logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Jubileuszowy Festiwaldruku.pl: Podsumowanie [ankieta]

   27.09.2018, przeczytano 604 razy
ilustracja

Największa w drugiej połowie roku impreza wystawiennicza w branży poligraficznej obchodziła w tym roku jubileusz. 10. edycja targów odbyła się 12-13 września br. w EXPO XXI Warszawa. Jak co roku, wydarzenie objęte było patronatem medialnym Signs.pl.

ankieta: Festiwal Druku 2018: Twoja ocena





Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/jubileuszowy-festiwaldruku.pl%3A-podsumowanie,379515,artykul.html

Blisko 5 tysięcy osób odwiedziło wrześniowe święto branży poligrafii reklamowej , w którym wzięli udział czołowi dostawcy mediów i maszyn.

Uwagę zwiedzających przyciągnęły prezentacje najnowszych i najciekawszych rozwiązań w dziedzinie druku i usług z nim związanych, a także możliwość udziału w wyjątkowych wydarzeniach towarzyszących.

Podobnie jak w ubiegłym roku, FestiwalowiDruku.pl towarzyszyły liczne: konferencje, warsztaty, pokazy, szkolenia oraz konkursy branżowe.

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

Wystawcy postawili na aktywne uczestnictwo w targach i przyciągnięcie odwiedzających dodatkowymi atrakcjami. Nie zabrakło targowych premier wielozadaniowych urządzeń i instalacji maszyn do druku.

Rekordowo wypadła kolejna edycja konkursu o Złoty Medal, do którego wystawcy zgłaszali innowacyjne produkty, maszyny i oprogramowania – laury otrzymało aż 20 produktów i maszyn! Nagrodzone prace zostały zaprezentowane właśnie podczas wrześniowej imprezy.

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

  • Wszystkie prace nagrodzone Złotym Medalem można zobaczyć: TUTAJ.

Wydarzeniu towarzyszyła kolejna edycja Raportu Dostawców Mediów i Maszyn – największej publikacji o rynku poligrafii reklamowej.

Partnerem strategicznym targów była firma Ulotki.pl.

Organizatorem wydarzenia jest OOH magazine.

Źródło: OOH magazine



REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Hasło „noworocznych wyprzedaży” co roku przyciąga do sklepów tradycyjnych i internetowych tłumy klientów. Jak wynika z kolejnej edycji „Świątecznego Barometru Cenowego”, ceny w największych sklepach online w pierwszej połowie stycznia 2019 roku w porównaniu z cenami z połowy listopada 2018 roku, pozostały właściwie na niezmienionym poziomie. Przeprowadzona przez Deloitte...
Sony: Nowe oprogramowanie Imaging Edge
Sony ogłasza nową aplikację mobilną „Imaging Edge” i kilka nowych funkcji w obecnych wersjach na komputery
Olympus Perspective Playground we Wrocławiu
Festiwal kreatywnej fotografii, interaktywne instalacje, testowanie sprzętu Olympus oraz wyjątkowe wydarzenia we Wrocławiu
Podsumowanie akcji Meet-up powered by ING & Patronite
ING Bank Śląski przygotował podsumowanie cyklu „Meet-up powered by ING & Patronite”. Materiał video ze spotkań z doświadczonymi twórcami internetowymi już w sieci.
Aelia Duty Free startuje z odświeżoną edycją kampanii Born in Poland
Aelia Duty Free Polska rusza z kolejną odsłoną kampanii Born in Poland, czyli Rodem z Polski. Akcja marketingowa została zaplanowana na cały rok, w sześciu 2-miesięcznych cyklach. Jej głównym celem jest promowanie wyjątkowych, polskich marek.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia
© 1997-2019 ICOS
Wszystkie prawa zastrzeżone