logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Jubileuszowa edycja Remadays Kiev 2019: Podsumowanie

  PR 27.03.2019, przeczytano 1390 razy
ilustracjastrzałka

W centrum wystawienniczym IEC-EXPO Kiev swoją ofertę mogło zaprezentować ponad 100 wystawców. Najnowsze osiągnięcia producentów, importerów i dystrybutorów produktów i usług reklamowych mogło podziwiać wielu profesjonalistów z branży reklamy i poligrafii.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/jubileuszowa-edycja-remadays-kiev-2019%3A-podsumowanie,381825,artykul.html

Stolica Ukrainy gościła specjalistów branży artykułów reklamowych już po raz dziesiąty. Wystawcy mieli okazję zaprezentować się w sektorach: Gifts&Textile, Sign&Visual, Tech&Print. Jubileuszowa edycja RemaDays Kiev stała się prawdziwym świętem reklamy. Swoje chwile mieli także przedstawiciele firm, których produkty i usługi, dzięki swojej innowacyjności, wzbudziły największe zainteresowanie wśród zwiedzających. Już pierwszego dnia imprezy poznaliśmy laureatów w konkursie „Korony Reklamy”.

Podczas wieczoru wystawców który się odbył w klubie bowlingowym „Kosmix” statuetki trafiły do rąk przedsiębiorców liderujących na rynku branżowym w pięciu kategoriach – Gifts, Sign&Visual, Importer, Tech oraz Print. 15 marca ogłoszone zostały wyniki w rywalizacji na najlepsze upominki reklamowe roku. Wyróżnienia przyznano w pięciu segmentach. O wyborze laureatów „Gifts of The Year” decydowali zwiedzający oddając swoje głosy na najpopularniejsze gadżety w poszczególnych przedziałach cenowych.

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

Podczas kijowskiej imprezy wystawienniczej spore emocje przezywali także sami goście. W tradycyjnej „Loterii dla zwiedzających” tym razem do wygrania był telewizor Samsung.

Targi Reklamy i Poligrafii w Kijowie były okazją nie tylko do zapoznania się z najnowocześniejszymi rozwiązaniami i produktami, ale także okazją do poszerzenia swojej wiedzy. Takiej której wykorzystanie zapewnić może jeszcze większą skuteczność działania na niezwykle wymagającym rynku. Przez trzy dni zarówno wystawcy jak i zwiedzający mogli wysłuchać prelekcji organizowanych w ramach RemaCongress. Specjalistyczny cykl wykładów organizowany był wspólnie z partnerami medialnymi RemaDays Kijów, Stowarzyszeniem Producentów i Importerów Reklamy i Gadżetów Reklamowych Ukrainy (AVIRSU), Ukraińskim Stowarzyszeniem Przemysłu Wizualnego (UAVI), Czasopismem Poligraficznym PrintPlus.

Niezmiennie jednak największymi osiągnięciami zakończonej dziewiątej edycji targów Reklamy i Poligrafii RemaDays Kijów pozostały możliwości – zapoznania się z najnowszymi trendami branży reklamy i poligrafii oraz poszerzenia kontaktów biznesowych. Do zobaczenia w 2020 roku.

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

  • Pełna galeria z wydarzenia dostępna TUTAJ

Źródło: GJC Inter Media

www.gjc.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Przyszłość druku już tu jest - podsumowanie DTF Trendy 2024
W dniach 19-21 marca br. w API.PL odbyły się 3 dniowe spotkania DTF TRENDY 2024. Zorganizowano je, aby pokazać, jak technologia DTF się rozwija i jakie nowe rozwiązania pojawiają się na rynku. 
Zmiany w zarządzie ECCO Network
Globalna sieć agencji public relations Ecco Network, reprezentowana w Polsce przez - On Board Think Kong (OBTK) powiększa zarząd.
Uwagę w sklepach przyciągają dziś cyfrowe kioski
W dobie rosnącej cyfryzacji zakupów, najnowszy raport firmy doradczo-technologicznej Future Mind rzuca światło na znaczące różnice w percepcji konsumentów na temat technologii sklepowych. Wzbudzające niegdyś zdumienie kasy samoobsługowe stały się naturalnym elementem polskiego retailu, a konsumenci nie postrzegają ich już jako innowacji czy nowinki. Obecnie niewiadomą dla wielu...
Fundacja Bądź rozpoczęła kampanię 1,5 proc. podatku
W tym tygodniu rozpoczęła się kampania Fundacji Małgosi Braunek Bądź zachęcająca do przekazywania 1,5 proc. podatku na jej działania statutowe. Kampanię wspiera seria spotów reklamowych w których udział wzięli m. in. Jakub Żulczyk oraz Wojciech Eichelberger.
Streetcom z kampanią influencer marketingową dla Philips
Agencja Streetcom wygrała przetarg i zrealizuje kampanię influencer marketingową dla urządzeń z linii Philips OVI. Głównym celem realizowanych działań jest poszerzanie świadomości i budowanie zaufania do nowej kategorii produktów oraz wygenerowanie pozytywnego buzz w sieci. Działania potrwają do końca kwietnia br.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764