Majonez Kielecki ma już 60 lat! Z tej okazji zorganizowano wielką loterię urodzinową. Za kreację i wdrożenie działań reklamowych odpowiada krakowska Optima Marketing Group.
W związku z jubileuszem kultowego polskiego majonezu w loterii urodzinowej można wygrać 60 000 złotych. Konsumenci, którzy kupią promocyjne opakowania, mają także szansę na wygranie 18 Thermomixów oraz 1800 nagród pieniężnych o wartości 100 zł. Do 15 grudnia wystarczy tylko zarejestrować kod na specjalnie stworzonej stronie www.kielecki60lat.pl.
Niecodzienne urodziny flagowego produktu WSP Społem wymagają specjalnego rozgłosu. Loterię wspiera szeroko zakrojona kampania. Optima Marketing Group stworzyła telewizyjny spot reklamowy oraz odpowiada za kreację jubileuszowych etykiet, reklam w prasie i internecie. Działania wsparte są poprzez outdoor, digital oraz materiały POS w punktach sprzedaży.
Krakowska agencja w ramach kampanii prowadzi akcję z popularnymi blogerami i influencerami kulinarnymi. Pokazują oni, że Majonez Kielecki, którego smak nie zmienił się od 1959 roku, ma szerokie zastosowanie w kuchni również dzisiaj.
Partnerem Optima Marketing Group przy organizacji loterii jest Grzegrzółka&Ko. Za zdjęcia do spotu telewizyjnego odpowiada Papaya Films, a postprodukcją zajął się Plankton.tv. Za zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy ONE House.
Źródło: Optima Marketing Group