square w Nowym Jorku, zwracając uwagę na wrażliwe i zagrożone gatunki zwierząt. Seria LG Endangered Species Series, która będzie trwała przez cały 2024 r., obejmuje współpracę z Discovery Education i National Wildlife...
Bramkarz Manuel Neuer ambasadorem kampanii Hisense
Międzynarodowy producent sprzętu gospodarstwa domowego, firma Hisense, rozpoczęła dziś kampanię „BEYOND GLORY” UEFA EURO 2024, zawierając kontrakt z niemieckim bramkarzem, zdobywcą Pucharu Świata i kapitanem FC Bayern Monachium Manuelem Neuerem.
Pilot the future – PLL LOT z kampanią rekrutacyjną
12 kwietnia br. rozpoczęła się kampania rekrutacyjna skierowana do pilotów pragnących dołączyć do załogi kokpitowej Polskich Linii Lotniczych LOT. W obliczu dynamicznego rozwoju branży lotniczej na świecie przewoźnik oferuje nie tylko niesamowitą możliwość rejsów na trasach międzynarodowych, ale także dynamiczną ścieżkę rozwoju oraz wyjątkowe perspektywy...
Mateusz Zając o Apple Vision Pro na konferencji 4Developers
Mateusz Zając, Software Engineering Manager w VML, na konferencji 4Developers poprowadzi wystąpienie na temat Apple Vision Pro oraz potencjału, jaki niesie ze sobą ta technologia. 
Sztuczna inteligencja na granicy ludzkiej percepcji
Jak mózg człowieka odnajduje się w erze AI? W nowym raporcie „Człowiek vs. AI: Czy AI przekroczyło granice ludzkiej percepcji?” Neuroinsight Lab (by SeeWidely) zgłębia złożoną interakcję między ludzkim poznaniem a sztuczną inteligencją, wykorzystując do tego zaawansowaną neuroTechnologię, w tym EEG i eye-tracking. IAB Polska objął patronat nad tą publikacją.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764