logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Jubileusz 25-lecia firmy Heidelberg Polska

  PR 17.06.2017, przeczytano 3253 razy
ilustracjastrzałka
Krzysztof Pindral, Prezes Zarządu Heidelberg Polska Sp. z o.o., podczas oficjalnego powitania gości.

Firma Heidelberg Polska Spółka z o.o. reprezentująca w Polsce koncern Heidelberger Druckmaschinen AG (Heidelberg), wiodącego dostawcę rozwiązań dla przemysłu poligraficznego, obchodzi w tym roku jubileusz 25-lecia swojego istnienia.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/jubileusz-25-lecia-firmy-heidelberg-polska,32829,artykul.html

9 czerwca br. dla klientów, partnerów biznesowych, przedstawicieli organizacji oraz prasy branżowej, szkół wyższych i średnich, firma Heidelberg Polska Sp. z o.o. zorganizowała uroczystą galę jubileuszową, która odbyła się w Sali Ziemi na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich.

Firma powstała po przekształceniu się w roku 1996 polskiego oddziału firmy Berthold & Stempel, która prowadziła swoją działalność na terenie Polski od początku lat dziewięćdziesiątych ubiegłego wieku. Od roku 2000 główna siedziba firmy znajduje się w Warszawie przy ul. Popularnej 82. Swoich przedstawicieli handlowych i serwisowych firma ma również w kilku głównych miastach Polski.

Wśród klientów firmy jest wiele drukarń z sektora prywatnego – polskiego ale i tego z udziałem kapitału zagranicznego. Także przedstawicieli sektora pozostającego w dalszym ciągu w rękach państwa, w tym drukarń wojskowych , a także reprezentację drukarń kościelnych, które odegrały bardzo ważną rolę w okresie przed i po zmianach w 1989 roku.

Heidelberg Polska dysponuje nowoczesnym zapleczem technicznym, pozwalającym na obsługę drukarń na terenie całego kraju. Doskonale przygotowany serwis, w którym pracują doświadczeni technicy i inżynierowie wielu specjalności, gwarantuje najwyższy standard wsparcia technicznego.

Od samego początku firma Heidelberg Polska postawiła na rozwój organiczny w oparciu o kompetentny zespół doradców, menadżerów produktów i inżynierów serwisu oraz rozbudowę struktur w oparciu o polskie zasoby.

Firma od zawsze starała się być partnerem dla swoich klientów w dyskusjach, przy podejmowaniu decyzji, w strategicznych wyborach niekiedy decydujących o przetrwaniu na tym tak szybko zmieniającym się rynku. Zawsze były to działania skuteczne, zapewniające powodzenie podejmowanych przedsięwzięć.

Z dumą mogę zaryzykować stwierdzenie, że dysponujemy najbardziej profesjonalnym zespołem, o interdyscyplinarnej wiedzy i kompetencjach, gotowym do sprostania wszelkim problemom czy wyzwaniom” – mówi Krzysztof Pindral, prezes zarządu Heidelberg Polska.

Andrzej Pągowski prezentuje grafikę przygotowaną na jubileusz firmy

Społeczna odpowiedzialność firmy

Heidelberg Polska aktywnie brała i bierze udział w pracach i inicjatywach organizacji oraz stowarzyszeń branżowych, a także działa na rzecz edukacji ze szczególnym uwzględnieniem projektów związanych z podwyższaniem kompetencji zawodowych uczniów i studentów.

Firma Heidelberg Polska aktywnie wspiera organizację wielu konferencji Polskiej Izby Druku, a także innych instytucji branżowych. Wspierała organizację kilkunastu edycji wystawy kalendarzy Vidical. Wieloletnie partnerowała przy organizacji Międzynarodowego Biennale Plakatu w Warszawie oraz takich wydarzeń jak Gala Złotego Gryfa, Bal Słowa Polskiego, konkurs Książka Roku, konkurs Art of Packaging, raport KPMG i PBKG na temat rynku poligraficznego.

Firma wspierała także takie projekty jak program rozwoju średniego kształcenia zawodowego EuroSkills (2008 r. Rotterdam), cykle wyjazdów Print Media Seminar w Heidelbergu dla grup studentów kilku uczelni wyższych, kształcących specjalistów poligrafów, Olimpiadę Wiedzy o Poligrafii (2017 r.).

Heidelberg Polska pomógł w wyposażeniu warsztatów szkolnych przy Zespole Szkół Poligraficzno-Księgarskich w Krakowie (luty 2010 r.) a trochę wcześniej także sal dydaktycznych przy ówczesnym Instytucie Poligrafii Politechniki Warszawskiej.

Szanując dorobek i tradycję musimy być przekonani, że jesteśmy gotowi do tego, aby w przyszłości być odpowiedzialnym i inspirującym partnerem, nadal wspólnie budując i przeobrażając polski przemysł poligraficzny” – dodaje Krzysztof Pindral.

Rozbudowana oferta produktów i usług na rynku polskim

Oferta Heidelberga obejmuje pełne portfolio maszyn i urządzeń niezbędnych w każdej drukarni. Są to mi.in.: zintegrowany system zarządzania i kontroli procesu produkcyjnego Prinect, oprogramowanie, RIP-y, stacje do elektronicznej impozycji, kalibracji i generowania profili ICC, zarządzanie realizacją zleceń i kosztami, rozwiązania W2P, naświetlarki CtP, proofery cyfrowe, wywoływarki.

Główny trzon oferty stanowią offsetowe maszyny arkuszowe w klasach formatowych od 35x50 cm, aż do 121x162 cm, wyposażone w zaawansowane systemy sterowania i moduły kontroli jakości reprodukcji oraz maszyny do druku cyfrowego w segmencie akcydensowym , opakowaniowym i druku przemysłowego: Primefire, Labelfire, Versafire, Omnifire.

Dalej złamywarki Stahlfolder , systemy krojenia Polar, maszyny introligatorskie do produkcji opakowań: składarko-sklejarki, maszyny sztancująco-tłoczące, linie do inspekcji arkuszy we współpracy z firmą MK Masterwork, maszyny do drukowania cyfrowego, maszyny wąsko wstęgowe Gallus , materiały eksploatacyjne: płyty offsetowe, obciągi, chemia itd., maszyny używane, inne urządzenia i akcesoria poligraficzne.

Całość uzupełnia rozbudowany system programów serwisowych dla maszyn nowych i używanych rozszerzany o nowoczesne rozwiązania związane z kompleksowymi usługami serwisowymi opartymi o rozwiązania w chmurze obliczeniowej, analizy Big Data i inteligentne portale interaktywne.

Krótka statystyka dokonań firmy

Ponad 250 systemów CtP. Ponad 550 nowych maszyn drukujących. Blisko 2.500 nowych zespołów drukujących i lakierujących. Setki maszyn introligatorskich. Dziesiątki maszyn cyfrowych. Ponad 50 techników i inżynierów serwisu wielu specjalizacji.

Kalendarz najważniejszych wydarzeń z historii firmy w Polsce

  • 1992 Rejestracja firmy w Polsce – polski oddział firmy Berthold & Stempel
  • Pierwszy open house w siedzibie na ul. Modlińskiej w Warszawie
  • Pierwsza maszyna sprzedana w Polsce
  • 1993 Pierwsza nowa maszyna w formacie B1
  • 1993 Instalacja pierwszej profesjonalnej stacji do obróbki graficznej DaVinci
  • 1995 Pierwsza maszyna rotacyjna firmy Harris
  • 1996 Rejestracja firmy pod nazwą Heidelberg Polska Sp. z o.o., jako oddział koncernu Heidelberger Druckmaschinen AG
  • 1996 Setny nowy zespół drukujący sprzedany w Polsce
  • 1997 Wprowadzenie do oferty maszyn cyfrowych Quickmaster DI
  • 1998 Oddział firmy na ul. Konwiktorskiej w gmachu ówczesnego Instytutu Poligrafii Politechniki Warszawskiej)
  • 1998-9 Ponad 100 zespołów drukujących sprzedanych w jednym roku finansowym
  • 1998 Oddział w Krakowie
  • 1999 Oddział w Poznaniu
  • 1999 Dołączenie do oferty maszyn wąsko wstęgowych Gallus
  • 1999 Sprzedaż pierwszego systemu CtP Heidelberg
  • 1999 CtP Bus roadshow (Kraków, Międzyzdroje, Wrocław, Gdańsk)
  • 2000 Wprowadzenie do portfolio materiałów eksploatacyjnych
  • 2000 Otwarcie nowej siedziby na ul. Popularnej w Warszawie
  • 2000- Wiele instalacji maszyn zwojowych (ok. 30 nowych maszyn)
  • 2000- dynamiczna sprzedaż maszyn 8-, 10- i 12-kol.
  • 2001 Targi Poligrafia w Poznaniu – największe stoisko w historii targów - stoisku o powierzchni blisko. 1000 m.kw.
  • 2004 Instalacja pierwszej nowoczesnej maszyny wąsko wstęgowej Gallus RCS
  • 2004 Wprowadzenie do oferty maszyn introligatorni opakowaniowej (sztance, składarko-sklejarki)
  • 2006 Sprzedaż setnego systemu CtP Heidelberg
  • 2006 CtP Bus roadshow (Kraków, Katowice, Wrocław, Poznań, Szczecin, Gdańsk, Bydgoszcz, Łódź, Warszawa, Lublin)
  • 2010 Sprzedaż pierwszej maszyny wielkoformatowej (VLF)
  • 2012 Sprzedaż pierwszej maszyny cyfrowej (Ricoh C901)
  • 2016 Wprowadzenie do oferty maszyn cyfrowych (Primefire, Labelfire, Versafire, Omnifire)

Źródło: Heidelberger Druckmaschinen AG

www.heidelberg.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Brother DCP-L2600D, DCP-L2622DW i DCP-L2640DN: urządzenia typu 3w1
Firma Brother wprowadza do oferty 3 wydajne monochromatyczne urządzenia laserowe 3w1. Modele DCP-L2600D, DCP-L2622DW i DCP-L2640DN są łatwe w konfiguracji oraz co ważne pozwalają na sprawne wygenerowanie wysokiej jakości wydruków. Urządzenia zostały tak stworzone, aby usprawnić proces druku i zmniejszyć jego koszt.
Sharp BP-C542WD, BP-C533WD i BP-C533WR: drukarki wielofunkcyjne
Sharp wprowadza trzy kolorowe urządzenia MFP (wielofunkcyjne) A4. Modele BP-C542WD, BP-C533WD i BP-C533WR dołączają do rosnącej linii produktów Sharp, zaprojektowanych dla dynamicznie zmieniających się, hybrydowych miejsc pracy przyszłości. Urządzenia gwarantują nowoczesną komunikację z rozbudowanymi funkcjami bezpieczeństwa oraz redukcję zużycia energii,...
Epson AM-C400 i AM-C550 - atramentowe drukarki A4
Epson kontynuuje rozwój autorskiej technologii druku atramentowego Heat-Free, rozszerzając ofertę dla biur o urządzenia wielofunkcyjne AM-C400 i AM-C550, które usprawniają pracę z dokumentami w formacie A4. Nowe modele zapewniają wszystkie cenione w produktach firmy Epson atuty związane z oszczędnością energii i wydajnością.
Opakowania z maszyną Revoria Press PC1120 w firmie Slodkie
Czekoladowa, karmelowa, bakaliowa – to kolejne linie słodyczy w firmie Slodkie. To producent personalizowanych słodyczy reklamowych, którego produkty z sukcesami uczestniczą w kampaniach największych światowych marek. Jest ich ponad 600 rodzajów, a każdy i dla każdego klienta musi być odpowiednio opakowany. Personalizacja opakowań, wysoka jakość, odpowiednie barwy – to tylko...
Stora Enso poinformowała, że stworzona przez tę firmę pianka opakowaniowa Papira jest z powodzeniem stosowana nie tylko w różnych branżach przemysłu, jako materiał zabezpieczający transportowane produkty, ale też służy do ochrony dzieł sztuki. Baiba – artystka używająca w swojej twórczości szkła – wykorzystuje materiał Papira do bezpiecznego...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764