logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Jubileuszowa konferencja Nec Competence Days 2019

  PR 21.11.2019, przeczytano 1172 razy
ilustracjastrzałka

W Krakowie odbyła się 10 edycja konferencji NEC Competence Days. To największe w Polsce wydarzenie dla integratorów sektora nowoczesnych technologii audio - wideo oraz dynamicznie rosnącego rynku meeting rooms, które obejmuje szereg prezentacji, warsztatów oraz strefę Expo. Tegoroczna edycja była wyjątkowa ze względu na potrójny jubileusz – 120 lat firmy NEC Corporation, 25 lat NEC Display Solutions w Polsce oraz 10 lat konferencji NEC Competence Days.  Rekordowa była też tegoroczna frekwencja – na spotkanie przybyło ponad 370 gości z całej Polski i zagranicy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/jubileuszowa-konferencja-nec-competence-days-2019,384802,artykul.html

Konferencja NEC Competence Days odbyła się po raz pierwszy w nowoczesnej przestrzeni hotelu Metropolo by Golden Tulip, gdzie do dyspozycji gości oddano prawie 800 m2 specjalnej strefy Expo, w której odbywały się pokazy najnowszych produktów i rozwiązań z sektora AV i meeting rooms. Spotkanie pełne było też merytorycznych prezentacji na najwyższym poziomie, jak również potężnej dawki praktycznej wiedzy przekazywanej uczestnikom m.in. w trakcie aż 15 sesji warsztatowych Hands On! Były to pokazy działania poszczególnych rozwiązań prowadzone dla małych grup uczestników, z możliwością testowania sprzętu i prowadzenia dyskusji.

- Aktualnie, branżowych szkoleń dostępnych jest bardzo dużo. Jednak, na tle pozostałych, to właśnie konferencja NEC Competence Days 2019  jest przykładem idealnego balansu pomiędzy ilością informacji marketingowych, a merytorycznymi i technicznymi danymi  o rozwiązaniach i produktach. Tym bardziej, że najnowsze urządzenia z sektora AV można było zobaczyć na żywo podczas warsztatów Hands On! - powiedział Arkadiusz Rogoziński z firmy SLX Systemy Audowizualne.

Podczas konferencji NEC Display Solutions zaprezentował szerokie portfolio rozwiązań dedykowanych dla sektora AV i rynku meeting rooms, bazujących na monitorach, projektorach oraz produktach LED. Wśród nowości na szczególną uwagę zasługują: seria monitorów interaktywnych CB, nowy InfinityBoard 2.1 wyposażony w kamerę Huddly IQ, monitory do budowy ścian wideo z automatyczną kalibracją kolorymetryczną i niezwykle wąską ramką ekranu wynoszącą zaledwie 0.44mm oraz projektory laserowe LCD z opatentowanym, szczelnym silnikiem światła. Dodatkowo zaprezentowane zostało oprogramowanie ProAssist pozwalające na bardzo szczegółową kontrolę instalacyjnych projektorów NEC oraz ich adjustację kolorymetryczną – to szczególnie ciekawa nowość, której poświęcono osobny warsztat Hands On. Uczestnicy mogli zobaczyć również ekran wideo oparty o moduły LED p1.5 oraz cały przekrój monitorów wielkoformatowych NEC.

- Od 10 lat NEC Competence Days to najważniejsze wydarzenie roku w branży nowoczesnych technologii AV. To miejsce edukacji, spotkań, rozmów o trendach i dalszym rozwoju tej branży. W tym roku po raz pierwszy dużo rozmawialiśmy o rynku „meeting rooms&collaboration” - ten temat przewijał się w wielu prezentacjach oraz warsztatach, ukazując potrzeby i potencjał tego sektora. Cieszy fakt, iż po raz kolejny zebraliśmy tyle głosów uznania, dotyczących zarówno części merytorycznej, jak i całej organizacji imprezy. Nie pozostaje nic innego, jak zacząć przygotowania do edycji 2020. Już dzisiaj serdecznie zapraszamy! – powiedział Mariusz Orzechowski, General Manager Central South East Europe.

Specjalna edycja NEC Competence Days nie mogła odbyć się bez specjalnego wieczoru, w trakcie którego świętowano potrójny jubileusz. Podczas uroczystej gali przyznano po raz drugi nagrody NEC Awards, które są wyrazem uznania dla Partnerów NEC Display Solutions i formą podziękowania im za roczne osiągnięcia i współpracę. Wyjątkowo, w ramach jubileuszowej edycji, przyznano również specjalne statuetki NEC STAR dla firm i osób, które uhonorowano za podsumowanie całościowej współpracy z NEC Display Solutions w Polsce na przestrzeni 25 lat.

Statuetki NEC Awards  2019 trafiły  do:

  • ARPOL - zwycięzca w kategorii Wdrożenie Roku
  • Telbud Electronics - zwycięzca w kategorii Wdrożenie Roku
  • Integrated Solutions - zwycięzca w kategorii Projekt Digital Signage
  • Image Recording Solutions Pomorze  - zwycięzca w kategorii Edukacja
  • AV Consulting  - zwycięzca w kategorii Debiut Roku
  • Perfect Displays  - zwycięzca w kategorii Firma Roku

8 “Oskarów za całokształt” – czyli nagród NEC STAR odebrali:

  • Cine Project Polska
  • Edbak
  • Image Recording Solutions  
  • Komputronik
  • MAGIT
  • Perfect Displays
  • RGBS Systemy Audiowizualne
  • oraz Bogusław Wróbel z firmy Infobox.

ilustracjastrzałka

- Dla nas 25-lecie obecności firmy NEC Display Solutions w Polsce oraz jubileuszowa edycja szkolenia była datą szczególną. Obydwie daty zbiegły się z 10-leciem firmy Perfect Displays.  Otrzymanie w tak szczególnym momencie dwóch wyróżnień, potwierdziło wartość naszego zaangażowania w budowanie kompetencji w zakresie integracji systemów AV oraz  wagę naszego wieloletniego partnerstwa z  NEC Display Solutions – powiedział Rafał Śmierzyński, Członek Zarządu Perfect Displays Sp. z o.o.

Tegoroczną edycję konferencji wraz z NEC Display Solutions współtworzyło aż 16 co-sponsorów reprezentujących następujące marki: Aten, Matrox, Sennheiser, Harman, Edbak, Poly, Shure, Visionary Solutions, Symetrix, Tannoy, LabGruppen, Vivolink, ONELAN, Datapath, Kenik, GetFort, Cloud Electronics, Xilica, SCALA, MuteDesing oraz Cine Project. Patronat Medialny nad imprezą objęły magazyny: AVIntegracje, CRN, OOH Magazine i Visual Communication.

Źródło: NEC Display Solutions Europe

www.nec-display-solutions.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
Salomon i adQuery podsumowują kampanię
Salomon, producent obuwia sportowego, oraz adQuery – platforma technologiczna zajmującą się marketingiem internetowym - zakończyły kolejny wspólny projekt sukcesem.
W ramach obchodów Międzynarodowego Dnia Świadomości Zagrożenia Hałasem, przypadającego na 25 kwietnia, marka Audika zrealizowała innowacyjny mural z miernikiem hałasu. Kreacja, znajdująca się w centralnej części Warszawy, ma za zadanie zwrócić uwagę na negatywne skutki hałasu dla zdrowia i samopoczucia. To pierwsza tego typu realizacja w przestrzeni miejskiej w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764