logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Jubileuszowa publikacja na 20-lecie ZFPR

  PR 19.04.2021, przeczytano 1238 razy
ilustracjastrzałka

Jubileuszowa publikacja wydana przez ZFPR z okazji 20-lecia istnienia organizacji to zbiór dwudziestu rozmów z osobami mającymi wpływ na rozwój polskiej branży PR. Znajdują się w niej wywiady z przedstawicielami środowiska biznesowego, dziennikarskiego oraz naukowego. Ta książka nie jest wyłącznie historią samego Związku, ale także polskiego public relations nowego millenium. Od dziś dostępna w sprzedaży!


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/jubileuszowa-publikacja-na-20-lecie-zfpr,391115,artykul.html

W książce zostały zawarte zarówno wspomnienia z początków kształtowania się branży PR w Polsce, jej rozwoju, jak i odwołania do wyzwań stojących przed specjalistami w świecie post-COVID. Wiedza, case studies i teoria, którymi dzielą się współautorzy publikacji, mogą być inspiracją do codziennej pracy w agencjach oraz pogłębiania wiedzy o polskim public relations.

Wywiady na rzecz publikacji przeprowadził Paweł Oksanowicz, dziennikarz radiowy, telewizyjny, redaktor i autor książek. Wśród jego rozmówców znaleźli się: sygnatariusze Deklaracji Założycielskiej Związku Firm Public Relations, członkowie zarządów ZFPR, Przewodniczący oraz Jurorzy konkursu Złote Spinacze, założyciele pierwszych w Polsce agencji public relations, wykładowcy, dziennikarze i biznesmani.

- Z punktu widzenia dziennikarskiego książka przybliża pozornie dwa odległe od siebie światy: dziennikarstwa i public relations. Pokazuje, jak powinna przebiegać współpraca i jak powinny układać się relacje pomiędzy tymi dziedzinami. To niewątpliwy walor wydawnictwa, przy którym miałem przyjemność pracować – mówi Paweł Oksanowicz.

Czytelnicy książki dowiedzą się, w jakich okolicznościach powstał ZFPR, a także jak kształtowały się standardy branży. Poznają również wiele ciekawych, dotąd niepublikowanych historii m.in. o tym, kto wymyślił logo ZFPR, jak powstał konkurs Złote Spinacze i jakie wyzwania stały przed jurorami pierwszych edycji konkursu.

O tych i wielu innych wydarzeniach opowiedzieli: Magdalena Brzezińska (Grupa Żywiec), Jerzy Ciszewski (Hanami Communications), Piotr Czarnowski (First Public Relations), Agnieszka Dziedzic (Weber Shandwick), Andrzej Halicki (Parlament Europejski), Adam Jarosz (Be Communications), dr hab. Monika Kaczmarek-Śliwińska (Uniwersytet Warszawski), Małgorzata Mejer (Procter & Gamble), Norbert Ofmański (On Board Think Kong), Konrad Piasecki (TVN24), Paweł Sanowski (Instytut Monitorowania Mediów), Andrzej Skworz (Press), Ryszard Solski (Solski Communications), Jarosław Sroka (Kulczyk Investments), Grzegorz Szczepański (Hill + Knowlton Strategies Poland), Rafał Szymczak (Profile), Paweł Trochimiuk (Partner of Promotion), Hanna Waśko (Big Picture), Dominika Wielowieyska (Gazeta Wyborcza) oraz Przemysław Włoszycki (Lighthouse).

Jubileuszowa książka jest dostępna wyłącznie w sprzedaży online. Można ją nabyć za pośrednictwem strony internetowej www.zfpr.pl. Tylko do końca maja obowiązuje cena promocyjna – 49,90 zł.

Źródło: Związek Firm Public Relations

www.zfpr.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Sojusznik czy wróg? Dwie twarze kryzysu w digital public relations
55% specjalistów zajmujących się komunikacją uważa, że w bieżącym roku organizacjom, dla których pracują może zagrażać kryzys.
Influenza. Mroczny świat influencerów: Jakub Wątor prześwietla branżę influencerską
10 kwietnia swoją premierę ma książka Jakuba Wątora „Influenza. Mroczny świat influencerów” wydana przez Wydawnictwo Agora. Autor prześwietla polską branżę influencerską i przygląda się karierom wpływowych twórców internetowych, m.in. Friza, Boxdela, Fagaty, Krzysztofa Gonciarza, Marty Linkiewicz, Żurnalisty, Andziax i wielu...
Raport Aplikuj.pl o upskillingu i reskillingu
Według danych z najnowszego raportu Aplikuj.pl radykalna modyfikacja kariery zawodowej jest zjawiskiem równie częstym, co rozwój na obecnym stanowisku. Czy możemy już mówić o nowym trendzie na polskim rynku pracy? IAB Polska oraz Standard kwalifikacji digital marketingowych DIMAQ zostali patronami honorowymi raportu.
 Marketing w wyszukiwarkach dla NGO - poradnik
O co zadbać, aby pojawiać się w wynikach wyszukiwania? Gdzie szukać pomysłów i jak pisać treści, aby Google chciało je wyświetlać? Jak reklamować swoją organizację bez nadwerężania budżetu? Grupa Robocza SEM IAB Polska opracowała pierwszy przewodnik po marketingu w wyszukiwarkach skierowany do specjalistów z organizacji pozarządowych.
Jak reklamować organizację w internecie bez dużego budżetu? Poradnik
Widoczność w internecie to dziś „być albo nie być” nie tylko dla podmiotów komercyjnych, ale także dla organizacji pozarządowych, których model finansowania nie pozwala na przeznaczanie dużych budżetów na marketing. Tzw. trzeci sektor nie jest jednak skazany na internetowy niebyt. Przeciwnie, eksperci Grupy Roboczej SEM IAB Polska podpowiadają...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764