logo
WIADOMOŚCI

JP2 o wolności: Projekt Sztuka w drodze

   19.10.2018, przeczytano 432 razy
ilustracjastrzałka

Na ulicach Warszawy pojawiły się billboardy i plakaty przystankowe z ilustracjami inspirowanymi nauczaniem Jana Pawła II o wolności. Prace przygotowali polscy artyści tworzący w nurcie urban artu. Akcja ma zachęcać do kontemplacji piękna w przestrzeni miasta oraz do zatrzymania się w codziennym biegu. Pomysłodawcą projektu „Sztuka w drodze” jest Centrum Myśli Jana Pawła II, warszawska instytucja kultury.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/jp2-o-wolnosci%3A-projekt-sztuka-w-drodze,379814,artykul.html

STGU jest partnerem projektu organizowanego przez Centrum Myśli Jana Pawła II zatytułowanego Sztuka w Drodze. Do udziału w projekcie zaproszeni zostali polscy przedstawiciele urban artu młodego pokolenia:

  • Sławomir ZBIOK Czajkowski,
  • Mariusz Libel
  • Aleksandra Pulińska z Vera Icon.

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

Zależało nam, by w gronie twórców znaleźli się przedstawiciele bardzo różnych wrażliwości we współczesnej sztuce – tłumaczy Marcin Nowak, koordynator projektu „Sztuka w drodze”.

Działaniom artystycznym w przestrzeni miasta towarzyszyć będą debaty w Centrum Sztuki Współczesnej – Zamku Ujazdowskim, które jest partnerem projektu. Pierwsza z nich, zatytułowana „Mural a ikona”, odbędzie się już 18 października o godzinie 18:00. Spotkanie poprowadzi Ewa Kiedio, głos w dyskusji zabiorą Filip Tofil, Rafał Roskowiński, Mateusz Środoń oraz o. Tomasz Biłka OP. Wstęp wolny.

Źródło: STGU

www.stgu.pl

fot. P. Podlewski

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Po otrzymaniu oświadczenia Centralnego Portu Komunikacyjnego w sprawie wizualnizacji logo portu „Solidarność” otrzymaliśmy dodatkowe wyjaśnienia ze strony agencji Partner of Promotion, które publikujemy w oryginale poniżej.
W związku z publikacją jednej z wizualizacji nowego logotypu Centralnego Portu Komunikacyjnego zawierającej grafikę przedstawiającą projekt lotniska Amsterdam Schiphol, pragniemy oświadczyć, że zostaliśmy wprowadzeni w błąd przez wykonawcę identyfikacji wizualnej. Studio Graficzne Podpunkt, które przygotowywało dla nas materiały graficzne nie posiadało praw do w/w...
Ricoh ze złotym wyróżnieniem w rankingu Ecovadis
Ricoh po raz czwarty z rzędu zostało wyróżnione za działania w obszarze zrównoważonego rozwoju w rankingu EcoVadis i uzyskało najwyższy, złoty stopień. Firma została doceniona za konsekwentnie realizowane założenia przyjętych przez ONZ Celów Zrównoważonego Rozwoju.
Komputronik startuje ze świąteczną kampanią
Rusza świąteczna kampania Komputronik, która będzie trwała aż do Wigilii Bożego Narodzenia. Szereg działań promocyjnych otwiera trwająca 30 dni loteria, w której pula nagród wynosi ponad 100 tys. złotych. Nagrody rzeczowe będzie można zdobywać codziennie, aż do 15 grudnia. W wielkim finale zwycięzca otrzyma bon na 20 tys. złotych do wykorzystania w salonach...
29 listopada: PR & Marketing Days – najlepsi z najlepszych
W dniach 29-30 listopada w siedzibie dziennika „Rzeczpospolitej”  przy ul. Prostej 51 w Warszawie odbędzie się wydarzenie z cyklu PR & MARKETING DAYS. Partnerem merytorycznym jest agencja MSL GROUP. Celem warsztatów jest zaprezentowanie praktycznych rozwiązań w dziedzinie marketingu i public relations.
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej
© 1997-2018 ICOS
Wszystkie prawa zastrzeżone