logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Jubileuszowy Festiwaldruku.pl: Podsumowanie [ankieta]

   27.09.2018, przeczytano 731 razy
ilustracja

Największa w drugiej połowie roku impreza wystawiennicza w branży poligraficznej obchodziła w tym roku jubileusz. 10. edycja targów odbyła się 12-13 września br. w EXPO XXI Warszawa. Jak co roku, wydarzenie objęte było patronatem medialnym Signs.pl.

ankieta: Festiwal Druku 2018: Twoja ocena





Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/jubileuszowy-festiwaldruku.pl%3A-podsumowanie,379515,artykul.html

Blisko 5 tysięcy osób odwiedziło wrześniowe święto branży poligrafii reklamowej , w którym wzięli udział czołowi dostawcy mediów i maszyn.

Uwagę zwiedzających przyciągnęły prezentacje najnowszych i najciekawszych rozwiązań w dziedzinie druku i usług z nim związanych, a także możliwość udziału w wyjątkowych wydarzeniach towarzyszących.

Podobnie jak w ubiegłym roku, FestiwalowiDruku.pl towarzyszyły liczne: konferencje, warsztaty, pokazy, szkolenia oraz konkursy branżowe.

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

Wystawcy postawili na aktywne uczestnictwo w targach i przyciągnięcie odwiedzających dodatkowymi atrakcjami. Nie zabrakło targowych premier wielozadaniowych urządzeń i instalacji maszyn do druku.

Rekordowo wypadła kolejna edycja konkursu o Złoty Medal, do którego wystawcy zgłaszali innowacyjne produkty, maszyny i oprogramowania – laury otrzymało aż 20 produktów i maszyn! Nagrodzone prace zostały zaprezentowane właśnie podczas wrześniowej imprezy.

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

  • Wszystkie prace nagrodzone Złotym Medalem można zobaczyć: TUTAJ.

Wydarzeniu towarzyszyła kolejna edycja Raportu Dostawców Mediów i Maszyn – największej publikacji o rynku poligrafii reklamowej.

Partnerem strategicznym targów była firma Ulotki.pl.

Organizatorem wydarzenia jest OOH magazine.

Źródło: OOH magazine



REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Relacja STGU z Łódź Design Festival 2019
STGU odwiedziło Łódź Design Festival 2019 – hasło tegorocznej edycji to „dobre życie”. W świetle ostatnich alarmujących doniesień o dramatycznym stanie naszego środowiska naturalnego, hasło „dobre” jednoznacznie przywodzi na myśl „harmonijne, etyczne”, zamiast powiedzmy „luksusowe” czy „wygodne”. I rzeczywiście...
#Wciążzmieniamy – Coca-Cola kontra problemy środowiskowe i społeczne
Nie chcemy tylko produkować napojów. Chcemy dokonywać realnych zmian – ta myśl towarzyszy nowej kampanii Coca-Cola pod hasłem #WCIĄŻZMIENIAMY. Za jej sprawą marka chce stawić czoła zarówno problemom środowiskowym, jak i społecznym. Polska jest pierwszym krajem, w którym kampania zostanie uruchomiona.
Santander Bank Polska z wyróżnieniem za rebranding
Santander Bank Polska został wyróżniony w kategorii Marka Roku za wzorowo przeprowadzony rebranding i sprawną komunikację marki.
Olympus Tough TG-6: aparat kompaktowy gotowy na każdą przygodę
Olympus TG-6 to najnowszy, jeszcze bardziej funkcjonalny, kompaktowy aparat Tough. Tak jak inne modele z tej serii jest wodoodporny, a także odporny na pył, kurz, mróz, wstrząsy, upadki i zgniatanie. Wytrzymały TG-6 został wyposażony w system czujników, pozwala uchwycić najdrobniejsze szczegóły fotografowanych obiektów, gwarantuje doskonałą kolorystykę...
Sony na Targach Film Video Foto w Łodzi
Już w najbliższy czwartek, 23 maja, rozpoczną się XXII Targi Sprzętu Fotograficznego, Filmowego, Audio-Video oraz Technologii Multimedialnych. Targi w Łodzi to najważniejsze wydarzenie branżowe, które od ponad 20-stu lat przyciąga amatorów nowinek technologicznych. Podczas Targów odbędą się warsztaty, seminaria oraz ciekawe spotkania z ekspertami.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764