logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Jubileusz PIAP podczas Wieczoru Branżowego PIAP 2017

  PR 01.03.2017, przeczytano 988 razy
ilustracjastrzałka

Siódma edycja Wieczoru Branżowego Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych była szczególnym wydarzeniem dla Zarządu i Członków Izby. Dokładnie 16 lutego br. PIAP obchodził 10-lecie istnienia organizacji na rynku. Wieczór Branżowy PIAP stał się więc doskonałą okazją do uczczenia tego szczególnego wydarzenia.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/jubileusz-piap-podczas-wieczoru-branzowego-piap-2017,31638,artykul.html

- Bardzo cieszy nas coraz większa popularność Wieczoru Branżowego PIAP, z roku na rok wydarzenie cieszy się coraz większym zainteresowaniem ze strony firm Członkowskich. W tym roku z uwagi na przypadający Jubileusz 10-lecia Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych staraliśmy się, aby wydarzenie było szczególnie uroczyste i zapadło uczestnikom na długo w pamięci. Wieczór Branżowy Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych po raz kolejny udowodnił jak istotna jest integracja firm z branży. Miła atmosfera, rozmowy prywatne i biznesowe pozwalają lepiej poznać się firmom zrzeszonym w PIAP. Po raz kolejny formuła wydarzenia sprawdziła się w 100% - mówi Katarzyna Wojniak, Dyrektor Biura Zarządu PIAP.

Wieczór Branżowy PIAP i Jubileusz 10-lecia Izby odbył się w Restauracji STIXX BAR&GRILL w Warszawie.

- Dziękuję Polskiej Izbie Artykułów Promocyjnych za zaproszenie naszej firmy do świętowania wieczoru branżowego połączonego z 10-leciem istnienia PIAP-u , które odbyło się w tak zacnym gronie firm z branży. Dla mnie, jako nowego członka to wspaniałe wydarzenie, które dało mi możliwość personalnego poznania właścicieli firm, nie tylko od strony służbowej, przy lampce dobrego wina, pysznym jedzeniu i wspaniałych doznaniach muzyczno-tanecznych w przemiłej, karnawałowej atmosferze. To również doskonała okazja do świętowania okrągłych rocznic firm i ich uhonorowania, jak również poznania dobrych i słabszych aspektów branży. Jestem mile zaskoczona życzliwością gości, a cała impreza to prestiż istnienia organizacji. Jestem zaszczycona przystąpieniem do jej grona - mówi Joanna Wołczyk, właścicielka agencji K2-DESIGN.

Podczas wydarzenia odbyła się uroczysta Gala PIAP w trakcie, której reprezentanci Zarządu PIAP zainaugurowali oficjalnie Jubileusz 10-lecia Izby - był tort, życzenia i podziękowania. Polska Izba Artykułów Promocyjnych podczas wieczoru otrzymała liczne gratulacje i życzenia dalszych sukcesów od samych Członków Izby jak również od przedstawicieli targów i mediów branżowych.

- Serdecznie dziękujemy za wszelkie gratulacje i pamiątkowe statuetki! Te wszystkie bardzo miłe gesty, nie pozwalają nam zapomnieć po co nasza organizacja istnieje. Z roku na rok rośniemy w siłę i stanowimy coraz mocniejszy głos branży - mówi Katarzyna Wojniak.

Podczas części oficjalnej Wieczoru Branżowego PIAP tradycyjnie wręczono statuetki z okazji okrągłych Jubileuszy firm Członkowskich. Jubileusze 2017 świętowały firmy: Texet Poland Sp. z o.o.(10 lat), Daicon Sp. z o.o. Sp.k.-Reklamowe24 (10lat), Mart's Martyna Konowrocka (10 lat), Gratisownia.pl (10 lat), Art Open Studio Reklamy (10lat), EBLIS B&L (15 lat), Polibiuro Agencja Reklamowa (15 lat), ITAMAR Group Sp. z o.o.(15 lat), GJC Inter Media Sp. z o.o.(15 lat), Słodkie Upominki (20 lat), P.P.U.H. Ultrek (25 lat), Firma Kulik Sp. j.(25 lat), Gatex Sp. z o.o.(25 lat), HAPPY GIFTS EUROPE (25 lat), Stefania Zakład Galanterii Skórzanej (25 lat), Raster R. Nowak i S-KA sp. j (25 lat), Kleen-Tex Polska Sp. z o.o. (50 lat).

Zarząd Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych raz jeszcze składa serdeczne gratulacje wszystkim Jubilatom PIAP i dziękuje Sponsorom i wszystkim uczestnikom Wieczoru Branżowego PIAP 2017.

- W PIAP jesteśmy od samego początku, uczestniczyliśmy chyba we wszystkich dotychczasowych imprezach, jednak jubileuszowy event z okazji 10-lecia był absolutnie wyjątkowy pod każdym względem. Jesteśmy zbudowani, że branża integruje się w sposób tak fajny i skuteczny. To tytaniczna praca, która po 10 latach wydała owoce. Dziękujemy za piękny wieczór. Najszczersze wyrazy uznania dla Pani Dyrektor oraz Pani Prezes i całego Zarządu. Jesteśmy przekonani, że członkostwo w PIAP to powód do radości i dumy – podkreślają Artur i Ewa Ogiegło z Agencji Reklamowej Artigraf.

Źródło: Polska Izba Artykułów Promocyjnych

www.piap-org.pl

Dodatkowe informacje:

Gospodarzami wydarzenia były firmy: Polska Izba Artykułów Promocyjnych, 12M Alicja Wąsowska, Agencja Reklamowa Brandgraf, ASGARD Sp. z o.o., AWIH Zbigniew Zieliński, Brandfathers Group Sp. z o.o.,CAPIRA Sp. z o.o.,Sp.K., CiTRON GROUP, Guapa Produkcja Sp. z o.o., Macma Polska Sp. z o.o., Mid Ocean Brands Polska Sp. z o.o., Maxim Ceramics Sp. z o.o., Sp .K, Mount Blanc Sp. z o.o., SDX Towels Sp. z o.o., Texet Poland Sp. z o.o..

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764