logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Jubileuszowa 15. edycja Konkursu Biuletynów Firmowych

   19.05.2015, przeczytano 1896 razy
ilustracjastrzałka

Nowe kategorie i zmiany w Jury to główne zmiany w jubileuszowej edycji Konkursu Biuletynów Firmowych, która wystartowała 19 maja 2015 r.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/jubileuszowa-15.-edycja-konkursu-biuletynow-firmowych,24898,artykul.html

Udział w Konkursie to doskonała okazja, by zdobyć najwyższe miejsca w tej rywalizacji, porównać własny magazyn custom publishing z publikacjami innych organizacji, skorzystać z opinii Jury, a także porównać jakość swojej pracy i zdobyć prestiż zarówno w firmie, jak i w branży.

Tegoroczna edycja Konkursu przynosi wiele zmian. Główna z nich to rozszerzenie kategorii konkursowych dotyczących publikacji elektronicznych, projektów jednorazowych (podział na wydania jednorazowe biuletynu i projekty korporacyjne) oraz wprowadzenie projektu multimedialnego.

– Zmiany w Konkursie są odpowiedzią na rozwój rynku custom publishing, na którym coraz większą rolę odgrywają publikacje elektroniczne. Całkowitym novum jest projekt multimedialny. Wideo jest coraz popularniejszym kanałem komunikacji w firmach. Wierzymy, że biuletyny wideo, które powoli zaczynają pojawiać się w Polsce, będą w przyszłości stanowić cenny kanał komunikacji z odbiorcami – mówi Tomasz Kościelny, dyrektor zarządzający Agencji custom publishing Agape, która jest organizatorem Konkursu.

Nowości dotyczą również składu Jury. Prace w Konkursie Biuletynów Firmowych 2015 będą oceniać:

  • Tomasz Kościelny, dyrektor zarządzający Agencji Agape, przewodniczący Jury,
  • Hubert Zawadzki, dyrektor ds. public relations agencji PR Binaria Communications,
  • Karolina Dulnik, ekspert w dziedzinie komunikacji wewnętrznej, właścicielka DULNIK communico,
  • Katarzyna Jabłońska, Senior Account Manager w Citybell Consulting,
  • Zofia Kościelna, dziennikarka i redaktor branży custom publishing,
  • Agnieszka Madej, dyrektor wydawnicza Agencji Agape,
  • Zuzanna Sandomierska-Moroz, grafik i infografik prasowy, Prószyński Media,
  • Małgorzata Żurniewicz-Turno, grafik Agencji Agape,
  • Ernest Wencel, reżyser, TVHR.pl,
  • Andrzej Tuka, redaktor prowadzący, magazyn branży poligraficznej Vidart.

Ważną zmianą jest też możliwość wyboru opcji startu w Konkursie. Firmy mogą brać udział w tegorocznej edycji Konkursu na dwa sposoby:

1. bezpłatnie, do wyboru płatne pakiety doradcze (bez konieczności ich zamawiania),

2. płatnie, w zamian uczestnicy otrzymują dwa pakiety doradcze w cenie udziału (Raport o zwycięzcach z bazą pdfów i Szczegółowe informacje statystyczne).

– Ta propozycja to odpowiedź na głosy uczestników poprzednich edycji, którzy wyrazili ją w pokonkursowych badaniach ankietowych  – dodaje Tomasz Kościelny.

Prace konkursowe wraz z formularzem zgłoszeniowym można nadsyłać do 1 lipca 2015 r. na adres Agencji custom publishing Agape. Regulamin Konkursu i formularz zgłoszeniowy znajdują się na stronie Konkursu (http://www.agape.com.pl/konkurs/konkurs_biuletynow_firmowych.html)

Konkurs wspierają:

Patroni honorowi: Związek Firm Public Relations, Międzynarodowe Stowarzyszenie Ekspertów ds. Komunikacji w Biznesie Polska (IABC/Poland), Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB, PTKS – Polskie Towarzystwo Komunikacji Społecznej

Partner merytoryczny: TVHR

Partnerzy: DULNIK communico, Centrum Jakości Prasy Firmowej

Sponsorzy: SARE

Patroni medialni: „Biuletyn o Biuletynach”, Blog o custom publishing, Blog o newsletterach, Blog o komunikacji i mediach, Proto.pl, Signs.pl, „Marketer+”, „Vidart”, Portalmedialny.pl.

Źródło: Agape

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Agencja eventowa El Padre już po raz czwarty zdobyła tytuł Agencji Roku w konkursie organizowanym przez Meeting Planner. Z uroczystej gali rozdania nagród zespół wrócił również ze statuetką w kategorii Kongres.
Transform Awards: 5 londyńskich statuetek dla Touchideas
Agencja Touchideas zdobyła aż pięć statuetek podczas jubileuszowej XV edycji międzynarodowego konkursu Transform Awards 2024, który zakończył się właśnie w Londynie.
Zwycięzcy Sony World Photography Awards 2024
Podczas uroczystej gali w Londynie World Photography Organisation ogłosiła zwycięzców klasyfikacji generalnej konkursu Sony World Photography Awards 2024. Odbywająca się już po raz 17. ceremonia wręczenia nagród jest ważnym corocznym wydarzeniem, które ma na celu wyróżnienie najlepszych fotografów i zaprezentowanie zdjęć i historii, które w...
Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon
17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy...
Kierunek świętuje Dzień Kreatywności
Agencja reklamowa Kierunek Kreatywny świętując Międzynardowy Dzień Kreatywności 21 kwietnia, przygotowała na swoich social media mini konkurs, w którym do wygrania są plakaty przygotowane we współpracy z krakowską artystką MAD MOJO.  
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764