logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Jubileuszowa publikacja na 20-lecie ZFPR

  PR 19.04.2021, przeczytano 1015 razy
ilustracjastrzałka

Jubileuszowa publikacja wydana przez ZFPR z okazji 20-lecia istnienia organizacji to zbiór dwudziestu rozmów z osobami mającymi wpływ na rozwój polskiej branży PR. Znajdują się w niej wywiady z przedstawicielami środowiska biznesowego, dziennikarskiego oraz naukowego. Ta książka nie jest wyłącznie historią samego Związku, ale także polskiego public relations nowego millenium. Od dziś dostępna w sprzedaży!


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/jubileuszowa-publikacja-na-20-lecie-zfpr,391115,artykul.html

W książce zostały zawarte zarówno wspomnienia z początków kształtowania się branży PR w Polsce, jej rozwoju, jak i odwołania do wyzwań stojących przed specjalistami w świecie post-COVID. Wiedza, case studies i teoria, którymi dzielą się współautorzy publikacji, mogą być inspiracją do codziennej pracy w agencjach oraz pogłębiania wiedzy o polskim public relations.

Wywiady na rzecz publikacji przeprowadził Paweł Oksanowicz, dziennikarz radiowy, telewizyjny, redaktor i autor książek. Wśród jego rozmówców znaleźli się: sygnatariusze Deklaracji Założycielskiej Związku Firm Public Relations, członkowie zarządów ZFPR, Przewodniczący oraz Jurorzy konkursu Złote Spinacze, założyciele pierwszych w Polsce agencji public relations, wykładowcy, dziennikarze i biznesmani.

- Z punktu widzenia dziennikarskiego książka przybliża pozornie dwa odległe od siebie światy: dziennikarstwa i public relations. Pokazuje, jak powinna przebiegać współpraca i jak powinny układać się relacje pomiędzy tymi dziedzinami. To niewątpliwy walor wydawnictwa, przy którym miałem przyjemność pracować – mówi Paweł Oksanowicz.

Czytelnicy książki dowiedzą się, w jakich okolicznościach powstał ZFPR, a także jak kształtowały się standardy branży. Poznają również wiele ciekawych, dotąd niepublikowanych historii m.in. o tym, kto wymyślił logo ZFPR, jak powstał konkurs Złote Spinacze i jakie wyzwania stały przed jurorami pierwszych edycji konkursu.

O tych i wielu innych wydarzeniach opowiedzieli: Magdalena Brzezińska (Grupa Żywiec), Jerzy Ciszewski (Hanami Communications), Piotr Czarnowski (First Public Relations), Agnieszka Dziedzic (Weber Shandwick), Andrzej Halicki (Parlament Europejski), Adam Jarosz (Be Communications), dr hab. Monika Kaczmarek-Śliwińska (Uniwersytet Warszawski), Małgorzata Mejer (Procter & Gamble), Norbert Ofmański (On Board Think Kong), Konrad Piasecki (TVN24), Paweł Sanowski (Instytut Monitorowania Mediów), Andrzej Skworz (Press), Ryszard Solski (Solski Communications), Jarosław Sroka (Kulczyk Investments), Grzegorz Szczepański (Hill + Knowlton Strategies Poland), Rafał Szymczak (Profile), Paweł Trochimiuk (Partner of Promotion), Hanna Waśko (Big Picture), Dominika Wielowieyska (Gazeta Wyborcza) oraz Przemysław Włoszycki (Lighthouse).

Jubileuszowa książka jest dostępna wyłącznie w sprzedaży online. Można ją nabyć za pośrednictwem strony internetowej www.zfpr.pl. Tylko do końca maja obowiązuje cena promocyjna – 49,90 zł.

Źródło: Związek Firm Public Relations

www.zfpr.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Prawie 9 na 10 konsumentów na całym świecie uważa zrównoważony rozwój za ważny przy wyborze marki[1]. Jak na to „wyzwanie” odpowiadają globalni gracze i czego możemy się od nich nauczyć? Czym jest real time CSR i dlaczego wojna w Ukrainie wprowadziła nowe standardy dobroczynności, uruchamiając jednocześnie falę wolontariatu pracowniczego? Dlaczego nie każda pomoc jest...
Digital marketing to dzisiaj jedno z kluczowych działań biznesowych dla każdego liczącego się przedsiębiorstwa w Polsce i na świecie, dlatego każdego roku powstają nowe firmy oferujące usługi w tym obszarze. Od czego zacząć zakładanie agencji digital marketingowej, w jaki sposób budować dobry i zgrany zespół, czy jak wyceniać działania, żeby biznes się opłacał? Chociaż...
Aż 92% firm jest świadomych, że wkrótce kluczowe przeglądarki internetowe wykorzystywane przez polskich internautów zakończą obsługę plików cookie firm trzecich,a 80% wie o zachodzących procesach co najmniej od roku. Ponad połowa badanych (59%) zadeklarowała też gotowość na nadchodzącą zmianę.
Spicy Mobile o Martech i korzystaniu z usług cyfrowych
Agencja marketingu mobilnego Spicy Mobile opublikowała właśnie raport „MarTech”. To już 6. edycja tej niezwykle popularnej i najbardziej obszernej publikacji dotyczącej rynku mobilnego w Polsce, w której czytelnicy znajdą między innymi wyniki badania na temat cyfryzacji polskiego społeczeństwa i stosunku Polaków do nowych technologii.
Salestube udostępnił nowy przewodnik po Google Marketing Platform
Agencja martech i e-commerce SalesTube dwa lata temu stworzyła pierwsze na świecie opracowanie z zakresu Google Marketing Platform. Bezpłatny materiał doczekał się swojej drugiej edycji, której premiera odbyła się 15 listopada. Ebook GMP 2.0. to ponad 100 stron wiedzy o jednej z największych platform do zakupu mediów i analizy danych, uwzględniającej zmiany w produktach GMP, takie...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764