logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Jubileuszowa loteria na 60. urodziny Majonezu Kieleckiego

  PR 27.11.2019, przeczytano 2805 razy
ilustracja

Majonez Kielecki ma już 60 lat! Z tej okazji zorganizowano wielką loterię urodzinową. Za kreację i wdrożenie działań reklamowych odpowiada krakowska Optima Marketing Group.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/jubileuszowa-loteria-na-60.-urodziny-majonezu-kieleckiego,384877,artykul.html

W związku z jubileuszem kultowego polskiego majonezu w loterii urodzinowej można wygrać 60 000 złotych. Konsumenci, którzy kupią promocyjne opakowania, mają także szansę na wygranie 18 Thermomixów oraz 1800 nagród pieniężnych o wartości 100 zł. Do 15 grudnia wystarczy tylko zarejestrować kod na specjalnie stworzonej stronie www.kielecki60lat.pl.

Niecodzienne urodziny flagowego produktu WSP Społem wymagają specjalnego rozgłosu. Loterię wspiera szeroko zakrojona kampania. Optima Marketing Group stworzyła telewizyjny spot reklamowy oraz odpowiada za kreację jubileuszowych etykiet, reklam w prasie i internecie. Działania wsparte są poprzez outdoor, digital oraz materiały POS w punktach sprzedaży.

Krakowska agencja w ramach kampanii prowadzi akcję z popularnymi blogerami i influencerami kulinarnymi. Pokazują oni, że Majonez Kielecki, którego smak nie zmienił się od 1959 roku, ma szerokie zastosowanie w kuchni również dzisiaj.

Partnerem Optima Marketing Group przy organizacji loterii jest Grzegrzółka&Ko. Za zdjęcia do spotu telewizyjnego odpowiada Papaya Films, a postprodukcją zajął się Plankton.tv. Za zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy ONE House.

Źródło: Optima Marketing Group

www.optimamg.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764