logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Jubileuszowa edycja Festiwaldruku.pl

   14.03.2018, przeczytano 1499 razy
ilustracjastrzałka

Największe w drugiej połowie roku targi reklamy i poligrafii obchodzą w tym roku wyjątkową, 10. edycję. Już ostatnie lata pokazały dynamiczny wzrost imprezy, ubiegłoroczna odsłona skupiła 250 wystawców targów i zanotowała 20% wzrost odwiedzających, a wydarzeniu towarzyszyły liczne wydarzenia dodatkowe: konferencje, warsztaty, pokazy, szkolenia oraz konkursy branżowe. Nie inaczej będzie w tym roku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/jubileuszowa-edycja-festiwaldruku.pl,35801,artykul.html

10. edycja targów reklamy i poligrafii reklamowej ponownie będzie podzielona na dwa sektory branżowe: dostawcy mediów i maszyn oraz  reklama & marketing. Jak podkreśla organizator, ta segmentacja sprawdziła się doskonale podczas ostatnich edycji i spełniła oczkowania zarówno wystawców, jak i odwiedzających targi.

Z roku na rok widzimy coraz większe zainteresowanie naszymi targami. Coraz szybciej znikają też wolne powierzchnie, w szczególności w sektorze dedykowanym szeroko pojętej poligrafii reklamowej. Wystawcy z zeszłego roku potwierdzili obecność na tegorocznej edycji, a już teraz zostały nam ostatnie wolne powierzchnie. Cieszą nas pozytywne opinie i lojalność naszych stałych wystawców, a także duże zainteresowanie kolejnymi, debiutującymi firmami na targach – mówi Monika Opałka, Dyrektor Sprzedaży OOH magazine, organizatora Festiwalu.

ilustracjastrzałka
ilustracjastrzałka
ilustracjastrzałka

Dla zwiedzających organizatorzy przygotowali ponownie różnorodne wydarzenia dodatkowe: konferencje, warsztaty, pokazy, szkolenia oraz konkursy branżowe. Kolejny raz odbędzie się także konkurs o Złoty Medal Festiwalu – na najbardziej innowacyjne produkty, maszyny i oprogramowania, jakie będą prezentowane na targach. Dużym zainteresowaniem w 2017 roku cieszyły się pokazy oklejania samochodów – Car Wrapping Show, warsztaty z druku na tekstyliach czy premierowe pokazy urządzeń. Harmonogram wydarzeń dodatkowych jest obecnie w fazie przygotowania.

Wydarzeniu towarzyszyć będzie kolejna edycja Raportu Dostawców Mediów i Maszyn – największej publikacji o rynku poligrafii reklamowej oraz opakowań i druku etykiet.

FestiwalDruku.pl odbędzie się w EXPO XXI w Warszawie, 12-13 września 2018 r. Organizatorem targów i wydawcą Raportu jest OOH magazine. Wydarzenie objęte jest jak co roku patronatem medialnym Signs.pl.

Źródło: OOH magazine

www.festiwaldruku.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
,

Gift exclusive 2012.
Liczę, liczę i wychodzi 8.

avatar użytkownika
,

A jak liczysz?  

,

Liczę wg historii na stronie festiwalu.

Ale wiadomo, w historii zdarzały się białe plamy, więc może tak jest i w tym przypadku.
  

avatar użytkownika
,

To raczej nie białe plamy, ale niezbyt czytelna informacja o poprzednich edycjach. Edycja Gift exclusive 2012 nie była pierwszą, a według informacji znajdującej się na stronach organizatora - czwartą.  

,

Więc jednak białe plamy.  

avatar użytkownika
,

Nie ma tam żadnej białej plamy - jest informacja, której nie doczytałeś.  

,

Jest informacja o 4 edycji targów gift exclusive.
A to oznacza, że tegoroczna edycja festiwalu druku nie może być 10., skoro pierwsze 4 były gift exclusive.
Ale to tylko logika, a w reklamie, która jest przecież sztuką umowności, można takie rzeczy naciągać a nawet pomijać.
  

avatar użytkownika
,

Każda forma komunikacji jest umowna, bo jest kontaktem pośrednim. Już samo użycie języka wymaga umowy, która określa jak rozumiemy pojęcia. Ty na przykład uważasz z jakiegoś powodu, że targi Gift Exclusive nie mogą być wliczane, organizator rozumie to inaczej. Wygląda na to, że nie zawarliście skutecznej umowy w kwestiach językowych. Chyba znowu nie zmieściłeś się w grupie docelowej.  

,

Dobrze, że Ty się mieścisz. A przecież znając Twój niezłomny charakter, nie zgodziłbyś się patronować czemuś szemranemu czy naciąganemu...
Z kolei "jubileusz" brzmi tak dumnie, że można się zapomnieć i popatronować, nawet jeśli naprawdę jest 6. A przecież 6 też jest fajne, takie szkolne.
  

avatar użytkownika
,

Ostrożnie! Początkowo nie dopatrzyłeś się informacji, która na stronie była. Jak się jednak dobrze przyjrzałeś - zobaczyłeś. Jak się jeszcze lepiej przyjrzałeś - usłyszałeś szemranie. Może lepiej odpuścić, bo nie wiadomo czym się to wpatrywanie za chwilę skończy...!  

,

Jestem bardzo ostrożny.
I jak liczę to:
1, 2, 3, 4.
1, 2, 3, 4, 5, 6.
I nijak nie mogę dojść do 10.
  

avatar użytkownika
,

Może to szemranie Cię rozprasza?  

,

A może, po prostu przy, zachowaniu zdrowego rozsądku do 10 nie da się w tej sytuacji doliczyć?
Szkoda, bo przecież jubileusz to taka fajna rzecz.
  

Najnowsze w tym dziale

Bunge Polska, lider rynku w kategorii margaryny i miksy w kubkach*, rusza z kampanią promującą nowe produkty pod marką SmakoWita – pasty z ziaren fasoli. Agencją odpowiedzialną za kreację i media jest FENO.
W GLS przesyłki w Black Friday dostarczał kurier-ninja
W tym roku z okazji Black Friday firma kurierska GLS Poland przygotowała wyjątkową kampanię budującą świadomość swojej marki wśród konsumentów e-commerce. W jej ramach, kurier zyskał nowe oblicze i stał się kurierem-ninja. Niezawodnie, szybko i zwinnie dostarczającym zakupy upolowane w ten doskonale wszystkim znany czarny piątek.
Nikon z przyjemnością informuje o opublikowaniu wersji 1.3.0 oprogramowania NX Field, najnowszej odsłony systemu do zdalnego fotografowania dla profesjonalnych agencji fotograficznych. Uaktualnione oprogramowanie obsługuje nagrywanie filmów modelem Nikon Z 9, pełnoklatkowym bezlusterkowcem formatu FX i poszerza możliwości zdalnego fotografowania.
“Dzień na U” to dzień, w którym kobiety i mężczyźni potwierdzają swoje zdrowie, nie szukając wymówek w postaci braku czasu. To inicjatywa Fundacji Rak'n'Roll, której celem jest nagłaśnianie potrzeby regularnego wykonywania badań profilaktycznych (m.in. badań USG), a także przekonanie pracodawców, że warto zadbać o zdrowie...
Polski PR spotkał się podczas PSPR Day
Ponad setka uczestników wzięła udział w Warszawie w PSPR Day - „święcie polskiego PR”. W tej edycji wydarzenie organizowane przez Polskie Stowarzyszenie Public Relations zdominowane zostało przez szereg zagadnień rynku pracy oraz kształtujących się wyzwań kompetencyjnych. Finałem konferencji była uroczystość wręczenia nagrody za całokształt dorobku. „Lwa PR”...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764