logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Jubileuszowa edycja Festiwaldruku.pl

   14.03.2018, przeczytano 934 razy
ilustracjastrzałka

Największe w drugiej połowie roku targi reklamy i poligrafii obchodzą w tym roku wyjątkową, 10. edycję. Już ostatnie lata pokazały dynamiczny wzrost imprezy, ubiegłoroczna odsłona skupiła 250 wystawców targów i zanotowała 20% wzrost odwiedzających, a wydarzeniu towarzyszyły liczne wydarzenia dodatkowe: konferencje, warsztaty, pokazy, szkolenia oraz konkursy branżowe. Nie inaczej będzie w tym roku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/jubileuszowa-edycja-festiwaldruku.pl,35801,artykul.html

10. edycja targów reklamy i poligrafii reklamowej ponownie będzie podzielona na dwa sektory branżowe: dostawcy mediów i maszyn oraz  reklama & marketing. Jak podkreśla organizator, ta segmentacja sprawdziła się doskonale podczas ostatnich edycji i spełniła oczkowania zarówno wystawców, jak i odwiedzających targi.

Z roku na rok widzimy coraz większe zainteresowanie naszymi targami. Coraz szybciej znikają też wolne powierzchnie, w szczególności w sektorze dedykowanym szeroko pojętej poligrafii reklamowej. Wystawcy z zeszłego roku potwierdzili obecność na tegorocznej edycji, a już teraz zostały nam ostatnie wolne powierzchnie. Cieszą nas pozytywne opinie i lojalność naszych stałych wystawców, a także duże zainteresowanie kolejnymi, debiutującymi firmami na targach – mówi Monika Opałka, Dyrektor Sprzedaży OOH magazine, organizatora Festiwalu.

ilustracjastrzałka
ilustracjastrzałka
ilustracjastrzałka

Dla zwiedzających organizatorzy przygotowali ponownie różnorodne wydarzenia dodatkowe: konferencje, warsztaty, pokazy, szkolenia oraz konkursy branżowe. Kolejny raz odbędzie się także konkurs o Złoty Medal Festiwalu – na najbardziej innowacyjne produkty, maszyny i oprogramowania, jakie będą prezentowane na targach. Dużym zainteresowaniem w 2017 roku cieszyły się pokazy oklejania samochodów – Car Wrapping Show, warsztaty z druku na tekstyliach czy premierowe pokazy urządzeń. Harmonogram wydarzeń dodatkowych jest obecnie w fazie przygotowania.

Wydarzeniu towarzyszyć będzie kolejna edycja Raportu Dostawców Mediów i Maszyn – największej publikacji o rynku poligrafii reklamowej oraz opakowań i druku etykiet.

FestiwalDruku.pl odbędzie się w EXPO XXI w Warszawie, 12-13 września 2018 r. Organizatorem targów i wydawcą Raportu jest OOH magazine. Wydarzenie objęte jest jak co roku patronatem medialnym Signs.pl.

Źródło: OOH magazine

www.festiwaldruku.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
,

Gift exclusive 2012.
Liczę, liczę i wychodzi 8.

avatar użytkownika
,

A jak liczysz?  

,

Liczę wg historii na stronie festiwalu.

Ale wiadomo, w historii zdarzały się białe plamy, więc może tak jest i w tym przypadku.
  

avatar użytkownika
,

To raczej nie białe plamy, ale niezbyt czytelna informacja o poprzednich edycjach. Edycja Gift exclusive 2012 nie była pierwszą, a według informacji znajdującej się na stronach organizatora - czwartą.  

,

Więc jednak białe plamy.  

avatar użytkownika
,

Nie ma tam żadnej białej plamy - jest informacja, której nie doczytałeś.  

,

Jest informacja o 4 edycji targów gift exclusive.
A to oznacza, że tegoroczna edycja festiwalu druku nie może być 10., skoro pierwsze 4 były gift exclusive.
Ale to tylko logika, a w reklamie, która jest przecież sztuką umowności, można takie rzeczy naciągać a nawet pomijać.
  

avatar użytkownika
,

Każda forma komunikacji jest umowna, bo jest kontaktem pośrednim. Już samo użycie języka wymaga umowy, która określa jak rozumiemy pojęcia. Ty na przykład uważasz z jakiegoś powodu, że targi Gift Exclusive nie mogą być wliczane, organizator rozumie to inaczej. Wygląda na to, że nie zawarliście skutecznej umowy w kwestiach językowych. Chyba znowu nie zmieściłeś się w grupie docelowej.  

,

Dobrze, że Ty się mieścisz. A przecież znając Twój niezłomny charakter, nie zgodziłbyś się patronować czemuś szemranemu czy naciąganemu...
Z kolei "jubileusz" brzmi tak dumnie, że można się zapomnieć i popatronować, nawet jeśli naprawdę jest 6. A przecież 6 też jest fajne, takie szkolne.
  

avatar użytkownika
,

Ostrożnie! Początkowo nie dopatrzyłeś się informacji, która na stronie była. Jak się jednak dobrze przyjrzałeś - zobaczyłeś. Jak się jeszcze lepiej przyjrzałeś - usłyszałeś szemranie. Może lepiej odpuścić, bo nie wiadomo czym się to wpatrywanie za chwilę skończy...!  

,

Jestem bardzo ostrożny.
I jak liczę to:
1, 2, 3, 4.
1, 2, 3, 4, 5, 6.
I nijak nie mogę dojść do 10.
  

avatar użytkownika
,

Może to szemranie Cię rozprasza?  

,

A może, po prostu przy, zachowaniu zdrowego rozsądku do 10 nie da się w tej sytuacji doliczyć?
Szkoda, bo przecież jubileusz to taka fajna rzecz.
  

Najnowsze w tym dziale

Rusza nowy cykl szkoleń online i warsztatów z drukowania 3D oraz pokrewnych technologii. CadXpert – wiodący dystrybutor drukarek 3D i skanerów 3D – przygotował serię bezpłatnych szkoleń online oraz szkoleń stacjonarnych, które mają przybliżyć technologie przyrostowe, urządzenia i materiały do druku 3D, a także ich zastosowania. Udział we...
Kampania Nałęczowianki z odświeżonym wizerunkiem
Nowoczesność zakorzeniona w tradycji – oto nowy, odświeżony wizerunek wody mineralnej Nałęczowianka. Rebrandingowi towarzyszy ogólnopolska kampania reklamowa.
PSPR wybrało nowe władze
Członkowie Polskiego Stowarzyszenie Public Relations na walnym zebraniu członków 8 lutego 2019 roku w Katowicach wybrali nowy zarząd i radę nadzorczą. Na czele PSPR stanęła Luiza Jurgiel-Żyła, wiceprezesami zostali Emilia Zakrzewska i Bartosz Milczarczyk. W zarządzie znaleźli się także Agnieszka Bednarczyk i Cyprian Maciejewski.
Badanie: Sport potrzebuje sponsorów
Ponad połowa Polaków lepiej ocenia firmy angażujące się w sponsoring sportu i kultury od tych, które się nie angażują. W ciągu ostatnich 10 lat wzrósł odsetek osób, które uważają, że sponsoring jest potrzebny w sporcie, zmalał zaś odsetek tych, którzy są zdania, że kultura potrzebuje sponsorów. Co piąty Polak przyznaje, że...
Ruszyła zimowa kampania reklamowa Frosty
FRoSTA wystartowała z nową kampanią, która potrwa do końca marca. Spoty, będące nową odsłoną kampanii „Mówimy jak jest”, emitowane są w stacjach telewizyjnych i radiowych. Podkreślają zalety produktów FRoSTY – brak dodatków do żywności oraz ich wysoką jakość. W kreacjach zobaczymy Mexican Chicken – kurczak z ryżem po...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764