logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Jubileusz 15-lecia Agawa.pl

  PR 03.02.2014, przeczytano 950 razy
ilustracjastrzałka

AGAWA.PL powstała 15 lat temu w centralnej części Polski, niewielkim mieście Tomaszów Mazowiecki. W zespole początkowo pracowały tylko 3 osoby, po 15 latach AGAWA.PL tworzy 60 pracowników. Od początku istnienia firma zmieniała 2 razy siedzibę, by na stałe zadomowić się przy ulicy Milenijnej 38/40.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/jubileusz-15-lecia-agawa.pl-,20775,artykul.html

AGAWA.PL rozwija się bardzo prężnie, podąża za innowacyjnymi rozwiązaniami rozszerza ofertę o coraz to nowe towary i technologie wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klienta.

Wszystko zaczęło się od kartridży atramentowych oraz folii i papierów do druku atramentowego. W miarę prowadzonych obserwacji rynku oferta AGAWA.PL systematycznie zostawała uzupełniana. Obecnie esklep z Tomaszowa Maz. sprzedaje ponad 160 000 różnych towarów: zamienniki do drukarek i surowce do regeneracji, materiały i urządzenia do nadruków, odzież BHP, mapy ścienne, maty podłogowe, akcesoria do dekoracji tortów , specjalistyczne lustra bezpieczne, urządzenia i akcesoria biurowe, artykuły do wizualnej prezentacji.

W 2004 roku AGAWA.PL zdecydowała się rozszerzyć działalność o produkty do termotransferu, wprowadziła do oferty media do drukowania na tkaninach. Nawiązała trwającą do dziś współpracę z niemieckim producentem papierów do druku laserowego FOREVER. Niedługo po tym firma rozpoczęła szkolenia w z zakresu termotransferu, stając się pionierem w branży nadruków termotransferowych.

Równocześnie w ofercie pojawiły się prasy termotransferowe i gadżety do nadruków. Powstał także portal wiedzy technicznej: TERMOTRANSFER.PL, gdzie zamieszczane są filmy instruktażowe, informacje o nowościach, porady dotyczące aplikacji nadruków. AGAWA.PL wspiera także klientów rozpoczynających działalność gospodarczą lub ją rozszerzającą o ofertę nadruków, pomagając w otrzymaniu dofinansowania.

AGAWA.PL – jak co roku wystawia się na największych targach w branży: Targach RemaDays. W tym roku z okazji 15 lecia istnienia firma przygotowała wiele atrakcji. Będą prezenty, będą próbki towarów do testowania i będzie coś słodkiego.
Dodatkowo dla wszystkich, którzy odwiedzą nasze stoisko będzie atrakcyjna oferta promocyjna. Już 5 lutego, w najbliższą środę zapraszamy na nasze stoisko.

Źródło: AGAWA.PL

www.agawa.pl


avatar użytkownika
+ + +

Tekst opublikował użytkownik: AgawaPL

(Agawa.PL)

AgawaPL o sobie:

AGAWA.PL - sprzedaż i doradztwo w zakresie wykonywania nadruków w różnych technologiach (materiały i urządzenia do wykonywania nadruków), sprzedaż materiałów eksploatacyjnych do drukarek oraz surowców i maszyn do regeneracji tuszy i tonerów, materiały i urządzenia biurowe.

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Bolton Polska wybiera agencję Streetcom
BOLTON Polska rozwija współpracę z agencją Streetcom od 2 lat i teraz ponownie wybrała ją do realizacji kampanii Influencer marketingowych dla swoich brandów. Streetcom odpowiada za działania przede wszystkim dla marek Rio Mare i Meglio.
Agencja mediowa Initiative (IPG Mediabrands) po raz trzeci z rzędu wygrała przetarg na kompleksową obsługę mediową FoodCare. Oznacza to kontynuację współpracy rozpoczętej w maju 2022 roku.
PR Hub oraz Instytut Psychologii Polskiej Akademii Nauk nawiązały współpracę pod kątem obsługi PR naukowego projektu badawczego podejmującego tematykę kulturowo wrażliwych miar rozwoju społecznego i dobrostanu społecznego. Projekt realizowany jest w ramach grantu Narodowego Centrum Nauki w programie GRIEG.
More Bananas i Semcore partnerami biznesowymi
Agencje More Bananas i firma Semcore zostały partnerami biznesowymi. Mają wspólnie prowadzić i realizować działania marketingowe dla polskich i zagranicznych marek.
Julia Żugaj i konkurs na parówkowe śniadanie w kampanii Tarczyński
Marka Tarczyński wystartowała z nową akcją konkursową, w której zachęca do podzielenia się swoimi kreatywnymi przepisami na śniadanie z wykorzystaniem parówek z linii Tarczyński Naturalnie. To nie tylko okazja do dobrej zabawy w kuchni, ale również szansa na wygranie niepowtarzalnych nagród. Autor przepisu, który podbije serce Julii Żugaj,...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764