logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Jubileuszowy Festiwaldruku.pl: Podsumowanie [ankieta]

   27.09.2018, przeczytano 665 razy
ilustracja

Największa w drugiej połowie roku impreza wystawiennicza w branży poligraficznej obchodziła w tym roku jubileusz. 10. edycja targów odbyła się 12-13 września br. w EXPO XXI Warszawa. Jak co roku, wydarzenie objęte było patronatem medialnym Signs.pl.

ankieta: Festiwal Druku 2018: Twoja ocena





Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/jubileuszowy-festiwaldruku.pl%3A-podsumowanie,379515,artykul.html

Blisko 5 tysięcy osób odwiedziło wrześniowe święto branży poligrafii reklamowej , w którym wzięli udział czołowi dostawcy mediów i maszyn.

Uwagę zwiedzających przyciągnęły prezentacje najnowszych i najciekawszych rozwiązań w dziedzinie druku i usług z nim związanych, a także możliwość udziału w wyjątkowych wydarzeniach towarzyszących.

Podobnie jak w ubiegłym roku, FestiwalowiDruku.pl towarzyszyły liczne: konferencje, warsztaty, pokazy, szkolenia oraz konkursy branżowe.

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

Wystawcy postawili na aktywne uczestnictwo w targach i przyciągnięcie odwiedzających dodatkowymi atrakcjami. Nie zabrakło targowych premier wielozadaniowych urządzeń i instalacji maszyn do druku.

Rekordowo wypadła kolejna edycja konkursu o Złoty Medal, do którego wystawcy zgłaszali innowacyjne produkty, maszyny i oprogramowania – laury otrzymało aż 20 produktów i maszyn! Nagrodzone prace zostały zaprezentowane właśnie podczas wrześniowej imprezy.

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

  • Wszystkie prace nagrodzone Złotym Medalem można zobaczyć: TUTAJ.

Wydarzeniu towarzyszyła kolejna edycja Raportu Dostawców Mediów i Maszyn – największej publikacji o rynku poligrafii reklamowej.

Partnerem strategicznym targów była firma Ulotki.pl.

Organizatorem wydarzenia jest OOH magazine.

Źródło: OOH magazine



REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Dni Otwarte z ploterami Artemis – 21 marca 2019
W pierwszy dzień wiosny, dystrybutor szerokoformatowych drukarek Artemis – firma Atrium Centrum Ploterowe z Opola – zaprezentuje podczas Dni Otwartych, dwa urządzenia o szerokości roboczej 320 cm.
Bartłomiej Topa nowym ambasadorem marki Mitsubishi
Polski oddział Mitsubishi Motors nawiązał współpracę z cenionym aktorem - Bartłomiejem Topa, który będzie pełnił rolę ambasadora marki. Znany z dużego oraz małego ekranu oraz sceny teatralnej i cieszący się ogromnym uznaniem widzów i krytyków Bartłomiej Topa będzie promował najnowsze wcielenie znanego SUV-a Mitsubishi Outlander. Kluczyki do nowego auta przekazał aktorowi...
Blikomania: milion na nagrody za codzienne płatności Blikiem
Wystartowała nowa edycja popularnej BLIKOMANII – loterii Polskiego Standardu Płatności. Każdy, kto zarejestruje się w loterii i będzie regularnie płacić BLIKIEM do 21 sierpnia br., może codziennie wygrać 100 lub 1000 zł. Dodatkowo będzie mógł wygrać nagrodę główną czyli 100 000 zł.
Imagine z nowym New Business Directorem
IMAGINE poszerza zespół – do agencji dołącza Mariusz Parol, który będzie odpowiadał za przygotowanie strategii sprzedaży i rozwinięcie działu new business.
STS i KSW przedłużają kontrakt
STS oraz Federacja KSW podjęły decyzję o przedłużeniu współpracy. Porozumienie zawarto na najbliższy rok – obejmować będzie co najmniej 5 gal KSW zaplanowanych w 2019 roku. Dotychczasowa współpraca bukmachera z Federacją trwa od lutego 2018 roku.  
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764